solman174 23 Skrevet 2. Maj Hej Jeg er i et forhold men kan godt lide at ligge i 69 men min partner kan ikke lide at blive slikket. Har længe fantasieret at møde en GP men har afholdt mig fra da jeg er bange at blkive smittet med et eller andet. har I nogle gode råd eller de steder jeg kan syge information? Tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 2. Maj https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/sexsygdomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 2. Maj Der er forholdsvis lav risiko for smitte ved at slikke en kvinde. Risikoen er muligvis lavere end hvis du finder en tilfældig pige på et diskotek, da GP'ere tit bliver checket hos lægen. Jeg kan slet ikke dyrke sex uden at måtte slikke pigen, men der har kun været falske symptomer når jeg har troppet op på Bispebjerg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 2. Maj Har altid slikket både amatører og gp'er af hjertens lyst. Aldrig blevet smittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 2. Maj Lauersen skrev, for 3 timer siden: men der har kun været falske symptomer når jeg har troppet op på Bispebjerg. Falske symptomer er næsten de værste. Dem har man haft tusindevis af gennem livet - til ingen verdens nytte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg