Milner 634 Skrevet 25. April, 2024 Eventyr pigerne / PG og lign. steder To ting, - - Hørte lige i TV i går at telefondamer kan dømmes for medskyldighed i rufferi. De har jo alle sammen telefondamer.?? OG, - Mangler i andre ikke nogen gange muligheden for at kommunikere direkte med pigen, - kunne være ang. specielle ønsker, påklædning og lignende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 25. April, 2024 Det er sikkert rigtigt at der kan rejses tiltale, noget tyder dog på at støttefunktioner ikke betragtes som rufferi. Vi skal nok helt tilbage til 2014, her blev nogle teledamer i dømt straf, men blev frikendt i højesteret. link til artikel 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. April, 2024 Ang. andet spørgsmål så har telefondamen lige spurgt GP pigen vedr. mine spørgsmål.. Ang. påklædning og står det nogle gange under pigens profil, men ja. Det kunne være rart med lidt mere udspcifieret menu med Do og Don'ts på hver enkelt piges profil.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 25. April, 2024 Jeg plejer at kommunikere med pigen gennem telefondamen, om påklædning og lignende, men en enkelt gang gav telefondamen hos eventyrpigerne mig lov til at tale med pigen, Frejdige Freja. Andre gange har jeg lavet aftaler med pigen om næste møde, mens jeg var sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 25. April, 2024 henlan skrev, for 25 minutter siden: Andre gange har jeg lavet aftaler med pigen om næste møde, mens jeg var sammen med hende. Det har jeg faktisk også gjort. og det har fungeret fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 25. April, 2024 Milner skrev, 1 time siden: Eventyr pigerne / PG og lign. steder To ting, - - Hørte lige i TV i går at telefondamer kan dømmes for medskyldighed i rufferi. De har jo alle sammen telefondamer.?? OG, - Mangler i andre ikke nogen gange muligheden for at kommunikere direkte med pigen, - kunne være ang. specielle ønsker, påklædning og lignende.? Jeg tænker risikoen herfor er minimal. Vil politiet gå efter nogen, er det de personer, der tjener penge - mange penge - på pigerne. Og alfonserne har ikke svære kår i tiden. Der er ganske enkelt for mange penge i det, og for få politi ressourcer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 25. April, 2024 TheVoice skrev, 1 time siden: Det har jeg faktisk også gjort. og det har fungeret fint Det kræver selvfølgeligt, at det er en man ser fast eller flere gange, som jeg gjorde med Frejdige Freja, da hun var aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 634 Skrevet 27. April, 2024 henlan skrev, den 25.4.2024 at 14:55: Jeg plejer at kommunikere med pigen gennem telefondamen, om påklædning og lignende. Det skal vel så være længe i forvejen, pigerne slæber vel ikke rundt på alt deres legetøj og hele garderoben? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 27. April, 2024 Milner skrev, for 2 minutter siden: Det skal vel så være længe i forvejen, pigerne slæber vel ikke rundt på alt deres legetøj og hele garderoben? Frejdige Freja f.eks. havde en taske med legetøj samt en del beklædning med på arbejde. Men selvfølgeligt ikke alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg