Hop til indhold
kingo40

Katia-Magic Massage Tantra Rituals

Recommended Posts

Skrevet (edited)

jeg har besøgt denne skønne kvinde hun har igennen mange år været den jeg har valg når jeg skulle have tantra nu er hun så også på fyn jeg har ellers skulle køre til jylland for at besøge hende.

Hun giver en super tantra med alt der dertil høre husk ingen sex men hold da op en skøn tur jeg fik igen idag har ladet mig høre at Anais som også giver tantra skulle komme på samme adresse på lørdag så skal lige undersøge om det er muligt med 4 hånds massage når hun kommer for så skal det da lige prøves med de to lækre kvinder

link. https://annoncelight.dk/showad/383767

Redigeret af kingo40

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingo40 skrev, for 15 timer siden:

jeg har besøgt denne skønne kvinde hun har igennen mange år været den jeg har valg når jeg skulle have tantra nu er hun så også på fyn jeg har ellers skulle køre til jylland for at besøge hende.

Hun giver en super tantra med alt der dertil høre husk ingen sex men hold da op en skøn tur jeg fik igen idag har ladet mig høre at Anais som også giver tantra skulle komme på samme adresse på lørdag så skal lige undersøge om det er muligt med 4 hånds massage når hun kommer for så skal det da lige prøves med de to lækre kvinder

link. https://annoncelight.dk/showad/383767

Når dertilbydes Tantra massage og det understreges at det ikke er sex er det nok oftest/altid med Lingam massage og udløsning.

Men er det også underforstået at man må røre og kramme, når massøren arbejder eller er det oftest nogo - og hvad er det hos Katie? Synes ikke det helt fremgår af annoncen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

så vidt jeg ved er det lovligt at røre de fleste steder men det aftaler man jo bare med massøren før det hele starter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...