Spermklar 70 Skrevet 23. April (edited) https://annoncelight.dk/showad/398852 hende her bruger fake Billeder hun er meget større end hendes billeder,meget slap hud,stor mave. servicen er mega dårlig hun er ikke et besøg værd. sommerhus meget tæt på naboer ikke diskret …det går håndværker på nabo huset Redigeret 23. April af Spermklar 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golden shower80 1 Skrevet 26. April Der er jeg uenig hun er fandme dygtigt og yderst professionel. Dejlig kvinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 27. April (edited) Jeg kan se at det ikke er samme kvinde vi har mødt hende du var på “besøg” ved var hun også travlt med at skulle snakke i Tlf ?? skulle hun også på toilet,? Synes du selv at hendes billeder er ægte,som nyt medlem ser du måske ikke så meget på om man lyver her på EG… EG er et sted hvor man gerne kunne stole på de anmeldelser der bliver skrevet hun er nu flyttet til det midtjyske herning. silkeborg. ikast.brande men stadig falske billeder Redigeret 27. April af Spermklar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golden shower80 1 Skrevet 28. April Det er den samme kvinde vi snakket om. Der var nemlig håndværkere der var i gang med nabo huset. det er ikke falske billede det er hende. Jeg har besøgt hende en del gange. Og hun er yderst professionel. Måske har du ikke haft en kemi med hende. Og haft en dårlig oplevelse med hende. Men det betyder jo ikke at andre der har været der har. jeg har fået en god oplevelse og kommer gerne hos hende igen og igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg