Guest Heeman Skrevet 4. Maj Hej hvad er erfaringen? Hvor lang tid går der fra man har efterspurgt sin profil slettet til den faktisk er slettet? Har en bekendt er der lidt frustreret her efter 48-72 timer uden det er sket…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 4. Maj Der kan godt gå flere uger. Admin rider ikke samme dag som han sadler, ja hesten er sku nok død af alderdom inden han skal ride på den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 4. Maj Heeman skrev, for 1 time siden: Hej hvad er erfaringen? Hvor lang tid går der fra man har efterspurgt sin profil slettet til den faktisk er slettet? Har en bekendt er der lidt frustreret her efter 48-72 timer uden det er sket…. Han kan jo bare glemme alt om at sitet eksiterer og lade være med at logge ind. Problem solved.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heeman Skrevet 4. Maj Pianistinden skrev, 1 time siden: Han kan jo bare glemme alt om at sitet eksiterer og lade være med at logge ind. Problem solved.. Det er da er håbløst svar? Hvad er funktionen så til for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 4. Maj Heeman skrev, for 29 minutter siden: Det er da er håbløst svar? Hvad er funktionen så til for? Funktionen er vel til for at kunne gøre det umuligt at logge ind på sin profil mere. Det er jo det eneste du kan bruge det til. Det du har skrevet forsvinder jo ikke, selvom du sletter din profil. Så forslaget fra @Pianistinden er da en glimrende løsning. Har konen opdaget din profil og taget et solidt greb i skridtet på dig, og truer med først at slippe når hun får bekræftet at profilen er nedlagt? Det er vel den eneste grund til, at du kan have så travlt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 5. Maj @Heeman hvad får dig til at ville forlade EG så hurtigt igen, jeg kan se at du har oprettet dig som bruger i onsdag klokken 22:29? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heeman Skrevet 5. Maj lille_peter skrev, for 43 minutter siden: @Heeman hvad får dig til at ville forlade EG så hurtigt igen, jeg kan se at du har oprettet dig som bruger i onsdag klokken 22:29? Som jeg skrev er det faktisk ikke mig spørgsmålet gik på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heeman Skrevet 5. Maj Storspilleren skrev, for 5 timer siden: Funktionen er vel til for at kunne gøre det umuligt at logge ind på sin profil mere. Det er jo det eneste du kan bruge det til. Det du har skrevet forsvinder jo ikke, selvom du sletter din profil. Så forslaget fra @Pianistinden er da en glimrende løsning. Har konen opdaget din profil og taget et solidt greb i skridtet på dig, og truer med først at slippe når hun får bekræftet at profilen er nedlagt? Det er vel den eneste grund til, at du kan have så travlt. Har du sat dig ind i tingene? Man kan sagtens logge ind selvom man har bestilt en profilsletning, så du ved vist ikke hvad du taler om, hverken angående det eller angående at have en kone - så meget er da tydeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MiaMaria 4 Skrevet 5. Maj Det er da ikke nogen særligt pæn måde at svare folk på- Man har da i øvrigt ret til at få slettet sin bruger, hvis man ikke længere ønsker at have den, og man behøver ikke engang at begrunde hvorfor lol 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 6. Maj Heeman skrev, den 5.5.2024 at 04:42: Har du sat dig ind i tingene? Man kan sagtens logge ind selvom man har bestilt en profilsletning, så du ved vist ikke hvad du taler om, hverken angående det eller angående at have en kone - så meget er da tydeligt Jeg må beklage, at jeg ikke fik udtrykt mig tydeligt nok i mit tidligere skriv. Du har da fuldstændig ret, man kan godt logge ind i tidsrummet fra man beder om at få nedlagt sin bruger, og indtil profilen rent faktisk bliver nedlagt. Når profilen så er blevet nedlagt, så kan man ikke logge ind mere. Det er også den eneste forskel - det der er skrevet på siden her bliver jo ikke slettet, selvom profilen bliver nedlagt. Derfor undrede det mig meget, at du så forslaget fra @Pianistinden som håbløst, da det jo er den eneste logiske vej frem - lad være med at logge ind, og glem alt om siden her. Men du og din ven må jo nok bare afvente profilnedlæggelsen, og så fejre den dag det sker. Dette var alt fra mig i denne tråd. Hilsen fra en mand der har haft sølvbryllup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heeman Skrevet 13. Maj Så er vi 2uger inde og stadig ingen aktion. Det er virkelig er site som admin blot har forladt, istedet hæves indtægterne uden indsats. Dybt godnat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 933 Skrevet 13. Maj Heeman skrev, for 11 timer siden: Så er vi 2uger inde og stadig ingen aktion. Det er virkelig er site som admin blot har forladt, istedet hæves indtægterne uden indsats. Dybt godnat. Tak for dit negative indslag. Du logger ind hver dag for at se om din bruger er slettet? Har du overvejet at lade være med at at logge ind og slette Eroguide.dk som din startside i browseren? 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heeman Skrevet 19. Maj John41 skrev, den 13.5.2024 at 20:09: Tak for dit negative indslag. Du logger ind hver dag for at se om din bruger er slettet? Har du overvejet at lade være med at at logge ind og slette Eroguide.dk som din startside i browseren? Har du overvejet hvorfor der er en funktion hvis den ikke virker? Hvorfor der tilsyneladende slet ikke er nogen styr på siden og admin for længst har forladt dette foretagende? Sørgelig forfatning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 28. Maj MiaMaria skrev, den 5.5.2024 at 06:53: Det er da ikke nogen særligt pæn måde at svare folk på- Man har da i øvrigt ret til at få slettet sin bruger, hvis man ikke længere ønsker at have den, og man behøver ikke engang at begrunde hvorfor lol Hvorfor bliver du ved med at oprette dig herinde nu da du er forvist for evigt.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg