kingdane68 398 Skrevet 28. April Tjek min profil, og se hvor mange anmeldelser jeg har lavet, gang det med en 2-3 stykker, så har du min erfaring. Wawa https://annoncelight.dk/showad/389047 er det VÆRSTE jeg nogensinde har oplevet. Det er SLET ikke hende på billederne. Hun har ingen bryster, men mavedeller og flad røv. Alt hvad der kunne gå galt, gik galt.... Hun sjaskede olie på og kunne SLET ikke massere. Hendes telefon bibbede i en uendelighed, og hver gang skulle hun lige op og tjekke den. Der var absolut ingen pirring undervejs, og hendes massage gjorde direkte ondt og var hamrende ubehagelig - lige på grænsen til at jeg sagde "stop" - men jeg er for høflig og holdt mig tilbage. Jeg havde bestilt 30 min. med cim, og det kunne hun (sjovt nok) slet heller ikke finde ud af. Helt desperat hev og sled hun i banditten, og her måtte jeg sige "slower" og "relax" et par gange før hun fattede det. Det var et under at jeg kom, og jeg tror heller aldrig at jeg har fået mit tøj på så hurtigt før, og ud af klappen som her. Frygtelig oplevelse, som jeg kun kan fraråde - absolut talentløs pige, som også kun rammer en 2/10 på udseendet. Min fejl var, at jeg troede at de anmeldelser der var på profilen var hendes, og at hun bare havde ændret navn (anmeldelserne går på en Organ) - Det var de så ikke - så det er også en af de profiler som skifter piger. Bliv væk, hvis ikke du vil spilde dine penge totalt.... 4 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamframidtjylland 10 Skrevet 30. April Mange tak for din fine anmeldelse. Så er det da sted man ikke skal besøge men den oplevelse du har haft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 30. April kingdane68 skrev, den 28.4.2024 at 22:06: Tjek min profil, og se hvor mange anmeldelser jeg har lavet, gang det med en 2-3 stykker, så har du min erfaring. Wawa https://annoncelight.dk/showad/389047 er det VÆRSTE jeg nogensinde har oplevet. Det er SLET ikke hende på billederne. Hun har ingen bryster, men mavedeller og flad røv. Alt hvad der kunne gå galt, gik galt.... Hun sjaskede olie på og kunne SLET ikke massere. Hendes telefon bibbede i en uendelighed, og hver gang skulle hun lige op og tjekke den. Der var absolut ingen pirring undervejs, og hendes massage gjorde direkte ondt og var hamrende ubehagelig - lige på grænsen til at jeg sagde "stop" - men jeg er for høflig og holdt mig tilbage. Jeg havde bestilt 30 min. med cim, og det kunne hun (sjovt nok) slet heller ikke finde ud af. Helt desperat hev og sled hun i banditten, og her måtte jeg sige "slower" og "relax" et par gange før hun fattede det. Det var et under at jeg kom, og jeg tror heller aldrig at jeg har fået mit tøj på så hurtigt før, og ud af klappen som her. Frygtelig oplevelse, som jeg kun kan fraråde - absolut talentløs pige, som også kun rammer en 2/10 på udseendet. Min fejl var, at jeg troede at de anmeldelser der var på profilen var hendes, og at hun bare havde ændret navn (anmeldelserne går på en Organ) - Det var de så ikke - så det er også en af de profiler som skifter piger. Bliv væk, hvis ikke du vil spilde dine penge totalt.... Jeg tænker at det er der man skal lade fødderne tale og gå i en fart. 2/10 på udseendet, så var jeg gået igen uden at tøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 30. April Tak for advarslen, billederne er jo rigtig gode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 1. Maj Trol skrev, for 22 timer siden: Jeg tænker at det er der man skal lade fødderne tale og gå i en fart. 2/10 på udseendet, så var jeg gået igen uden at tøve. Helt enig...Det skal jeg ABSOLUT blive bedre til :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskjyde 2 Skrevet 15. November Kingdane68 hende du var ved, er det stadig hende der er billeder af i annoncen? Eller de billeder hun brugte dengang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 25. November nordjyskjyde skrev, den 15.11.2024 at 11:46: Kingdane68 hende du var ved, er det stadig hende der er billeder af i annoncen? Eller de billeder hun brugte dengang? Som jeg skrev, så er det en profil der bare skifter piger ud, og det er slet ikke hende (på billederne) jeg var på besøg hos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg