Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev med stedet i mandags - ejeren er på ferie skrev de (måske hun stadivæk holder lav profil efter turen i Stiften), men der var stadigvæk muligt at lave en aftale. Jeg ved ikke hvem der er på stedet, det fik jeg ikke noget svar på, da jeg spurgte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev med stedet i mandags - ejeren er på ferie skrev de (måske hun stadivæk holder lav profil efter turen i Stiften), men der var stadigvæk muligt at lave en aftale. Jeg ved ikke hvem der er på stedet, det fik jeg ikke noget svar på, da jeg spurgte. 

har du et link til stiften  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Draget af opdaterede billede og stor liderlighed tog jeg afsted til Amita https://annoncelight.dk/showad/406559 (til fremtidige søgninger!) 

Amita var solo i butikken og havde en meget kort og meget lille kjole på - trusser måtte hun havde glemt. Jeg bestilte en halv time, da massagen oftes er meget useriøs. Så jeg fik et par lette strøg på nakken og ryggen, derefter var det "turn around" tid. Sexen med Amita er ikke maskinel men det er tæt på, hun giver et par støn og holder sig til positioner hvor hun kan styre slaget. 

Det er et ok sted til en quickie men, der findes bedre - bare ikke en søndag formiddag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dæleme længe siden jeg har været forbi hos hende. Dengang synes jeg faktisk at hun var ret indlevende og jeg fik lov at styre slagets gang, men tingene har det jo med at ændre sig med tiden ... kunne dog godt finde på at give hende et besøg igen på et tidspunkt, om ikke andet så for nostalgiens skyld og at se hvor meget hun har ændret sig siden sidste besøg. 

Hvordan ligger hendes priser nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 15 timer siden:


Hvordan ligger hendes priser nu? 

Sidst 500 dkk for en fin hurtig tur.  

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...