Hop til indhold
Bananen

Ringe Thai Thip massage tilbud, Herlev

Recommended Posts

Jeg blev lokket af et godt tilbud hos Thai Thip i Herlev. 60 min olie massage for 300 kr.

Spild af penge, så lad jer ikke lokke! Fik bare sjasket lidt olie på kroppen, og meget løs massage. Min gl. mormor kunne tryk hårdere.

Jeg klagede selvf. bagefter, og fik at vide at dette tilbud var "lidt massage" !  Rigtigt massage kostede 400 kr. Kunne man måske godt havde advaret mig inden. Og dette fremgår jo heller ikke af deres ann. Men ejeren var fuldstændig kold, og spurgte om jeg var klog på thai massage.. Jo, nu har jeg i over 10 år fået thai massage, mange steder, så ja - lidt ekspert er jeg nok. 

Så hold jer væk fra dette sted. 

https://annoncelight.dk/showad/291124

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har været udsat for det samme. 
de sælger det netop som massage. Det købte jeg - bestilte - ankom. Og på briksen spurgte hun hvad og hvordan jeg ønskede 

og så var prisen ikke 300. Men 500

Det var dog god massage. 
mig kom igen - men 3 gang hvor jeg havde aftalt tid - og jeg ankom, da var hun gået. Uden at aflyse mig! Det var ikke pænt. 
men de var “kolde”. 
jeg forsøgte at få en begrundelse / forklaring. 
men ingen svar!

Forstår ikke deres opførsel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også min oplevelse. Simpelthen den dårligste gang massage i mands minde, og havde mest lyst til bare at skride igen. Ubegribeligt at man giver en ny kunde så ringe massage, at man er sikker på at kunden ikke kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dengang stedet åbnede for nogle år siden delte anmeldelserne sig i to lejre. Nogen var utilfredse på linje med @Bananen og @TaunusDK, mens andre var godt tilfredse med massagen, ligesom @PeeHairy.

Dem, som var tilfredse havde ofte fået massage af Mali, som ejer stedet, og jeg bad derfor specifikt om hende, da jeg første gang var hos dem. Og hun masserer altså godt. Som i rigtig godt, og hun har holdt standarden de gange, jeg har været hos hende. Og så er prisen altså også de standard 500 kr for en time, hvilket er helt fair.

Men enig i, at deres slagtilbud på de 300 kr for en time lokker folk til, men også skaber bøvl for dem, fordi de ikke rigtig gør det store ud af at sige, at det egentlig ikke er rigtig massage, man får til den pris. 

På et tidspunkt kørte stedet med et tilbud for 30 min 4-hånds massage, og ved den lejlighed var Mali ikke en af de to massører, selvom jeg havde bedt om det. De to andres massage var nogenlunde godkendt, men også hurtigt glemt igen. Men med 4-hånds er det jo også mere velvære end egentlig muskelmassage, er min erfaring, så man kan nok ikke sige det store om deres evner ud fra de 30 minutter, jeg havde fornøjelsen af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...