nillerniller 587 Skrevet 6. Maj Landet og flere områder er allerede genemsyret af lovløshed og kriminel dominans i sådan et omfang, at politi ikke tør gøre noget. Mekka for sexturisme, sex med børn og for organiserede bander at finde kvinder at eksportere til Spanien, hvor de udstyres med pas, papier, gæld og opbevares som kvæg eller burhøns med flere og mange piger i samme lejlighed, inden de køres ret risikofrit op gennem Europa mod især Belgien, Holland, Tyskland og Danmark. Tallene er uhyggelige. I Danmark venter allerede næste led i organisation en, bla i Tureby, Grevinge og hos flere af midtjyllands flere hundrede bordeller. Ofte spæres de så inde, efter de måske har fået lidt tæsk og er 'prøvekørt' af nogle gange både bagmænd og udlejer. Fin service, så de lige kan forstå, hvad kunderne kræver. De har ingen udgang og betaler tit for en køretur til Netto for at handle med seksuelle ydelser, hvis ikke penge. Og så forstår kunder ikke, hvorfor de selv efter 5 år ike taler eller forstår et kvæk engelsk eller dansk. Ofte taler sex lingo som unge kan tale sms eller snapchat sprog med roll, lol og e9. En kunde på EG mente i ramme alvor, at grunden til de intet havde lært sprogligt, var de ikke havde sprogøre! Og at de fra unge havde et udviklet sexliv. Kunden havde ikke lige noget bevis eller understøttende på at så mange columbianere er vild med prostata fiste danske mænd og urinere ud over dem. Men man må forstå, at det er heeeeelt normalt for unge, columbianske piger at lære i et land med fattigdom. De er nok friole og har masser af overskud til vild sex trods fattigdom. Check eller besøg selv nogle af de spanske byer, nærmest omdannet til lejre for columbiansk kvæg, der afventer chauffører og videre færd mod Danmark. Selv om de har visa, er de jo ikke i stand til at booke, finde, betale og kommunikere fra Medelin fx.med en chauffør og udlejer i Tureby, Hvam eller Grevinge. Som kunde kan og vil man nok bilde sig selv meget ind for at undgå at forholde sig til den ubyggelige virkelighed, man selv financierer og fastholder disse kvinder i. Slavelignende forhold, truet, løjet for, isoleret, psykisk kørt ned. Derfor giver en del anmeldelser jo god mening med deres: Hun smilte ikke Hun vidste ikke, hvad der var aftalt Hun kunne ikke et ord engelsk Hun virkede fraværende Hun holdt ikke, hvad 'vi' havde aftalt over sms Kommer jeg igen: nok ikke, måtte kun 3 positioner og ved anal holdt hun igen Samme strategi bruges også med især Nigerianske og en del rumænske, bulgarske og moldaviske piger. De er ikke partygirls, det bliver de truet og snydt til at blive af bagmænd. De er ikke truet med en pistol måske, men med misbrug, psykisk tortur, gæld ofte på 20 ,30 og 50.000 euro, hvilket trods alt tager et par uger at betale af. Især når kunder prutter eller ikke betaler. Eller som en sexbruger herinde helt blindt og naivt argumenterer for, at columbianeres manglende sprog skyldes, at de ikke har sprogøre. Hvor mange signaler og dokumentarer og razziaer skal der til, før et flertal af de ca 200.000 danske sexkunder i det mindste anerkender fakta og derpå stopper misbruget og fastholdelsen af ufrivlllige. Og ikke bilder sig selv ind, at de som kunde hjælper ved at betale 800 eller 1500 for et knald. Så pigen i 2037 kan betale sin gæld tilbage. En skamplet at Europa er eet stort prostitutions mekka med slavelignende forhold, hvor man, kunder og politikere stadig bare vender det blinde øje til og accepterer udbyttelse, fastholdelse og misbrug af andre mennesker. "De er her selv og frivilligt, fordi de kommer fra fattige kår" Et par % ja, de er tit også ret nemme at genkende allerede i annoncen, hvis ikke døren. Resten er netop nemme ofre, da de er fra fattige kår, ofte isoleret, analfabeter eller med lav oplysthed, uden familie, udstødte eller ligefrem udnyttet af familiemedlem som første led i den organiserede kæde, der kan starte i Medelin eller Nigeria eller en landsby i Rumænien og ende i Hvam eller Tureby i Danmark, hvor en del chauffører og udlejere må være svært tilfredse med danske sexkunder, da de kan prøvekøre pigerne (knalde dem til), få penge af kunderne for reelt intet at lave og leve et hygge liv med kunder, der betaler deres rejser, sommerhus, biler, efter pengene tit er hvidvaskede. https://www.france24.com/en/live-news/20240402-rock-bottom-colombia-s-medellin-acts-against-sex-tourism https://www.theolivepress.es/spain-news/2023/08/07/trafficking-gang-arrested-on-spains-costa-blanca-for-sexually-exploiting-women-flown-in-from-columbia/ https://www.infomigrants.net/en/post/21117/germany-the-brothel-of-europe-for-trafficked-nigerian-women 4 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 6. Maj Jeg er sådan set enig i det du skriver og besøger aldrig sydamerikanske kvinder og prøver at være meget vågen omkring de østeuropæiske. Men hvad er dit bud? En svensk lovgivning? For alt du beskriver er jo ulovligt i forvejen. Jeg tænker flere ressourcer til efterforskningen og mere hjælp til kvinderne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 6. Maj Jeg er sådan set også enig. Har dog ingen erfaringer med udlændinge i prostitution. Besøger kun etablerede danske klinikker. En taxachauffør, der skulle køre mig til Eventyrpigerne en dag, forsøgte dog at overtale mig til at besøge hans hus med sydamerikanske kvinder i stedet, men jeg sagde pænt nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj henlan skrev, for 1 minut siden: Jeg er sådan set også enig. Har dog ingen erfaringer med udlændinge i prostitution. Besøger kun etablerede danske klinikker. En taxachauffør, der skulle køre mig til Eventyrpigerne en dag, forsøgte dog at overtale mig til at besøge hans hus med sydamerikanske kvinder i stedet, men jeg sagde pænt nej tak. Jah det er os sket for mig, sagde nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 6. Maj Elprebsi skrev, for 1 time siden: Jeg er sådan set enig i det du skriver og besøger aldrig sydamerikanske kvinder og prøver at være meget vågen omkring de østeuropæiske. Men hvad er dit bud? En svensk lovgivning? For alt du beskriver er jo ulovligt i forvejen. Jeg tænker flere ressourcer til efterforskningen og mere hjælp til kvinderne. Enig behøver man da ikke være. Men det er fakta og virkelighed. Det kan ikke gradbøjes eller nuanceres, som nogle afhængige sexkunder har travlt med at ville. Kan du uden Spansk booke fly og leje bolig i Columbias svar på Tureby eller Hvam? Prostitution er faktuelt en pengemaskine som narkotika og våben, sjovt nok også udbredt i mange lovløse og fattige steder i Columbia. Som Nigeria, Rumænien, Thailand mfl. Hvor mange thaier eller columbianere har du mødt i deres respektive lande, der kan bare 5 ord på engelsk? Der er oplyste, ved hvor Danmark ligger (det gør mange amerikanere ikke engang i et frit og oplyst samfund med adgang til alt ). Det er for naivt men jo belejligt, at så mange af Danmarks 200.00p sexkunder, de fleste afhængige i en eller anden form, virkelig tror, at folk fra helt andre kontinenter, selv Columbianere med visa adgang efter dokumentation i 3 mdr bla at have nok penge til hjemrejse, selv kan finde ud af at ende i Tureby og Hvam, som ikke engang jeg som dansker helt ved, hvor er Eller at de som en 16 årig dansk teenager med hjælp fra forældre og studievejleder liiiiiige går ned på det lokale jobcenteragtige kontor, udfylder nogle blanketter og betaler 4-500.eller 1000 dollars og så har de fly, visum, bolig.... I DANMARK???? HVOR VI SMIDER VELINTEGREREDE UDLÆNDIGE UD PÅ SAMLEBÅND, FORDI DE HAR 2 TIMER FOR LIDT ARBEJDE I EN BØRNEHAVE PR MÅNED! Roll, hvis det ikke var så tragisk. Hvad der er den bedste model, er allerede debateret og som en sagde, skele og lære af fx Sweitz, New Zealand er måske ikke dumt med ngo hjælp, exit strategi og helle i mere end 1 måned for de rædselsslagne piger, der ikke tør vidne. Forbud eller helt frigørelse alene hjælper nok ikke (en holdning), men som Madama skrev: mere kontrol, revider rufferilov, kræv tilladelse for alle, der ønsker at sælge sex. Og på den måde gøre det tæt på umuligt for bagmænd, udlejere (flere er ligefrem brugere på eg og kan sidde og læse med, reklamere mm) at dyrke deres ulækre forretning, som kunderne gladeligt betaler til. Afhængige mennesker kan man ikke forvente selv stopper. Logik. Ergo skal politikere, dvs voksne, træde i karakter. Ville kunderne behandle andre mennesker ordentligt. havde de jo blot VALGT for 2 årtier siden, KUN at bruge de 100% kontrollerbare selvstændige og frivillige. Længere er den ikkem da de ikke vil det, kan man naivt håbe, at nogle voksne snart træder til. Og stopper dette ulækre marked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 6. Maj henlan skrev, for 39 minutter siden: Jeg er sådan set også enig. Har dog ingen erfaringer med udlændinge i prostitution. Besøger kun etablerede danske klinikker. En taxachauffør, der skulle køre mig til Eventyrpigerne en dag, forsøgte dog at overtale mig til at besøge hans hus med sydamerikanske kvinder i stedet, men jeg sagde pænt nej tak. Sgu rart at læse at nogle kunder, mindretal, kan og vil være ansvarlige og sige nej selv med lokkemad, tilbud, rabat, når de fx står i døren eller fx ikke har 'nok penge til sex hos en frivillig prostitueret' men så sparer op og venter. Tak Henlan. Håbet er ikke helt ude måske. Interessant hcor mange chauffører i Danmark, der kender til 'huse med piger isoleret af udlejere....' Hhhmmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 6. Maj (edited) nillerniller skrev, for 16 minutter siden: Sgu rart at læse at nogle kunder, mindretal, kan og vil være ansvarlige og sige nej selv med lokkemad, tilbud, rabat, når de fx står i døren eller fx ikke har 'nok penge til sex hos en frivillig prostitueret' men så sparer op og venter. Tak Henlan. Håbet er ikke helt ude måske. Interessant hcor mange chauffører i Danmark, der kender til 'huse med piger isoleret af udlejere....' Hhhmmm Chaufføren var sådan set en flink fyr at tale med og meget underholdende, men der er jo noget suspekt ved hele situationen, nye piger hver 14. dag osv, så jeg sagde nej tak. Han begik senere selvmord, så jeg så ham aldrig igen. Teledamen hos Eventyrpigerne blev meget forarget, da jeg senere fortalte om hændelsen Jeg garanterer i alt fald, at man aldrig finder mig hos udenlandske prostituerede, og muligvis heller ikke hos danske. Det var en periode i mit liv på et par år, der muligvis er forbi. Redigeret 6. Maj af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj Chaufføren var meget flink og underholdende, men ikke overfor de danske piger. ja. Han vidste jeg var single og havde penge, selvf. sat han mig at et par side veje, fra der hvor jeg skulle hen.. Sagde os de danke piger var kedelige at kigge på og. bla bla. ( Det forstod jeg ikke ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 6. Maj (edited) nillerniller skrev, for 8 timer siden: En kunde på EG mente i ramme alvor, at grunden til de intet havde lært sprogligt, var de ikke havde sprogøre! Det er nu en kraftig fordrejning af det jeg skrev - derimod skrev jeg at latinamerikanere ligesom franskmænd har en indre modstand mod at lære engelsk - og dermed mener jeg at de i skolerne i stort omfang i hele latinamerika ikke tilbydes eller ønsker at modtage undervisning i engelsk - og selv når de har en smartphone, bruger de den ikke til at finde en app til at lære engelsk ved selvstudie. Har derudover hørt latinamerikanere som boede i USA udtale: "at de ikke ønskede at lære engelsk, da de så var bange for at bliive fyret fra deres job". Redigeret 6. Maj af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 6. Maj Jeg er umådeligt glad for, at der endelig er kommet øjne på den udenlandske prostitution, der foregår i lyssky her i Danmark. Jeg håber der kommer et lovmæssigt tiltag, der passer på kvinderne, men som ikke forbyder prostitution. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 6. Maj Angelina Angel skrev, for 9 minutter siden: Jeg håber der kommer et lovmæssigt tiltag, der passer på kvinderne, men som ikke forbyder prostitution. Tingene er jo allerede forbudt. Hvis der sker lovgivningsmæssige ændringer, tror jeg desværre kun det et i retning mod et forbud. Jeg håber istedet for flere ressourcer til håndhævelse og hjælp til kvinderne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 6. Maj Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Det er nu en kraftig fordrejning af det jeg skrev - derimod skrev jeg at latinamerikanere ligesom franskmænd har en indre modstand mod at lære engelsk - og dermed mener jeg at de i skolerne i stort omfang i hele latinamerika ikke tilbydes eller ønsker at modtage undervisning i engelsk - og selv når de har en smartphone, bruger de den ikke til at finde en app til at lære engelsk ved selvstudie. Har derudover hørt latinamerikanere som boede i USA udtale: "at de ikke ønskede at lære engelsk, da de så var bange for at bliive fyret fra deres job". Hvor mange columbianere kender du? Samme logik for dig som at de fra tidlig alder er friole i en grad, så de slet ikke behøver 'køres og knepppes till af bagmænd, udlejere og chauffører ved ankomst til Spanien og Danmark? Endnu en sexkunde, der har mere travlt med at holde sig for øjne og ører, lave støj og larm, 'nuancere' det ulækre menneske misbrug, der sker. Hvad mon dit ærinde er? Beskytte egne behov? 140 bordeller kun i 2 regioner i Jylland, mange af dem fyldt med 3-4 columbianere. De kan og vil ikke bruge en sprog app som duolingo ifølge din helt fantasifyldte logik men kan og vil gerne flyve helt om på den anden side af kloden for at durke urin og analsex, fordi de er friole af natur og kultur og har lavet en lille 5-800 dollars gæld for praktisk hjælp Nej, nej og atter nej. De fleste er som afrikanerne løjet for, hapset/truet/lokket med op til 50.000 euro gæld, der dog kan stige, hvis de nærmer sig frihed, alt efter alder, 'brugthed', psykiske problemer angst, pstd osv. Isoleret og spærret inde, overnight eller kontrolleret psykisk og økononisk, så de ikke kan forlade huset i Hvam eller Tureby, hvis de fx SKAL lave 1000 til husleje og 1000 til afbetaling pr dag. Bare ærgerligt hvis kunderne kun vil nasty ting, de friole og ret frivillige kvinder ikke har lært naturligt hjemme i fx Medelin. Penge SKAL de lave. Hvis de engang har betalt gælden af, er de tit smadret både fysisk og psykisk. En del af dem ender retur i Spanien eller Italien, hvor de ender som stofmisbrugere eller gadeludere, der knalder for 4-5 euro for blot at kunne få noget at spise. Altså når danske sexkunder, chaufførere og udlejere er færdige med dem efter fx 4,5 år. Eller 10. Men ja ja, de har ikke sprogøre eller lyst til i fritiden at øve sig med Duolingo.... Grav videre i dit naive hul, det bliver dybere hver dag. Og strider mod alt alle myndigheder, ngoer, undersøgelser, statistikker og de få vidner, der har været testimonerer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 6. Maj nillerniller skrev, for 5 timer siden: Men ja ja, de har ikke sprogøre eller lyst til i fritiden at øve sig med Duolingo... Jeg fatter ikke at du bliver ved med at påstå at jeg påstår at de ikke har sprogøre ;-( Derimod har de en uvilje mod at lære engelsk, ligesom mange danskere har en uvilje mod at lære tysk efter vores forskellige krige mod germanere, hvor espaniolerne, så bare har haft krige mod både USA og England, som begge er engelsktalende lande. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 7. Maj nillerniller skrev, den 6.5.2024 at 07:29: Landet og flere områder er allerede genemsyret af lovløshed og kriminel dominans i sådan et omfang, at politi ikke tør gøre noget. Mekka for sexturisme, sex med børn og for organiserede bander at finde kvinder at eksportere til Spanien, hvor de udstyres med pas, papier, gæld og opbevares som kvæg eller burhøns med flere og mange piger i samme lejlighed, inden de køres ret risikofrit op gennem Europa mod især Belgien, Holland, Tyskland og Danmark. Tallene er uhyggelige. I Danmark venter allerede næste led i organisation en, bla i Tureby, Grevinge og hos flere af midtjyllands flere hundrede bordeller. Ofte spæres de så inde, efter de måske har fået lidt tæsk og er 'prøvekørt' af nogle gange både bagmænd og udlejer. Fin service, så de lige kan forstå, hvad kunderne kræver. De har ingen udgang og betaler tit for en køretur til Netto for at handle med seksuelle ydelser, hvis ikke penge. Og så forstår kunder ikke, hvorfor de selv efter 5 år ike taler eller forstår et kvæk engelsk eller dansk. Ofte taler sex lingo som unge kan tale sms eller snapchat sprog med roll, lol og e9. En kunde på EG mente i ramme alvor, at grunden til de intet havde lært sprogligt, var de ikke havde sprogøre! Og at de fra unge havde et udviklet sexliv. Kunden havde ikke lige noget bevis eller understøttende på at så mange columbianere er vild med prostata fiste danske mænd og urinere ud over dem. Men man må forstå, at det er heeeeelt normalt for unge, columbianske piger at lære i et land med fattigdom. De er nok friole og har masser af overskud til vild sex trods fattigdom. Check eller besøg selv nogle af de spanske byer, nærmest omdannet til lejre for columbiansk kvæg, der afventer chauffører og videre færd mod Danmark. Selv om de har visa, er de jo ikke i stand til at booke, finde, betale og kommunikere fra Medelin fx.med en chauffør og udlejer i Tureby, Hvam eller Grevinge. Som kunde kan og vil man nok bilde sig selv meget ind for at undgå at forholde sig til den ubyggelige virkelighed, man selv financierer og fastholder disse kvinder i. Slavelignende forhold, truet, løjet for, isoleret, psykisk kørt ned. Derfor giver en del anmeldelser jo god mening med deres: Hun smilte ikke Hun vidste ikke, hvad der var aftalt Hun kunne ikke et ord engelsk Hun virkede fraværende Hun holdt ikke, hvad 'vi' havde aftalt over sms Kommer jeg igen: nok ikke, måtte kun 3 positioner og ved anal holdt hun igen Samme strategi bruges også med især Nigerianske og en del rumænske, bulgarske og moldaviske piger. De er ikke partygirls, det bliver de truet og snydt til at blive af bagmænd. De er ikke truet med en pistol måske, men med misbrug, psykisk tortur, gæld ofte på 20 ,30 og 50.000 euro, hvilket trods alt tager et par uger at betale af. Især når kunder prutter eller ikke betaler. Eller som en sexbruger herinde helt blindt og naivt argumenterer for, at columbianeres manglende sprog skyldes, at de ikke har sprogøre. Hvor mange signaler og dokumentarer og razziaer skal der til, før et flertal af de ca 200.000 danske sexkunder i det mindste anerkender fakta og derpå stopper misbruget og fastholdelsen af ufrivlllige. Og ikke bilder sig selv ind, at de som kunde hjælper ved at betale 800 eller 1500 for et knald. Så pigen i 2037 kan betale sin gæld tilbage. En skamplet at Europa er eet stort prostitutions mekka med slavelignende forhold, hvor man, kunder og politikere stadig bare vender det blinde øje til og accepterer udbyttelse, fastholdelse og misbrug af andre mennesker. "De er her selv og frivilligt, fordi de kommer fra fattige kår" Et par % ja, de er tit også ret nemme at genkende allerede i annoncen, hvis ikke døren. Resten er netop nemme ofre, da de er fra fattige kår, ofte isoleret, analfabeter eller med lav oplysthed, uden familie, udstødte eller ligefrem udnyttet af familiemedlem som første led i den organiserede kæde, der kan starte i Medelin eller Nigeria eller en landsby i Rumænien og ende i Hvam eller Tureby i Danmark, hvor en del chauffører og udlejere må være svært tilfredse med danske sexkunder, da de kan prøvekøre pigerne (knalde dem til), få penge af kunderne for reelt intet at lave og leve et hygge liv med kunder, der betaler deres rejser, sommerhus, biler, efter pengene tit er hvidvaskede. https://www.france24.com/en/live-news/20240402-rock-bottom-colombia-s-medellin-acts-against-sex-tourism https://www.theolivepress.es/spain-news/2023/08/07/trafficking-gang-arrested-on-spains-costa-blanca-for-sexually-exploiting-women-flown-in-from-columbia/ https://www.infomigrants.net/en/post/21117/germany-the-brothel-of-europe-for-trafficked-nigerian-women Er alt det noget du ved i detaljer, eller er det blot en fiktiv roman du lige fik lyst til at skrive da du vågnede? Jeg kan godt se pointen, men tænker man nok lige skal passe lidt på med hvad man skriver, hvis man ikke kender detaljerne til bunds... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 7. Maj nillerniller skrev, den 6.5.2024 at 15:57: De kan og vil ikke bruge en sprog app som duolingo I er lige firkantet påståelige med generaliseringer i vildt store armbevægelser. Det ødelægger begges troværdighed. Den måde, du skriver på kommunikerer frustration, men det er svært at tage det du skriver helt alvorligt, fordi det er så firkantet og tydeligvis skrevet på en motor af følelser, så man kan tvivle på, hvad der sagligt. Du beskriver kendte forhold ved trafficking. Selvfølgelig er mange kvinder fra ikke-EU-lande kommet hertil gennem trafficking. Især blandt dem der ikke engang kan engelsk. Det er fuldkommen indlysende. Ligesom at det er indlysende, at man ikke finder et hus på en landevej i Region Midt uden hjælp. Og når der er indgået aftaler, som pigen hverken kender eller har lyst til at opfylde, så bør alle lamper blinke. Selvfølgelig. Og selvfølgelig er en af priserne ved trafficking at traffickerne begår overgreb. Din frustration er forståelig, men den skygger for, at dit budskab bliver taget seriøst. Det er meget lettere at afvise en markskriger end en, der stille og roligt fremlægger fakta. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 8. Maj Og så en anden ting......195 indlæg på ca 3 uger om samme emne....ikke så meget som en anmeldelse eller efterlysning. Det er tydeligt at her har vi med en person et gøre, som har alt i verden mod prostitution. Ja ja, hver sin interesse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. Maj Big3lover skrev, for 19 minutter siden: Og så en anden ting......195 indlæg på ca 3 uger om samme emne....ikke så meget som en anmeldelse eller efterlysning. Det er tydeligt at her har vi med en person et gøre, som har alt i verden mod prostitution. Ja ja, hver sin interesse... Hvad er det for noget sludder. fordi man er imod udnyttede piger og bagmænd tjener på penge i sådan et omfang. Har intet med at gøre om man er imod prostitution at gøre. Fordi man har empati for udnytte fattige piger fra 3 verden. Og bare lukker sine øjne og tror blindt på at de er her fordi de elsker sex. istedet for at tage ansvar. Har intet med at gøre at man er imod prostitution. men at man er imod udnyttelse af piger. hvis du har læst hvad han ellers har skrevet. så kommer han med forslag for at komme dette til livs. samt bedre vilkår for dem der faktisk har valgt det. Og ikke grundet fattig dom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. Maj Omkring 16 millioner mennesker i Colombia lever i fattigdom. De 16 millioner lever i fattigdom efter Colombias egen fattigdomsgrænse, som er 88 US dollar om måneden 4,5 % af befolkningen lever i ekstrem fattigdom. Det kaldes det, når man skal leve for mindre end 10 kr. om dagen. 30 % af oprindelige folk lever i ekstrem fattigdom 70 % af børn fra oprindelige folk er underernærede 8-9 % af Colombias børn kommer ikke i skole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj Big3lover skrev, for 37 minutter siden: Og så en anden ting......195 indlæg på ca 3 uger om samme emne....ikke så meget som en anmeldelse eller efterlysning. Det er tydeligt at her har vi med en person et gøre, som har alt i verden mod prostitution. Ja ja, hver sin interesse... Hvad er det for noget sludder.. Kan du sige noget om mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 8. Maj Tænker egentlig bare at der er mindst 3 profiler i denne tråd som bare skal ignoreres. Har aldrig rigtig tænkt over det før men bare i denne tråd er der alene 3 profiler der ikke har en eneste real anmeldelse men det eneste de skriver om er prostitution er noget lort og skal gøres ulovligt. Underligt man så gider bruge tid på et site som Eroguide. Sjovt at moderatorerne ikke har lukket denne type profiler for længe siden. 99% af brugerne herinde er voksne mennesker og kan godt se når tingene ikke er som de skal være og vender pænt rundt og går igen. Den sidste % ændrer sig aldrig alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 153 Skrevet 8. Maj newbee skrev, for 20 minutter siden: 99% af brugerne herinde er voksne mennesker og kan godt se når tingene ikke er som de skal være og vender pænt rundt og går igen. Den sidste % ændrer sig aldrig alligevel. Nej der tager du helt fejl. ellers ville der ikke være så mange udslidte huse hvor bagmændene tjener penge på pigerne. hvis 99 % af brugerne var ansvarlige. og nej tror ikke der er skrevet nogle er imod prostitution. men at udnyttelse af fattige piger. Der er en kæmpe forskel. og hvis du tror at det kun er en % der besøger udnyttede piger. ja så er problemet allerede der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj newbee skrev, for 18 minutter siden: Tænker egentlig bare at der er mindst 3 profiler i denne tråd som bare skal ignoreres. Har aldrig rigtig tænkt over det før men bare i denne tråd er der alene 3 profiler der ikke har en eneste real anmeldelse men det eneste de skriver om er prostitution er noget lort og skal gøres ulovligt. Underligt man så gider bruge tid på et site som Eroguide. Sjovt at moderatorerne ikke har lukket denne type profiler for længe siden. 99% af brugerne herinde er voksne mennesker og kan godt se når tingene ikke er som de skal være og vender pænt rundt og går igen. Den sidste % ændrer sig aldrig alligevel. Tror du ikke det er politi der skriver? Det må de da os have lov til, ligesom som du har lov som sexkøber. Vi hjælper bare de nye unge mennesker til ikke gøre noget som de vil fortryde, og passe på dem selv. men slet da min profil, jeg er da ligeglad.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 9. Maj Gerzelle999 skrev, den 8.5.2024 at 08:22: Hvad er det for noget sludder. fordi man er imod udnyttede piger og bagmænd tjener på penge i sådan et omfang. Har intet med at gøre om man er imod prostitution at gøre. Fordi man har empati for udnytte fattige piger fra 3 verden. Og bare lukker sine øjne og tror blindt på at de er her fordi de elsker sex. istedet for at tage ansvar. Har intet med at gøre at man er imod prostitution. men at man er imod udnyttelse af piger. hvis du har læst hvad han ellers har skrevet. så kommer han med forslag for at komme dette til livs. samt bedre vilkår for dem der faktisk har valgt det. Og ikke grundet fattig dom. Ja du har ret.... fik desværre udlagt det lidt for entydigt. Tak for korrektionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 9. Maj Nóòb_from74 skrev, den 8.5.2024 at 08:35: Hvad er det for noget sludder.. Kan du sige noget om mig? Hvad skal jeg sige om dig?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 14. Maj Elprebsi skrev, den 6.5.2024 at 09:28: Jeg er sådan set enig i det du skriver og besøger aldrig sydamerikanske kvinder og prøver at være meget vågen omkring de østeuropæiske. Men hvad er dit bud? En svensk lovgivning? For alt du beskriver er jo ulovligt i forvejen. Jeg tænker flere ressourcer til efterforskningen og mere hjælp til kvinderne. en løsning kan også være... sorry to say - men køb kun dansk - her er der større mulighed for de gør det af egen fri vilje. hvis kunderne udebliver stopper trafikken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg