Hop til indhold
Gravedigger66669

Søges Thaier der tilbyder sex uden kondom Kbh / Sjælland

Recommended Posts

Inden man nu smider om sig med navne, børn man også tænke på, det ikke er ALLE kunder hvor den mulighed er der, da nogle gør det ved stamkunder og nogle f pigerne faktisk ikke bryder sig om det nævnes, af selvsamme årsag og de ikke vil bestormes af masser af mænd der vil have det uden. Så hav også lidt respekt for dem du nævner, og tænker over dette. Normalt plejer vi også sige om det står i annoncen eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

“Uden” koster mange gange ekstra, omfatter sjældent alle ydelser og tilbydes ikke alle kunder  - det tænker jeg ikke kommer bag på mange. Og det regulere kvinderne jo fuldstændigt selv uagtet, hvad jeg og andre måtte skrive herinde - gudskelov. Og det har jeg fuld respekt for. Dette Forum er vel også mere tiltænkt kunderne end sexarbejderne - en slags trustpilot nu hvor myndighederne ikke har lavet en smiley-ordning. Det må kvinderne leve med, og dem der er professionelle bliver belønnet på den lange bane herinde via positive anmeldelser og omtale til gavn for deres indtjening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt rigtigt som den anonyme skriver. Det kræver ofte kenskab til den man møder. Altså erfaring man selv må drage sig. Jeg kom i en periode hos en lidt ældre thai. Vi gjorde det uden, men det var altså ikke noget hun gjorde med alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Analelsker skrev, for 6 timer siden:

Det er helt rigtigt som den anonyme skriver. Det kræver ofte kenskab til den man møder. Altså erfaring man selv må drage sig. Jeg kom i en periode hos en lidt ældre thai. Vi gjorde det uden, men det var altså ikke noget hun gjorde med alle. 

Nemlig og derfor kan det være et problem når folk skriver den og den pige gør det, for det kan du ikke regne med er for alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...