Hop til indhold
Raphael

Spørgsmål om pris - forkert fremgang?

Recommended Posts

Hej EG. 

Jeg har i dag forsøgt at få nogle aftaler i stand, men når jeg spørger om pris, så kommer der intet svar tilbage. Jeg er kommet i tvivl om jeg spørger forkert, det plejede ikke at være kontroversielt af spørge om pris, når de ikke fremgår af en annonce. To af mine eksempler: 

Mig: Hello, what are your fp prices? 

Intet svar. 

Mig: Hello, are you close to X? 
Hende: Yes, address is Y. 
Mig: What are your prices? 

Intet svar. 

Begge eksempler var fra etablerede thai steder i Vejle. Hvordan plejer i andre at gøre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer at gå udenom de piger som ikke har en pris stående.

Men de få gange hvor jeg har spurgt, har jeg skrevet hvad jeg var interesseret i.

Så som længde og ekstra ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du prøvet noget i retning af:

Dear Xxx

I would like to visit some day soon.

Could you please tell me the price of an hour, and of any extras you offer.

Hope to meet you soon.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har travlt

Før i tiden var aftaler og spørgsmål ingen problem
Mit indtryk er at de ikke behøver bruge tid på det. Og tager ham der står uden for døren når de åbner.
Mange kender jo adresserne og kommer bare fordi og ringer på. Spurgte en dag, og pigen bekræftede.

Så ikke nem at aftale noget har jeg også oplevet.
Det starter med fin sms kontakt, og stopper så pludselig.
Også aftalt tid 2 timer i forvejen. Lang køretur. Og 5 min før kom så en sms. "Optaget".
Eller ingen svarer når man står ved døren og ringer på.

Vejle tøserne var fantastiske, men undgår dem lidt nu. For skuffet igen og igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja - Thai er pludselig blevet de dyre tøser. Det var de ikke for få år siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg spørg altid på den her måde, og jeg får næsten altid svar. Nogen gange skriver jeg også min alder og andre informationer hvis de beder om det på deres annonce.

Hello ********, hope you having a great day so far. I saw your profile on EG/nympho, and was hoping you could tell me about what is included in your services? And what extras you have? Hope to hear from you soon. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Raphael skrev, for 3 timer siden:

Hello, what are your fp prices?

Mange thaipiger ønsker ikke at svare på et så direkte spørgsmål. Enten fordi det ikke skal ud til hvemsomhelst, at der sælges sex på adressen, eller fordi de gerne vil se kunden an først, inden de beslutter sig for, om de vil tilbyde ham sex. Eller pga noget helt tredje.

Du kan vel egentlig ikke gøre så meget andet end at orientere dig her på EG om, hvem som sælger hvad, og så ellers bare spørge om pigen har tid kl x.xx til 30/60 minutters massage. Det vil de nemlig stort set altid gerne svare på. Når du så er på stedet, kan du før eller siden spørge, om hun også er åben for at bruge tiden på noget andet end massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 58 minutter siden:

Mange thaipiger ønsker ikke at svare på et så direkte spørgsmål. Enten fordi det ikke skal ud til hvemsomhelst, at der sælges sex på adressen, eller fordi de gerne vil se kunden an først, inden de beslutter sig for, om de vil tilbyde ham sex. Eller pga noget helt tredje.

Du kan vel egentlig ikke gøre så meget andet end at orientere dig her på EG om, hvem som sælger hvad, og så ellers bare spørge om pigen har tid kl x.xx til 30/60 minutters massage. Det vil de nemlig stort set altid gerne svare på. Når du så er på stedet, kan du før eller siden spørge, om hun også er åben for at bruge tiden på noget andet end massage.

Jeg er selvfølgelig gået efter steder der selv annoncerer med disse ydelser. Det kan sagtens være, at jeg måske er lidt for direkte, men det kan da umuligt passe, at man først på stedet kan få priserne at vide. Derudover spørger jeg netop om priserne for at kunne beslutte, hvor længe jeg vil bestile. Hvis 45 minutter koster 1.100 kr og 60 minutter koster 1500, så vælger jeg 45. Hvis 45 er 1.300 or 60 er 1.500, så vælger jeg 60 minutter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Raphael skrev, 1 time siden:

Jeg er selvfølgelig gået efter steder der selv annoncerer med disse ydelser.

Jeg forstår dig ikke helt, tror jeg. Hvis de annoncerer med ydelserne, så plejer de da samtidigt også at nævne prisen?

Raphael skrev, 1 time siden:

Hvis 45 minutter koster 1.100 kr og 60 minutter koster 1500, så vælger jeg 45. Hvis 45 er 1.300 or 60 er 1.500, så vælger jeg 60 minutter.

I den situation ville jeg så nok bare vælge at medbringe 1500 kr og så spørge dem, når man er på stedet. Har du i virkeligheden behov for at planlægge de sidste 15 minutter på forhånd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

For tiden besøger jeg kun damer jeg kender godt. Men ellers har jeg aldrig spurgt om pris på tfn eller sms. Ikke thai'er i hvert fald. Jeg kommer, vi kigger på hinanden, smiler og så finder vi noget ud. Det værste som kunne ske var at vi ikke klikkede - men det havde jeg jo alligevel ikke vidst i forvejen, selvom jeg vidste prisen.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår dig ikke helt, tror jeg. Hvis de annoncerer med ydelserne, så plejer de da samtidigt også at nævne prisen?

To tilfældige annoncer, som viser, hvad jeg snakker om: 
https://annoncelight.dk/showad/398965
https://annoncelight.dk/showad/364244

Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

I den situation ville jeg så nok bare vælge at medbringe 1500 kr og så spørge dem, når man er på stedet. Har du i virkeligheden behov for at planlægge de sidste 15 minutter på forhånd?

Jeg er bundet af offentlig transport, så at planlægge de sidste 15 minutter på forhånd kan spare mig en times ventetid på et tog. Det er selvfølgelig mit eget problem, men som sagt, det har ikke været et problem tidligere, at vide det hele på forhånd. 

Jeg tænker, at konklusionen på mit spørgsmål må være, at man åbenbart ikke kan spørge direkte ind til priser over sms mere. Jeg vil forsøge med Lauersens besked i fremtiden, tak for jeres svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair pointer, @Raphael. Jeg mindes ikke at have set tilsvarende type annonce i Storkøbenhavn.

Når nu de er så direkte i deres annoncer, kan det undre, at de ikke vil svare dig på din sms. Du kunne selvfølgelig også prøve at ringe til dem. Ofte er de ikke så glade for at tale om priser på sex over telefonen, men når alt om deres ydelser alligevel står i annoncen i forvejen, er det måske anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

i sådanne tilfælde har jeg uden problemer spurgt hvor mange penge jeg skulle medbringe. Det er jo osse i deres interesse at jeg har nok med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, jeg prøvede lykken i en hel anden by, men der kom heller ingen svar. Jeg prøver igen i morgen, måske har de for travlt i weekenden. Jeg gad dog godt at vide, om jeg måske er blevet blacklistet på grund af min dårlige anmeldelse af Ice for knap 1½ år siden? Det kunne lige passe. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Raphael skrev, for 19 timer siden:

Well, jeg prøvede lykken i en hel anden by, men der kom heller ingen svar. Jeg prøver igen i morgen, måske har de for travlt i weekenden. Jeg gad dog godt at vide, om jeg måske er blevet blacklistet på grund af min dårlige anmeldelse af Ice for knap 1½ år siden? Det kunne lige passe. :lol:

Så kunne du blot skifte nummer :P 

Det bliver snart forbudt, eller ihvert fald af fornylig oplyst om at midt på året / 3 kvartal er det slut med taletidskort.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...