Gunners 10 Skrevet 28. April https://annoncelight.dk/showad/401139 Nogle der kender denne unge pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 29. April Tror du vil have bedre held i Efterlysning Jylland. Har bedt moderatorne flytte tråden. /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 29. April Ja har været der et par gange, hun er ganske ok, sød, lidt genert af væremåde. eneste ulempe er at det foregår på sofaen i stuen.. men med en lille lækker kvinde ovenpå glemmer man hurtig det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 29. April Er det hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 67 Skrevet 12. Maj Soldat37 skrev, den 29.4.2024 at 11:02: Ja har været der et par gange, hun er ganske ok, sød, lidt genert af væremåde. eneste ulempe er at det foregår på sofaen i stuen.. men med en lille lækker kvinde ovenpå glemmer man hurtig det Er det i en af de der triste lejligheder ovenover den gamle rutebilstation? Havde en sofa-oplevelse med en anden pige på et tidspunkt, og det var ikke så velykket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 12. Maj PoulAfDK skrev, for 19 minutter siden: Er det i en af de der triste lejligheder ovenover den gamle rutebilstation? Havde en sofa-oplevelse med en anden pige på et tidspunkt, og det var ikke så velykket Den ved jeg ikke lige hvor er! men det er i nærheden af rundkørslen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PK-DK 6 Skrevet 17. Maj Jeg har besøgt hende i Herning. Jeg tror ikke, at det er den samme pige som i annoncen. Men det var et dejligt besøg hos en lækker pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg