elwis 173 Skrevet 23. April, 2024 Hej med jer. Så blev det tid til lidt hygge, og efter at have læst godt om Lisa. Fik jeg lyst til at besøge hende. https://annoncelight.dk/showad/356553 hvis du ikke kan se noget på det link, så kunne jeg forstå at hun tager den ned hver dag. Men kommer normalt op igen ca kl 10.00.. Først vil jeg sige med det samme, at det er hende på de billeder man møder, og jeg synes hun er super flot, på alle måder. Jeg besøgte hende 1 time, og alt var lige som jeg kunne ønske mig. Stedet er et kendt sted i Bording, og jeg har før været der, hvor jeg gik derfra skuffet. Så jeg var tæt på ikke at besøge hende, da jeg så ardessen. Men heldigvis gjorde jeg det. For det var en rigtig godt oplevelse. Jeg kommer 100% til at besøge hende igen. Og heldigvis er hun her ca 2 måneder endnu. (så bliver hun nød til at tage hjem pga. opholds tilladelse) Pas godt på hende, for hun er super sød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 53 Skrevet 3. Oktober, 2024 Helt enig i ovenstående - fantastisk sød pige, og kan bekræfte at det er pigen på billederne man møder. Jeg besøger Lisa hver gang hun er i Bording, og bestiller 45 min for 1.100 kr, som bestemt er givet godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 3. Oktober, 2024 Jeg kan også kun anbefale Lisa, hendes engelsk er godt og hun er dejlig at tale med. Massagen er meget hyggelig og så er det super skønt at knalde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 4. Oktober, 2024 Uha. Lisa ville jeg gerne have for mig selv, men sådan virker det jo ikke og hun er her for at tjene penge til hendes lille familie og dens fremtid. Så jeg må acceptere og støtte, at hun får mange besøg. Jeg har efterhånden besøgt en del thaipiger for de er altid dejlige, men Lisa er helt vidunderlig. Pas på hende venner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 0 Skrevet 5. November, 2024 Er der nogle der ved hvornår dejlige Lisa kommer tilbage til Bording? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IkkeSÅdum 19 Skrevet 6. November, 2024 Iron Man skrev, den 5.11.2024 at 16:04: Er der nogle der ved hvornår dejlige Lisa kommer tilbage til Bording? Lisa tilbringer jul og nytår hjemme i Thailand og så bør hun være tilbage i starten af Februar, hvis alt går okay med visum osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg