DEMONPLAYER 1 Skrevet 7. Maj Hey jeg har kigget på en fræk LATINA TRANS Hun har et ikkedansk telefonnummer, jeg har prøvet at få aftalt en tid, men hun vil have betalinger igennem gavekort og ikke kontanter. Hun har givet mig adressen til et hotel. Er der nogen der har erfaringer med hende? ris og ros? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 7. Maj (edited) DEMONPLAYER skrev, for 20 minutter siden: Hey jeg har kigget på en fræk LATINA TRANS Hun har et ikkedansk telefonnummer, jeg har prøvet at få aftalt en tid, men hun vil have betalinger igennem gavekort og ikke kontanter. Hun har givet mig adressen til et hotel. Er der nogen der har erfaringer med hende? ris og ros? 120 % sikkert scam hvis hun vil have betalingen før møde og gennem gavekort og billederne ligger mange steder på nettet Redigeret 7. Maj af Sexo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamescole11 37 Skrevet 7. Maj Hun er ikke ægte, den samme annonce er at finde på flere lokationer samtidigt. Det er desværre ikke andet end et fupnummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg