Swappie 54 Skrevet 6. Maj Besøgte søde Fon Fon i forrige uge. Helt sikkert hende på billederne, og hun er rigtig smuk. Lækker massage med b2b der var meget dejlig. Det efterfølgende var også rigtig godt. Kan klart anbefales. https://annoncelight.dk/showad/394414 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 6. Maj Swappie skrev, for 34 minutter siden: Besøgte søde Fon Fon i forrige uge. Helt sikkert hende på billederne, og hun er rigtig smuk. Lækker massage med b2b der var meget dejlig. Det efterfølgende var også rigtig godt. Kan klart anbefales. https://annoncelight.dk/showad/394414 Tak for anmeldelsen. Hvor gammel skyder du hun er? Er hun glatbarberet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 54 Skrevet 7. Maj (edited) Western skrev, den 6.5.2024 at 21:07: Tak for anmeldelsen. Hvor gammel skyder du hun er? Er hun glatbarberet? Helt glat Det med Thai piger og alder er svært. Vil skyde hende til 30-35 år Hun ser ung og smuk ud. Ingen aldringstegn Redigeret 7. Maj af Swappie Alder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Baremig88 Skrevet 14. August Hvor høre hun til i Struer ?? Er det i Jyllandsgade ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 15. August Hvordan var hendes bryster? De ser ikke rigtige ud, men jeg håber, jeg tager fejl. Og hvad med kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 54 Skrevet 15. August Guest Baremig88 skrev, for 19 timer siden: Hvor høre hun til i Struer ?? Er det i Jyllandsgade ? Du er på rette vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 54 Skrevet 15. August rockett skrev, for 3 timer siden: Hvordan var hendes bryster? De ser ikke rigtige ud, men jeg håber, jeg tager fejl. Og hvad med kys? Små kys og ikke helt ægte. Men heller ikke hårde kanonkugler. Jeg syntes de er dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 15. August Jeg har besøgt hende i Struer. Hendes attitude og begrænsninger indenfor det jeg havde bedt og betalt for gør jeg ikke kommer igen. Nu er jeg selv under 50 og forventede et bedre udseende ud fra tråden. Læg dertil at der kun er tynde vægge og kommunikationen var stort set umuligt da alt kunne høres begge veje. Dog fik hende i kabinen ved siden af en ordentlig omgang... mens jeg blev masseret... / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 19. August Kan man få 4 håndsmassage i Struer og evt trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 54 Skrevet 19. August Mthom skrev, for 5 timer siden: Kan man få 4 håndsmassage i Struer og evt trekant Der er kun en pige på stedet pt. så det bliver svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 26. August Troede både Fon og Lisa var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg