Den_nysgerrige 24 Skrevet 2. Maj (edited) Jeg er en gift mand som har rundet de 50 og har i mange år haft fantasier inden for det dominerende område. Derfor har jeg også været gæst på denne og andre lignende sider for at kigge. Jeg har været meget nervøs for at afprøve dette, bl.a. fordi jeg er gift, men også fordi man har hørt så mange dårlige historier om denne branche. Jeg faldt over en annonce som tiltalte min indre "slave", så jeg skrev til hende for at høre mere om hende og især det omkring gudinden Hera som hun beskriver. Jeg var også meget usikker og lidt nervøs for at afprøve mine fantasier. Jeg fik mulighed for et kaffemøde, så jeg kunne se, hvem hun var, hvilket jeg takkede ja til. Jeg opgraderede dog vores kaffemøde til en fuld time sammen med Gudinden Hera, nu hvor jeg alligevel var der. TILFREDSSTIL DINE DYBESTE BEGÆR MED FRÆKKE HERA OG FÅ ET BRAG AF ET KNALD Da jeg bankede på døren, åbnede Hera den, og jeg mødte en meget charmerende og smilende kvinde. Vi fik en lang snak, og hun fortalte mig en masse om sig selv og branchen. Jeg fik at vide, at tiden først starter, når jeg smider tøjet. Selvom vi sad i et rum med en masse udstyr og noget temmelig hardcore, var vores snak somom det var i en café, og det var rigtig hyggeligt med en god veninde og faktisk syntes jeg at vi hade en god kemi mellem os. Hun fortalte mig, at selvom dette var hendes arbejde, så var det ikke kun for at tjene penge, men dominans var et grundlæggende behov hun havde. Hun spurgte, om jeg havde lyst til at fortælle hende om mig selv, hvilket jeg gerne ville. Jeg fortalte blandt andet, at jeg gerne ville møde gudinden Hera, men ikke ville have nogen mærker, hvilket hun lovede, jeg ikke fik. Da vi begyndte, og jeg smed tøjet, fik jeg bind for øjnene og et stopord, men fik at vide, at jeg virkelig skulle være varsomt med at bruge det. Senere blev jeg bundet til en seng og var virkelig i hendes magt, som var en blanding af mindfuck, dominans og total pirring. Uden at gå ind i detaljerne om, hvad hun gjorde, kan jeg sige, at jeg mærkede ting, som jeg aldrig havde prøvet før, og som jeg ikke rigtigt kunne finde ud af hvad var, men det var lige fra total pirring til smerte i den mildere ende. Senere blev jeg løst fra bindingerne og fik lov til at se, hvad hun gjorde, hvor det gik over i mere traditionel sex, men stadig under hendes styring. Da vi var færdige, tog vi et brusebad sammen, som var en rigtig god afslutning. Herefter fik vi en god snak om min oplevelse, og jeg fik igen tilbudt noget at drikke. Jeg spurgte til nogle af de ting, som hun gjorde ved mig, som jeg ikke kunne finde ud af hvad var, og kan kun sige, at jeg prøvede mange ting, som jeg aldrig ville have valgt, hvis jeg bare skulle vælge ud fra en menu, men at det også var utroligt frækt. Jeg kan se, at jeg afprøvede mange af de ting, som hun har på listen. Nu har jeg ikke prøvet noget af dette før, så jeg har ikke noget at sammenligne med, men hvis jeg skal beskrive hende/oplevelsen ud fra, hvad jeg har oplevet, så kan jeg opsummere det sådan: Hun virker som en meget ægte kvinde med en rigtig fræk krop heldgivis uden silicone. Hun virker ikke til at prøver at udgive sig for noget andet end hun er og kunne se/mærker at hun virkelig tænder på det hun gjorde ved mig blandet andet bare på hendes blik kunne jeg se at hun virkelige nyder at have fuld kontrol over mig. Selvom hun havde total magt over mig, følte jeg mig helt tryg, og jeg tror, at hun læste mit kropssprog, så hun vidste, hvor langt hun kunne gå. Jeg tror, jeg oplevede gudinden Hera på niveau 1, da jeg jo er begynder, men jeg er klar til at prøve niveau 2 og er ved at spar op til næste besøg for jeg er hooked især da jeg følger mig total tryk i hendes selskab samt vores hyggeligt snakke. Redigeret 2. Maj af Den_nysgerrige Stave fejl 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9454 Skrevet 2. Maj Jeg har også haft en rigtigt god oplevelse med hende, bare som "Anja". Dejlig legende, indlevende og eksperimenterende sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_nysgerrige 24 Skrevet 2. Maj (edited) Ja tror der er mange spændende sider af hende. Det var det indtryk jeg fik under vores god santale Redigeret 2. Maj af Den_nysgerrige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 258 Skrevet 2. Maj Den_nysgerrige skrev, for 55 minutter siden: Jeg er en gift mand som har rundet de 50 og har i mange år haft fantasier inden for det dominerende område. Derfor har jeg også været gæst på denne og andre lignende sider for at kigge. Jeg har været meget nervøs for at afprøve dette, bl.a. fordi jeg er gift, men også fordi man har hørt så mange dårlige historier om denne branche. Jeg faldt over en annonce som tiltalte min indre "slave", så jeg skrev til hende for at høre mere om hende og især det omkring gudinden Hera som hun beskriver. Jeg var også meget usikker og lidt nervøs for at afprøve mine fantasier. Jeg fik mulighed for et kaffemøde, så jeg kunne se, hvem hun var, hvilket jeg takkede ja til. Jeg opgraderede dog vores kaffemøde til en fuld time sammen med Gudinden Hera, nu hvor jeg alligevel var der. TILFREDSSTIL DINE DYBESTE BEGÆR MED FRÆKKE HERA OG FÅ ET BRAG AF ET KNALD Da jeg bankede på døren, åbnede Hera den, og jeg mødte en meget charmerende og smilende kvinde. Vi fik en lang snak, og hun fortalte mig en masse om sig selv og branchen. Jeg fik at vide, at tiden først starter, når jeg smider tøjet. Selvom vi sad i et rum med en masse udstyr og noget temmelig hardcore, var vores snak somom det var i en café, og det var rigtig hyggeligt med en god veninde og faktisk syntes jeg at vi hade en god kemi mellem os. Hun fortalte mig, at selvom dette var hendes arbejde, så var det ikke kun for at tjene penge, men dominans var et grundlæggende behov hun havde. Hun spurgte, om jeg havde lyst til at fortælle hende om mig selv, hvilket jeg gerne ville. Jeg fortalte blandt andet, at jeg gerne ville møde gudinden Hera, men ikke ville have nogen mærker, hvilket hun lovede, jeg ikke fik. Da vi begyndte, og jeg smed tøjet, fik jeg bind for øjnene og et stopord, men fik at vide, at jeg virkelig skulle være varsomt med at bruge det. Senere blev jeg bundet til en seng og var virkelig i hendes magt, som var en blanding af mindfuck, dominans og total pirring. Uden at gå ind i detaljerne om, hvad hun gjorde, kan jeg sige, at jeg mærkede ting, som jeg aldrig havde prøvet før, og som jeg ikke rigtigt kunne finde ud af hvad var, men det var lige fra total pirring til smerte i den mildere ende. Senere blev jeg løst fra bindingerne og fik lov til at se, hvad hun gjorde, hvor det gik over i mere traditionel sex, men stadig under hendes styring. Da vi var færdige, tog vi et brusebad sammen, som var en rigtig god afslutning. Herefter fik vi en god snak om min oplevelse, og jeg fik igen tilbudt noget at drikke. Jeg spurgte til nogle af de ting, som hun gjorde ved mig, som jeg ikke kunne finde ud af hvad var, og kan kun sige, at jeg prøvede mange ting, som jeg aldrig ville have valgt, hvis jeg bare skulle vælge ud fra en menu, men at det også var utroligt frækt. Jeg kan se, at jeg afprøvede mange af de ting, som hun har på listen. Nu har jeg ikke prøvet noget af dette før, så jeg har ikke noget at sammenligne med, men hvis jeg skal beskrive hende/oplevelsen ud fra, hvad jeg har oplevet, så kan jeg opsummere det sådan: Hun virker som en meget ægte kvinde med en rigtig fræk krop heldgivis uden silicone. Hun virker ikke til at prøver at udgive sig for noget andet end hun er og kunne se/mærker at hun virkelig tænder på det hun gjorde ved mig blandet andet bare på hendes blik kunne jeg se at hun virkelige nyder at have fuld kontrol over mig. Selvom hun havde total magt over mig, følte jeg mig helt tryg, og jeg tror, at hun læste mit kropssprog, så hun vidste, hvor langt hun kunne gå. Jeg tror, jeg oplevede gudinden Hera på niveau 1, da jeg jo er begynder, men jeg er klar til at prøve niveau 2 og er ved at spar op til næste besøg for jeg er hooked især da jeg følger mig total tryk i hendes selskab samt vores hyggeligt snakke. Damen her bukker og takker for tilliden og et dejligt møde med at skønt menneske. glæder mig til at se dig næste gang 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_nysgerrige 24 Skrevet 2. Maj [email protected] skrev, for 5 minutter siden: Damen her bukker og takker for tilliden og et dejligt møde med at skønt menneske. glæder mig til at se dig næste gang Det gør jeg bestemt også. Er spændt på at se hvad jeg bliver "udsat" for næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 223 Skrevet 2. Maj Hun ser da mega dejlig ud, men jeg er da glad for at hun skriver, at: "Skære ikke lemmer af osv." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_nysgerrige 24 Skrevet 2. Maj Kælepotten skrev, for 45 minutter siden: Hun ser da mega dejlig ud, men jeg er da glad for at hun skriver, at: "Skære ikke lemmer af osv." Tænker det er skræmmende at hun skal skrive det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vogteren 25 Skrevet 2. Maj Det er ikke kun at hun ser mega dejlig ud, det er det hele som hænger sammen lige så meget hendes væsen, personlighed, måden man kan snakke sammen med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vogteren 25 Skrevet 2. Maj Den_nysgerrige skrev, for 6 timer siden: Det gør jeg bestemt også. Er spændt på at se hvad jeg bliver "udsat" for næste gang No pun intended nu hvor jeg lige fik skrevet alt hænge sammen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_nysgerrige 24 Skrevet 2. Maj vogteren skrev, for 20 minutter siden: Det er ikke kun at hun ser mega dejlig ud, det er det hele som hænger sammen lige så meget hendes væsen, personlighed, måden man kan snakke sammen med hende Ja jeg er så enig med dig, kan absolut ikke vente 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 258 Skrevet 2. Maj Kælepotten skrev, for 3 timer siden: Hun ser da mega dejlig ud, men jeg er da glad for at hun skriver, at: "Skære ikke lemmer af osv." Det bliver man nød til at skrive…. Der er mange der spørger om det eller og jeg lige vil skubbe stolen væk under dem…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2631 Skrevet 3. Maj Den_nysgerrige skrev, for 23 timer siden: Jeg fik mulighed for et kaffemøde, så jeg kunne se, hvem hun var, hvilket jeg takkede ja til. Dejlig kvinde at have kaffemøde med og hyggelig at snakke med Men glæder mig til selv at besøge hende til det mere frække i Juni måned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_nysgerrige 24 Skrevet 3. Maj Dillermand Junior skrev, for 6 minutter siden: Dejlig kvinde at have kaffemøde med og hyggelig at snakke med Men glæder mig til selv at besøge hende til det mere frække i Juni måned. Ja bestemt og jeg var glad for at jeg opgraderet til en rigtigt tid allerede før mødet. Du har noget at glæde dig til men pas på for jeg tror hun er vanedannende for jeg planlægger allerede en ny tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9454 Skrevet 3. Maj Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden: Dejlig kvinde at have kaffemøde med og hyggelig at snakke med Men glæder mig til selv at besøge hende til det mere frække i Juni måned. Jeg kan varmt anbefale det, og jeg synes også du har nævnt før at du godt kan lide at blive leget og eksperimenteret med. [email protected] skrev, for 18 timer siden: Det bliver man nød til at skrive…. Der er mange der spørger om det eller og jeg lige vil skubbe stolen væk under dem…. Det gjorde mig også lidt mere rolig da jeg så at du bruger en saks til kondompakkerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 258 Skrevet 3. Maj Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden: Dejlig kvinde at have kaffemøde med og hyggelig at snakke med Men glæder mig til selv at besøge hende til det mere frække i Juni måned. Og damen her glæder sig bestemt også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2631 Skrevet 3. Maj Lauersen skrev, for 2 timer siden: Jeg kan varmt anbefale det, og jeg synes også du har nævnt før at du godt kan lide at blive leget og eksperimenteret med. Jeg er ikke imod den slags I praksis er det dog mest kun @Danske Natasja der har leget og eksperimenteret med mig indtil videre sådan for alvor. Men jeg er da nysgerrig på hvad Anja kan finde på nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr søger oplæring 4 Skrevet 5. Maj Den_nysgerrige skrev, den 2.5.2024 at 10:41: Jeg er en gift mand som har rundet de 50 og har i mange år haft fantasier inden for det dominerende område. Derfor har jeg også været gæst på denne og andre lignende sider for at kigge. Jeg har været meget nervøs for at afprøve dette, bl.a. fordi jeg er gift, men også fordi man har hørt så mange dårlige historier om denne branche. Jeg faldt over en annonce som tiltalte min indre "slave", så jeg skrev til hende for at høre mere om hende og især det omkring gudinden Hera som hun beskriver. Jeg var også meget usikker og lidt nervøs for at afprøve mine fantasier. Jeg fik mulighed for et kaffemøde, så jeg kunne se, hvem hun var, hvilket jeg takkede ja til. Jeg opgraderede dog vores kaffemøde til en fuld time sammen med Gudinden Hera, nu hvor jeg alligevel var der. TILFREDSSTIL DINE DYBESTE BEGÆR MED FRÆKKE HERA OG FÅ ET BRAG AF ET KNALD Da jeg bankede på døren, åbnede Hera den, og jeg mødte en meget charmerende og smilende kvinde. Vi fik en lang snak, og hun fortalte mig en masse om sig selv og branchen. Jeg fik at vide, at tiden først starter, når jeg smider tøjet. Selvom vi sad i et rum med en masse udstyr og noget temmelig hardcore, var vores snak somom det var i en café, og det var rigtig hyggeligt med en god veninde og faktisk syntes jeg at vi hade en god kemi mellem os. Hun fortalte mig, at selvom dette var hendes arbejde, så var det ikke kun for at tjene penge, men dominans var et grundlæggende behov hun havde. Hun spurgte, om jeg havde lyst til at fortælle hende om mig selv, hvilket jeg gerne ville. Jeg fortalte blandt andet, at jeg gerne ville møde gudinden Hera, men ikke ville have nogen mærker, hvilket hun lovede, jeg ikke fik. Da vi begyndte, og jeg smed tøjet, fik jeg bind for øjnene og et stopord, men fik at vide, at jeg virkelig skulle være varsomt med at bruge det. Senere blev jeg bundet til en seng og var virkelig i hendes magt, som var en blanding af mindfuck, dominans og total pirring. Uden at gå ind i detaljerne om, hvad hun gjorde, kan jeg sige, at jeg mærkede ting, som jeg aldrig havde prøvet før, og som jeg ikke rigtigt kunne finde ud af hvad var, men det var lige fra total pirring til smerte i den mildere ende. Senere blev jeg løst fra bindingerne og fik lov til at se, hvad hun gjorde, hvor det gik over i mere traditionel sex, men stadig under hendes styring. Da vi var færdige, tog vi et brusebad sammen, som var en rigtig god afslutning. Herefter fik vi en god snak om min oplevelse, og jeg fik igen tilbudt noget at drikke. Jeg spurgte til nogle af de ting, som hun gjorde ved mig, som jeg ikke kunne finde ud af hvad var, og kan kun sige, at jeg prøvede mange ting, som jeg aldrig ville have valgt, hvis jeg bare skulle vælge ud fra en menu, men at det også var utroligt frækt. Jeg kan se, at jeg afprøvede mange af de ting, som hun har på listen. Nu har jeg ikke prøvet noget af dette før, så jeg har ikke noget at sammenligne med, men hvis jeg skal beskrive hende/oplevelsen ud fra, hvad jeg har oplevet, så kan jeg opsummere det sådan: Hun virker som en meget ægte kvinde med en rigtig fræk krop heldgivis uden silicone. Hun virker ikke til at prøver at udgive sig for noget andet end hun er og kunne se/mærker at hun virkelig tænder på det hun gjorde ved mig blandet andet bare på hendes blik kunne jeg se at hun virkelige nyder at have fuld kontrol over mig. Selvom hun havde total magt over mig, følte jeg mig helt tryg, og jeg tror, at hun læste mit kropssprog, så hun vidste, hvor langt hun kunne gå. Jeg tror, jeg oplevede gudinden Hera på niveau 1, da jeg jo er begynder, men jeg er klar til at prøve niveau 2 og er ved at spar op til næste besøg for jeg er hooked især da jeg følger mig total tryk i hendes selskab samt vores hyggeligt snakke. Må man høre hvad du oplevede hos @[email protected] ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_nysgerrige 24 Skrevet 6. Maj Det tror jeg skal være mellem mig og hende, men kan dog sige at det var 10 af de ting hun har på listen dvs mange ting som jeg ikke selv ville spørge efter selv. Det var kun en time så mange af tingene var mere for at bryde mine grænser og tænker for Hera at vise hendes magt. Men som jeg skrev tidligere alt sammen på en måde hvor jeg følte at jeg var i trygge hænder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg