WilJus 1 Skrevet 23. April, 2024 Har kigget på denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/400822 Nogen der har været der og kan fortæle om deres oplevelse? Er det pigen på billederne? Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 105 Skrevet 26. April, 2024 WilJus skrev, den 23.4.2024 at 21:31: Har kigget... Tvivler på det er hende på fotos, men ligeså lækker. Købte bare 15 min, ingen tidspres overhovedet, var indlevende og aktiv. Følte mig velkommen. Hun er omkring de 20. Absolut godkendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 26. April, 2024 Kan du sige mere om stedet, hvor du besøgte hende? Var det et sted med flere piger? Så kan det jo være et problem at det næste gang er en helt anden pige man møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 105 Skrevet 26. April, 2024 Seebladsgade, pæn lejlighed og ret overbevist om, hun var alene. Fik desværre ikke spurgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 26. April, 2024 Hook skrev, for 1 time siden: Seebladsgade, pæn lejlighed og ret overbevist om, hun var alene. Fik desværre ikke spurgt. Den ene gang jeg har været der var der mindst 3 piger på stedet. Udover hende jeg besøgte stod der 2 andre og røg på trappen da jeg gik ud. Så det er ikke lige mit foretrukne sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob1976 7 Skrevet 10. Maj, 2024 Har lige besøg hende i Herning, hvor hun efter eget udsagn er de næste fem dage. Det var hende på billederne - lille og ligner en midt i tyverne. Bryster er ikke lige så faste som da billederne er taget, men hun ser sød ud. Hun er let at kommunikere med og var meget behagelig at møde i døren. Hun er meget indlevende og jeg oplevede at hun blev meget tændt da jeg begyndte at lege med hende. Hun er ikke den kedelige type der bare ligger sig på ryggen, så bestemt et besøg værd. Stedet i Herning fint og rent, og prisen var bestemt også fornuftig. Besøger hende gerne igen hvis hun er i det Jydske eller et andet sted hvor jeg kommer forbi. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg