Jasmin 8533 Skrevet 10. Februar, 2014 hej allesammen Nu har jeg været her på forum en lille måned.... Jeg har i den grad hygget mig, jeg har fundet opbakning da jeg brokkede mig over prispolitik og forretningsmodeller i branchen og fundet samhørighed omkring mine personlige holdninger til hvad man skal lægge ryg til og hvad man skal sige fra overfor Jeg har fået støtte til at starte for mig selv fra en masse af pigerne... både dem herinde og dem jeg selv har kontaktet fordi de virkede som om de havde styr på konceptet... tusind tak for telefonlisterne, alle rådene til hvordan man får en vagt til at gide smertefrit, tips og tricks til de frække oplevelser og en masse gode råd hvad angår logistikken jeg vil gerne takke jer drenge der har hjulpet mig med feedback til mine annoncer, til mine fotos, er kommet med gode ideer og indspark ifht at få en god start i privat regi... Kort sagt synes jeg at jeg har fået en rigtig fin velkomst fra alle sider - og det gør kun at jeg glæder mig endnu mere til at starte for alvor i morgen Jeg havde faktisk ikke ventet at der var en sådan samhørighed pigerne imellem... og jeg vil blot sige at den naturligvis vil gælde den anden vej også hvis nogen har brug for noget jeg kan bidrage med... derfor - tak til alle jer der har været med til at sørge for at min første vagt i morgen har alle potentialer for at blive rigtig god... det glæder mig så meget at der kan være et sammenhold selv om ingen af os jo rigtig kender hinanden Mange knus Jasmin 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 10. Februar, 2014 Hej Jasmin Jeg glæder mig til at få mulighed for at besøge dig, for du lyder sød og "overskudsagtig". Faktisk sidder jeg og bliver småtændt bare af at læse dit indlæg her over ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 10. Februar, 2014 Hej Jasmin Jeg glæder mig til at få mulighed for at besøge dig, for du lyder sød og "overskudsagtig". Faktisk sidder jeg og bliver småtændt bare af at læse dit indlæg her over "Små tændt" dækker ikke helt over hvor fræk jeg syntes Jasmin virker... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Februar, 2014 Jeg vil gerne sende dig en tak retur. En tak for din guide ud i det franske, som fik mig til at beslutte at besøge dig. Men så opdagede jeg, at du ikke var en lokal Jasmin. Men en gudinde fra en fjern og eksotisk ø. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Februar, 2014 Jeg vil gerne sende dig en tak retur. En tak for din guide ud i det franske, som fik mig til at beslutte at besøge dig. Men så opdagede jeg, at du ikke var en lokal Jasmin. Men en gudinde fra en fjern og eksotisk ø. sweet nej jeg er desværre ikke fra fastlandet... omend mange har spurgt hvornår jeg skal ud på en rejse... det tager jeg som et kompliment *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bike Mike 10 Skrevet 11. Februar, 2014 En gudinde fra en fjern og eksotisk ø... Spændende... Hvilken ø snakker vi om her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Februar, 2014 En gudinde fra en fjern og eksotisk ø... Spændende... Hvilken ø snakker vi om her hahaha - Sjælland.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 11. Februar, 2014 Jasmin - Du gør da tilsyneladende i hvert fald Bike Mike helt mundlam! Vh. Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bike Mike 10 Skrevet 11. Februar, 2014 Ved ikk hvad der sker...men tog den privat med jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 11. Februar, 2014 Havde du fået en tudse i halsen Mike? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bike Mike 10 Skrevet 11. Februar, 2014 Probs med den ville ta det jeg skrev... Eller var det netop for at sku skrive med Jasmin ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg