Simenvo 7 Skrevet 15. April Kun to uker etter mitt første møte med denne nådeløse, men vakre hex, måtte jeg bare se henne igjen. Denne gang i Hadsten, da jeg bor i Nordjylland og det er kortere vei. Igjen åpnet hun døren i sin frekke og sobre bekledning og med det samme smil som jeg tidligere hadde møtt i Hellerup. Dog forsvant smilet etter vår sedvanlige prat med finslipning av møtets karakter, og nå var det hexen som trådte frem. Første kommando var å kle meg naken, så til dusjen, for deretter å ta plass på den lærbekledde spankingbenk. I Hellereup var det kun spanskrøret som fikk råde, men denne gang hadde vi avtalt at hun skulle medbringe et assortert utvalg av instrumenter for avstraffelse, og at disse skulle benyttes etter hennes egne innfall. På gulvet lå da disse spredt ut, og jeg forstod hurtig at det ville bli mange forskjellige mønstre som skulle avtegnes på min bagdel. Med en klump I halsen la jeg meg så over benken og håpet på at den ubarmhjertige hex ville vise i alle fall noe barmhjertighet. DET gjorde hun ikke! Først var det oppvarming med det lette trestykket som vanlig, og først når bagenden var passe varm hentet hun frem det tyngre skyts, hvorpå hun valgte tæppe bankeren. Denne har både noe svai samtidig som den også er hård, og den treffer bredt. Deretter var det ridepiskens tur, før det ble 50 rapp med spanskrøret, og hvor jeg ble kommandert til å telle. Slagene falt så hurtig at jeg knapt nok kunne rekke å telle før neste kom. Da jeg trodde at hun hadde fått ut sitt veldige raseri og min bagende kunne få hvile, kom så den slemmeste av dem alle. En stor og tung trepaddle med de små huller, som skulle sørge for mindre luftmotstand når den traff. Den bet så hardt at jeg begynte å vri min bagdel, eller numse som hun kaller den, bort fra henne etter hvert slag, kun for å få den klare beskjed at hvis jeg ikke tok posisjon igjen, så ville det bare blir værre (om mulig). Så var det den vidunderlige trøst med amming av hennes fantastiske bryster, og face sitting med en golden shower direkte i min munn uten avstand. Sa jeg avslutning? Jeg hadde 90 minutter til rådighet og det var litt tid igjen. Den skulle så avsluttes med noen få rapp til. Jeg så nå til min forferdelse at det ble den grimme paddel igjen, og hun ønsket tydeligvis å påse at min bagdel ikke skulle glemme henne med det første. For etter bare seks til syv slag måtte jeg for første gang be om nåde. Så glemmer man så alt for lett, og jeg ser allerede frem til vårt neste møte! www.cherie.dk 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 15 Skrevet 15. April Hvor gammel vil du ca sige hun er? Har nemlig selv overvejet at besøge hende:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 15. April original_origi skrev, for 2 timer siden: Hvor gammel vil du ca sige hun er? Har nemlig selv overvejet at besøge hende:) Hej Du har allerrede i en af hendes tidligere anmeldelser, spurgt hvor gammel hun er, har du glemt det? Hvorfor skriver du ikke til hende selv og spørger? Du kan finde hendes e-mail adresse på hendes hjemmeside. http://www.cherie.dk Du kan finde den under info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Simsbike59 1 Skrevet 15. April original_origi skrev, for 4 timer siden: Hvor gammel vil du ca sige hun er? Har nemlig selv overvejet at besøge hende:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Simsbike59 1 Skrevet 15. April (edited) Hun er som alle hexer meget gammel, visstnok 103 år. Dog som alle av hennes slag så ser hun meget yngre ut. Hun MÅ bare oppleves! PS! Jeg har visst to brugernavn. Jeg er altså den samme som Simenvo. Redigeret 15. April af Simsbike59 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 15 Skrevet 15. April Dickmand skrev, for 4 timer siden: Hej Du har allerrede i en af hendes tidligere anmeldelser, spurgt hvor gammel hun er, har du glemt det? Hvorfor skriver du ikke til hende selv og spørger? Du kan finde hendes e-mail adresse på hendes hjemmeside. http://www.cherie.dk Du kan finde den under info. Altså hvis du har gravet svaret frem må du meget gerne dele det. Det kunne også være der kom et andet svar denne her gang? Tænker ikke det skader at spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dørmåtten2610 7 Skrevet 20. April Jeg har læst meget posetivt om Cherie jeg mistede dog modet for en 15 år siden min fetish var lidt anderledes elsker flade alm ballerinasko som kvinder går i om sommeren eller når fødderne er blevet for trætte til festen ønskede trampling ydmygelse, skoslikning osv blev mødt af en kvinde i røret der ikke ville tage imod at jeg fx købte et par sko til legen Det blev til 10-15 gode år hos Domina Simone i stedet hvor jeg også tjente i privaten om sommeren lå jeg under havestolen som dørmåtte naboer kunne se ind når jeg ankom måtte jeg knæle i gangen finde mig i hendes hunde der snusede og kravlede oven på mig De var mere værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ector 97 Skrevet 22. April Søde Dørmåtte Hvorfor blander du så Domina Simone ind i din fetich ???????????????? Når nu det er en anmeldelse af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dørmåtten2610 7 Skrevet 18. September Måske en fejl men var skuffet over LC Tilkendegiver blot at jeg Domina Simone imødekom mig og gav mig mange gode oplevelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 140 Skrevet 18. September dørmåtten2610 skrev, for 8 timer siden: Måske en fejl men var skuffet over LC @dørmåtten2610 : Det undrer mig ud fra mit kendskab til Lady Cherie. Synd at du har båret på denne skuffelse gennem så mange år.. Men du kom heldigvis over det via DS? Lady Cherie er stadig fuld aktiv og kan alt det sjove du ønsker... Men husk: Hav også respekt for Hendes integritet, forudsætninger og regler Venlig hilsen Heliot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petersen 57 Skrevet 21. September (edited) Husker de glade dage med "Venuslogen" xxxxxxx Redigeret 23. September af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 21. September dørmåtten2610 skrev, den 21.4.2024 at 01:51: Jeg har læst meget posetivt om Cherie jeg mistede dog modet for en 15 år siden min fetish var lidt anderledes elsker flade alm ballerinasko som kvinder går i om sommeren eller når fødderne er blevet for trætte til festen ønskede trampling ydmygelse, skoslikning osv blev mødt af en kvinde i røret der ikke ville tage imod at jeg fx købte et par sko til legen Det blev til 10-15 gode år hos Domina Simone i stedet hvor jeg også tjente i privaten om sommeren lå jeg under havestolen som dørmåtte naboer kunne se ind når jeg ankom måtte jeg knæle i gangen finde mig i hendes hunde der snusede og kravlede oven på mig De var mere værd Se så’n på det Måske du bare klikkede bedre med den anden Domina som du så fandt senere Man skal bare huske på at Det gør jo ikke Lady Cherie til en dårlig Domina Hun ønskede bare ikke du med bragte små nuttede ballerina sko til legen Det jo det også kom du bare i kontakt med en som kunne imødekomme dig og din fetish 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet 21. September Simsbike59 skrev, den 15.4.2024 at 19:50: Hun er som alle hexer meget gammel, visstnok 103 år. Dog som alle av hennes slag så ser hun meget yngre ut. Hun MÅ bare oppleves! PS! Jeg har visst to brugernavn. Jeg er altså den samme som Simenvo. Husk at hun hvert år flyver til Bloksbjerg og bliver forynget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1399 Skrevet 23. September Petersen skrev, den 21.9.2024 at 22:12: Husker de glade dage med "Venuslogen" xxxxxxx Du skal ikke dele private forhold, @Petersen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg