Ha0s23 0 Skrevet 19. April Hello guys, I just met Vicky ( https://annoncelight.dk/showad/400755 ) and what can i say is: she is real, very beautiful and young(24 years old). She is very kind, respectful and everything in our 45min was very nice. The location it's in a apartment, very cozy and clean. She will be 1 more week in Herning and than will change the city . Ps: i know it's my first post here but you can try it yourself and you will see what i was talking about. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 19. April For søgbarhedens skyld https://annoncelight.dk/showad/400755 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 19. April Hun er ikke i nærheden af 25 år. 35-40 år er mit bud, efter og ha besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 67 Skrevet 19. April Jysk mand skrev, for 2 timer siden: Hun er ikke i nærheden af 25 år. 35-40 år er mit bud, efter og ha besøgt hende Er billederne retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 20. April PoulAfDK skrev, for 9 timer siden: Er billederne retvisende? Ja det er hende på billederne. Men enten er de gamle eller er der filter på. Hun kan ikke et ord engelsk, så lidt svær at kommunikere med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 20. April PoulAfDK skrev, for 9 timer siden: Er billederne retvisende? De har lige skiftet billederne på annoncen. Hende der er på billederne nu, er ikke hende jeg har kneppet. Ret underligt når det er samme annonce, samme navn, og samme telefonennummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 67 Skrevet 20. April Sådan er det også med pigerne ude i Hampen - de bruger samme annonce og telefonnumer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 10. Maj Så er det hende, der er er billeder af nu? Og de billeder er så gamle? Jeg er ikke helt med her, men de billeder jeg kan se lige nu er meget fristende :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 17. Maj Nogen der kan svare på om de billeder der er på annoncen nu er retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg