Hop til indhold

Recommended Posts

Kolde kvinder er ligegyldige - så er det ligemeget hvad de selv mener, de kan på lagenet. Spild af penge, når der findes dejlige, kærlige, nærværende kvindfolk. 

Redigeret af Hygge1900

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hygge1900 skrev, for 7 timer siden:

Kolde kvinder er ligegyldige - så er det ligemeget hvad de selv mener, de kan på lagenet. Spild af penge, når der findes dejlige, kærlige, nærværende kvindfolk. 

Kemi kan jo variere, mener bestemt ikke hun er kold. Lidt stille og en smule tilbageholdende til tider, måske lidt. Ja man kan bestemt finde en mere nærværende oplevelse, men spild af penge synes jeg bestemt ikke hun var.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ikke helt modstå fristelsen af den utrolig smukke Anna var tilbage :P Så kunne lige nå en kort stund på 30 min i dag, inden jeg skulle på arbejde. Det var nu ikke ligeså godt som første og anden gang, men var bestemt stadigvæk et godkendt besøg imo.

Men jeg tror det hænger sammen med, jeg simpelthen bare har haft så mange andre fantastiske oplevelser på det sidste, og derfor bliver min "standard/forventninger" bare højere og højere haha.:wub: Hun stadigvæk en sød, men stille person trods alt. Men jeg må påpege jeg stadigvæk følte mig velkommen, og fik en fin service. 

God weekend alle sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God aften de herrer.

Jeg har også besøgt hende her til aften og kan meddele jeg er nogenlunde enig i hvad der er blevet skrevet. Billederne er af hende det er helt sikkert. Meget smuk pige. Bestilte 45 minutter og det var en okay oplevelse selvom hun ikke snakkede så meget. Nogen mener hun kold? Det kan jeg godt sætte mig ind i på en måde. Men hun var nu meget sød ellers og jeg fik da alt som hun lover i sin annonce. Kemien var der måske bare ikke helt hundrede procent. Sådan er det jo. Jeg kunne nu godt overveje at besøge hende igen men det nok mest på grund af hendes krop og udseende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...