Hop til indhold
Guest longdong

Zana / tidl. Louna

Recommended Posts

Guest longdong
Skrevet (edited)

https://sugardaters.com/da/profile/7DzM7KLnZY

Så har jeg været hos hende igen. Og det er ikke blevet dårligere - tværtimod. 

Hun modtog mig i en kåbe og uden trusser. Det er en af mine favoritter, og det var vist meningen at vi skulle snakke lidt og få en kop kaffe, men vi var dårlig landet i sofaen, før hun begyndte at pille. Og lige pludselig lå hun på knæ og gav et super blowjob. Vi fortrak til sengen og her fortsatte hun blowet. Hun virkede nærmest besat af min pik. På med kondom og sex i mange stillinger, indtil hun resolut hev kondomet af og fortsatte med at sutte. Og selv en gammel gris som mig kan ikke holde til det i uendelighed, så jeg kom selvfølgelig og lige så selvfølgelig tog hun det hele i munden.

Der blev lidt pillowtalk indtil jeg ikke kunne holde mig og gav hende en slikketur til. Med lidt slik og en finger kommer hun meget fint.

Og ja, jeg skal bestemt besøge hende igen. Hun er en meget smuk ung kvinde. Lidt lysebrun - hun er fra Marokko - men alderen er vist ikke helt rigtig. Hun er 42 - men det gør ikke noget

Så pas på hende - hun er en juvel

Redigeret af longdong

Del dette indlæg

Link til indlæg
longdong skrev, den 1.5.2024 at 09:21:

https://sugardaters.com/da/profile/7DzM7KLnZY

Så har jeg været hos hende igen. Og det er ikke blevet dårligere - tværtimod. 

Hun modtog mig i en kåbe og uden trusser. Det er en af mine favoritter, og det var vist meningen at vi skulle snakke lidt og få en kop kaffe, men vi var dårlig landet i sofaen, før hun begyndte at pille. Og lige pludselig lå hun på knæ og gav et super blowjob. Vi fortrak til sengen og her fortsatte hun blowet. Hun virkede nærmest besat af min pik. På med kondom og sex i mange stillinger, indtil hun resolut hev kondomet af og fortsatte med at sutte. Og selv en gammel gris som mig kan ikke holde til det i uendelighed, så jeg kom selvfølgelig og lige så selvfølgelig tog hun det hele i munden.

Der blev lidt pillowtalk indtil jeg ikke kunne holde mig og gav hende en slikketur til. Med lidt slik og en finger kommer hun meget fint.

Og ja, jeg skal bestemt besøge hende igen. Hun er en meget smuk ung kvinde. Lidt lysebrun - hun er fra Marokko - men alderen er vist ikke helt rigtig. Hun er 42 - men det gør ikke noget

Så pas på hende - hun er en juvel

Hej

Hvor meget betalte du hende?

Tak for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest longdong
solman174 skrev, for 1 time siden:

Hej

Hvor meget betalte du hende?

Tak for det

1500

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zulu77 skrev, for 4 timer siden:

Du har en god fantasi 

Hilsen zana

tror jeg, hvad gør man hvis man får blandet en fanta og en cola ?? bruger sin fanta si )
sorry god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
godkendtsd skrev, for 5 timer siden:

tror jeg, hvad gør man hvis man får blandet en fanta og en cola ?? bruger sin fanta si )
sorry god dag

Det bidrager ikke til ny viden om emnet. og dit indlæg heller ikke, @Zulu77. I kan tage det i PM:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zulu77 skrev, for 13 timer siden:

Du har en god fantasi 

Hilsen zana

Der er mange her som skriver noveller som de der engang var i ugens rapport. Håber det har givet god reklame ? Men fint du sætter det på plads

Del dette indlæg

Link til indlæg
longdong skrev, den 5.5.2024 at 21:44:

1500

hendes mindste pris er 2000 . så bare det du nævner siger du er fake og det er en fejl anmeldelse , mon ikke noget hævn af en slags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest longdong
Skrevet (edited)
godkendtsd skrev, den 15.5.2024 at 14:37:

hendes mindste pris er 2000 . så bare det du nævner siger du er fake og det er en fejl anmeldelse , mon ikke noget hævn af en slags

Jeg er sådan set ligeglad med hvad du og Zulu77 mener.

Jeg ved at jeg havde sex med Zana for et par uger siden. Hun tog fint imod i hendes lejlighed Skovlunde - nummeret skriver jeg naturligvis ikke

Kaffen jeg fik først var for varm, men den jeg fik  mens jeg tog tøj på var ok. Prøv at spørge Zana 

Og som jeg skrev var det rigtig godt

Det er muligt hendes pris til dig er 2000. Jeg gav hende 1500 - ganske som før Corona.

Redigeret af Bryan Mills
Vejnavn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zulu77 skrev, for 14 minutter siden:

Er der nogen som ved om hun stadig er aktiv ?

Hun har ihvertfald været online på Sugardaters for under 2 timer siden :-) Samme profil som der er linket til længere oppe i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...