Hop til indhold
Crabman

CRISTINE nyt lækker guf i KBH Ø MÅSKE

Recommended Posts

https://nympho.dk/n17460/6070/cristine/#profile-about

Er lige faldet over denne skønhed, spørgsmålet er om den er god nok? WhatsApp nummeret blev brugt af Molly som var identisk til billederne, mon hende her også stemmer overens? Personligt tror jeg den er god nok, hvad tænker i?

https://nympho.dk/n16516/5753/molly/

 

 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige forbi, hun er godkendt. Helt klart meget ung, men måske ikke heelt så modelslank som på billederne uden det overhovedet gør noget. Ganske køn også.

Hun taler ikke vildt godt engelsk, men det var ellers en fin omgang hvor hun er godt engageret og hun kysser velvilligt.

Enjoy!

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlB skrev, for 49 minutter siden:

Jeg var lige forbi, hun er godkendt. Helt klart meget ung, men måske ikke heelt så modelslank som på billederne uden det overhovedet gør noget. Ganske køn også.

Hun taler ikke vildt godt engelsk, men det var ellers en fin omgang hvor hun er godt engageret og hun kysser velvilligt.

Enjoy!

Tak for information, er ansigtet retvisende eller er der brugt meget filter osv. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 4 timer siden:

Tak for information, er ansigtet retvisende eller er der brugt meget filter osv. ? 

Ikke mere end sædvanligt i denne branche vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlB skrev, for 8 minutter siden:

Ikke mere end sædvanligt i denne branche vil jeg mene.

Jojo er med på de fleste bruger filter, dog andre mere end andre. Mere specifikt så...kunne du genkende hende, eller var var der meget stor forskel?;)

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 2 minutter siden:

Ja. Det er korrekt nummeret blev brugt af Molly og jeg spurgte hende om hun var hendes veninde og svaret var ikke...

Havde stadig samtalen fra Molly stående, var derfor jeg vidste det. 

Tja ja okay kan være du skræmte hende:biggrin: (tror jeg dog næppe)

Skrev selv med hende tidligere, og fik svar lige med det samme dog. Spurgte bare omkring hvad der var inkluderet, og jeg nok ville vende tilbage i de kommende dage. Fik indtrykket af det er hende selv der bestyrer mobilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, Lige nu:

Hun tog det pænt og forklarede historien. 

Når ja okay, da jeg læste det forstod jeg det som om hun ikke svarede overhovedet, mb:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 23 timer siden:

kunne du genkende hende, eller var var der meget stor forskel?;)

lad mig starte med at sige at pigen er smuk og dejlig . det er pigen på billederne , men da jeg så hende første gang blev jeg da overrasket over forskellene .

hun er ikke modelagtig , har mindre bryster end ventet , en tand mere fyldig end billederne ( hun er ikke fyldig eller stor ) , og hendes ansigt er også lidt photoshoppet / makeup

men det skal ikke afskrække jer fra at besøge hende . hun er smuk , dejlig , tager godt imod og kysser lidenskabeligt på eget initiativ . synes hendes engelsk er acceptabelt og man kan sagtens føre en god samtale

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 2 minutter siden:

forskellene

Tak for din input, har lige skrevet til hende, men tror jeg trækker i land igen. Hvis der er for stor forskel fra billederne til virkeligheden. Mine forventninger er nemlig sat på det er pigen på billederne jeg møder, men hvis det ikke er tilfældet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...