Titommeren 326 Skrevet 15. April https://annoncelight.dk/showad/386567 Så var Deres udsendte spydspids (pikspids?) en tur i Løgstør og jeg fik hurtigt en aftale på sms med Sara. Hun skriver og taler udemærket engelsk. Hun svarer på taletidskort (til jer der bruger dette). 15 km udenfor Løgstør, hvor jeg tidligere havde mødt Nina (bedste thaifisse ever), så der kom lidt deja-vu, da jeg ankom til stedet. En smilende thai med skøn krop på 35-40 år åbnede døren og efter afregning (normale priser) gik hun i gang med det sjove næsten inden, jeg havde lagt tøjet. Jeg blev bedt om at lægge mig på ryggen og jeg fik et laaaangt og skønt økoblow. Er der noget smukkere end en kvinde med sin pik i munden? Nosser blev også suttet og leget grundigt med. Op og sidde på midt ansigt og jeg fik smagt hendes dejlige, velduftende fisse og vi endte ud i en 69er. Fuck hun suttede skønt. Hun spurgte om vi skulle kneppe eller jeg gerne ville slikke mere fisse? Med en time købt ville jeg da gerne slikke mere fisse. Gummi på og hun red til den store guldmedalje. Hendes fisse var stram og jeg kunne mærke, at hun brugte musklerne godt dernede. Eksplosion, hvorefter hun rengjorde og vi slappede lidt af, inden hun gik i gang med at massere. Sara er en utrolig sød og serviceminded kvinde og jeg kan absolut anbefale hende og jeg tror også, man kan få lov at kneppe uden. Det lagde hun selv lidt op til, men det tør jeg altså ikke med en sød kvinde hjemme, der ikke skal vide, hvad jeg render og laver. Men absolut et genbesøg, hvis jeg kommer på Løgstør-kanten igen en skønne dag. Sara gjorde mig glad 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 15. April Jeg kan bekræfte at hun intet problem har med og kneppe uden kondom har vært forbi flere gange, hun kan helt sikkert anbefales os hvis man er helt ny 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 15. April Flot krop, ser det ud til på billederne. Jeg må indrømme, at jeg lidt har et svagt punkt for thaier med lidt mere fyldige former. (Ikke at de helt slanke ikke også er fine. Men der er bare noget med det der thai-udseende, kombineret med gode former...). 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 15. April Thai-fan skrev, for 27 minutter siden: Flot krop, ser det ud til på billederne. Hun ser endnu bedre ud i virkeligheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camper 1 Skrevet 15. April Besøgte sara i sidste uge.hun er en super dejlig pige og utrolig servicemindet.skal helt sikkert besøges igen når jeg får mulighed for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wendelbo 2 Skrevet 18. April Thai-fan skrev, den 15.4.2024 at 10:09: Flot krop, ser det ud til på billederne. Jeg må indrømme, at jeg lidt har et svagt punkt for thaier med lidt mere fyldige former. (Ikke at de helt slanke ikke også er fine. Men der er bare noget med det der thai-udseende, kombineret med gode former...). Jeg er helt enig med dig. Så skriv endelig hvis du har nogle du kan anbefale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 18. April camper skrev, den 15.4.2024 at 20:51: Besøgte sara i sidste uge.hun er en super dejlig pige og utrolig servicemindet.skal helt sikkert besøges igen når jeg får mulighed for det. Er det et ordentligt sted eller et rottehul? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 19. April Trol skrev, den 18.4.2024 at 17:10: Er det et ordentligt sted eller et rottehul? Det er et ordentligt sted 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 119 Skrevet 4. Juli Stense skrev, for 43 minutter siden: Er der diskret parkering Man kan holde bag huset hvor også indgangen er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 5. Juli Hun er flyttet til ny adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 21 Skrevet 5. Juli Ridderlig skrev, for 8 timer siden: Hun er flyttet til ny adresse Tættere på Løgstør eller Farsø??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 6. Juli Tættere på Farsø ikke så langt fra gl adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 30 Skrevet 6. Juli Ridderlig skrev, for 5 timer siden: Tættere på Farsø ikke så langt fra gl adresse Er det også med parkering og indgang bag huset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 8 Skrevet 26. Juli Sutter hun godt og giver hun megafransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
camper 1 Skrevet 26. Juli Mun sutter godt bollerne får også en tur.har ikke spugt til megafransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 27. Juli Ku nogle være frisk på og prøve en trekant med hende? overvejer et besøg ved hende her snart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 4. August Ridderlig skrev, den 6.7.2024 at 06:17: Tættere på Farsø ikke så langt fra gl adresse Hejsa. jeg har været omkring Sara i dag, det er altid en fornøjelse og være sammen med hende- jeg har også for noget tid siden, haft hende en hel nat- mums . Hun er flyttet nogle få km, og da jeg kom, troede jeg hun havde givet mig en forkert adresse, det lignet et familie sted, 3 trailer, og en bil, samt masser af tid på gårdspladsen, så jeg kørte igen, men Sara havde set mig og ringende Det var ikke en fejl, men hendes tidligere sted på Viborgvej er betydeligt pænere. knus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mano_o_mano 1 Skrevet 22. November Servciesboy skrev, den 4.8.2024 at 22:14: Hejsa. jeg har været omkring Sara i dag, det er altid en fornøjelse og være sammen med hende- jeg har også for noget tid siden, haft hende en hel nat- mums . Hun er flyttet nogle få km, og da jeg kom, troede jeg hun havde givet mig en forkert adresse, det lignet et familie sted, 3 trailer, og en bil, samt masser af tid på gårdspladsen, så jeg kørte igen, men Sara havde set mig og ringende Det var ikke en fejl, men hendes tidligere sted på Viborgvej er betydeligt pænere. knus Hej Servciesboy, jeg har luret på Sara i længere tid men er ikke til steder hvor man render ind i alle mulige. Ved du om der bor andre på stedet ? I så fald er det ikke særlig diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 22. November Mano_o_mano skrev, for 9 timer siden: Hej Servciesboy, jeg har luret på Sara i længere tid men er ikke til steder hvor man render ind i alle mulige. Ved du om der bor andre på stedet ? I så fald er det ikke særlig diskret. Sidst jeg besøgte Sara- som så blev Emma i stedet for, holdt der en bil, i gården, da jeg kom ud var den væk, og jeg havde ikke set nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg