Gangbang-milf 433 Skrevet 3. Maj Jeg tænder vildt meget på gangbang. Bare blive brugt godt og grundigt af en masse mænd. Har derfor valgt at invitere til endnu et frækt gangbang arrangement i Vejle. Dette vil blive fredag d. 10 Maj mellem 10:30-12:30. Dette vil koste 1200 kr. for at deltage de to timer. Håber på så mange mænd som muligt, så jeg rigtig kan føle mig godt brugt når vi er færdige. Jeg er en dansk, fræk milf på 40 år, 172 lækre centimeter og 65 kg. Jeg elsker lækker fræk sex. Blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming - gensidigt(glatbarberet selvfølgelig). Sluger gerne jeres lækre sperm eller kom oppe i mig eller ud over mig. Gerne to pikke i min fisse samtidig. Kondom er valgfrit, har kondomer i standard størrelse og glidecreme, hvis det skal bruges. INGEN anal eller fisting Maks. 65 år. Der serveres øl og vand. Samt er der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Så tilmeld jer dette gangbang, så i får en lækker og fræk oplevelse. Og jeg kan få masser af sperm. Tilmelding på følgende mail: [email protected] Husk at undersøge om i kan deltage den dag, inden i tilmelder jer. #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 433 Skrevet 7. Maj Plads til flere frække mænd, der vil komme og sørge for at jeg er godt brugt op til weekenden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 7. Maj Gangbang-milf skrev, for 20 timer siden: Plads til flere frække mænd, der vil komme og sørge for at jeg er godt brugt op til weekenden. hvor mange mænd - max antal - tager du ind ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 433 Skrevet 7. Maj kinkydom skrev, for 2 timer siden: hvor mange mænd - max antal - tager du ind ? Maks. 10 men så udvider jeg tiden. Plejer oftest at være mellem 4-6 deltagere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 17 Skrevet 9. Maj Håber at se dig i morgen igen, var ihvertfald frækt sidst og shit nogle dejlige kys man får. Du får 10 stjerner 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 433 Skrevet 9. Maj Ved at være Sidste chance, hvis man ønsker at deltage i morgen, til en masse fræk “leg” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg