Beaver 57 Skrevet 28. April https://annoncelight.dk/showad/399102 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 46 Skrevet 29. April Nogen som har deltaget eller besøgt hende før som kan give lidt info ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj Kakki skrev, den 29.4.2024 at 13:37: Nogen som har deltaget eller besøgt hende før som kan give lidt info ? ja jeg deltog... det var en helt super oplevelse.. Q er lækker helt naturlig og meget villig - hun levere det hun lover, så jeg besøger hende igen, hvis der bliver mulighed for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 218 Skrevet 5. Maj På billederne ligner hun en kvinde på 50 år, selvom der står 40 år i annoncen, så vi har nok ikke den samme opfattelse af hvad lækker er. Creampiebilledet er ikke hendes eget, men et der er fundet på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj GBlover skrev, for 20 minutter siden: På billederne ligner hun en kvinde på 50 år, selvom der står 40 år i annoncen, så vi har nok ikke den samme opfattelse af hvad lækker er. Creampiebilledet er ikke hendes eget, men et der er fundet på nettet. ja lækker er jo et subjektivt ord - ja alder angivet til 40 og i min optik kunne hun sagtes se sådan ud.. kender du hende ?... for jeg ved ikke hvor gammel hun er - udover hendes udseende godt kan passe med de 40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 218 Skrevet 6. Maj Nej, har ikke mødt hende, men set hende 2 gange i mit område. Det er ikke nemt at se hun skulle holde sig som en på 40 år, men det er så heller ikke første gang jeg er uenig med andre herinde angående alder og hvor lækre de er. Fræk kvinde ellers. Jeg må vente til min krop og øjne måske en dag bliver gamle nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg