Hop til indhold
TheLion

Hvordan påvirker vejret jeres lyst til at besøge GP’er?

Recommended Posts

Hej derude,

Det er blevet forår og solen er over os. På det sidste har der været diskuteret mange emner – især bl.a. om pigernes forhold og TV2’s dokumentar. 

Ikke desto mindre vil jeg nu prøve at sætte fokus på netop vejret og det i relation til GP’er. For jeg kan ikke lade være med at tænke på om det mon får en til at besøge flere eller færre GP’er. Emnet har været lidt oppe tidligere i andre tråde.

Der er jo noget der er kendt som museums- og biografvejr. Når det ligesom står ned udenfor. Men er der mon også noget der hedder GP-vejr?

En undersøgelse i en artikel fra 2021 på metro.co.uk fra den britiske sexbutik LoveHoney med ca. 2.000 deltagere viser, at juli og dernæst august er de måneder vi har mest sex. I juli havde folk i et forhold ca. sex fire gange om ugen. Åbenbart får det varme vejr og måske også det at mange har ferie folk til at give den ekstra gas på lagenerne. Værst stod det til i november hvor par havde sex ca. 2,1 gang om ugen. I en artikel fra bt.dk mener man dog at dårligt vejr kan få folk til at have mere sex.

Jeg har selv lagt mærke til at der måske er to typer vejr der får mig til at holde igen med GP-besøg. Det ene er sol, varme og sommer. Så trækker en tur udenfor eller stranden måske mere. Omvendt kunne det selvfølgelig også være der hvor man virkelig får lyst til at besøge en fin pige. Og så virkelig dårligt vejr. Det er faktisk også lidt sådan at hvis det står ned så vil jeg måske hellere en tur i biografen eller lignende.

Så hvordan påvirker vejret egentlig folks lyst til at besøge GP’er – er det kun århundredets skybrud der kan holde jer hjemme eller kan sol og varme også spille en rolle?

God jagt derude :)

/TheLion

Links:

https://metro.co.uk/2021/07/03/people-have-the-most-sex-in-july-says-survey-14867478/amp/

https://www.bt.dk/sex-og-parforhold/solskin-eller-regnvejr-hvornaar-tror-du-at-danskerne-dyrker-allermest

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Egentligt er det ikke vejret, men derimod økonomien, der holder mig væk fra gp i øjeblikket, men 38 grader i skyggen ville formentligt også holde mig væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom pigerne har mindre tøj på om sommeren, er det den periode jeg har mindst sex. Jeg magter ikke sex i varmen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 39 minutter siden:

Selvom pigerne har mindre tøj på om sommeren, er det den periode jeg har mindst sex. Jeg magter ikke sex i varmen. 

Haha, true. Der er nok lidt mindre tøj på der end om vinteren. Men faktisk er varmt vejr nok det der giver mig mindst lyst til sex rent vejrmæssigt – dog ikke sådan at jeg decideret ikke “orker” det…

henlan skrev, for 1 time siden:

Egentligt er det ikke vejret, men derimod økonomien, der holder mig væk fra gp i øjeblikket, men 38 grader i skyggen ville formentligt også holde mig væk.

Haha, fair nok. F.eks. 35-40 grader i skyggen – så er den da helt gal. En anden ting er måske også at det på det sidste ikke har vrimlet med GP’er.

frisk fyr skrev, for 35 minutter siden:

Der ligger en tråd om samme emne der er ca. 1 måned gammel

Tak for at nævne det. Link gerne hvis det er. Den eneste jeg nemlig kunne finde var en fra sidste år – jeg fik vist også nævnt lidt om det i indlægget. Jeg kan ikke lige se nogen for f.eks. 2-3 måneder siden. Eller netop en måned? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dårligt vejr giver bedre mulighed for at "liste" uset ind hos de dejlige piger (efter aftale selvfølgelig!) :)

Redigeret af PoulAfDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige for at følge op. @frisk fyr er det den her?

Det var den her jeg selv først fandt fra sidste år:

Æv, jeg plejer ellers altid at forsøge at undgå at skrive om noget der er blevet taget op i den seneste tid og så er overskrifterne også nogenlunde ens – det er dog ret forskellige indlæg.

Det var lige det med at forårsvejret stort set lige er kommet der fik mig til at kaste mig ud i emnet.

PoulAfDK skrev, for 2 timer siden:

Dårligt vejr giver bedre mulighed for at "liste" uset ind hos de dejlige piger (efter aftale selvfølgelig!) :)

Haha nej, det er nok ikke så god en ide at komme springende forbi eller listende for den sags skyld uden lige at sige det først – godt vejr eller ej :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sol og varme har altid givet mig lyst til at gå på massageklinik - så behøver man heller ikke at have paraplyen med, og det er altid utur at tøjet stadig er vådt af regnen efter akten.

Redigeret af Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, for 17 timer siden:

Sol og varme har altid givet mig lyst til at gå på massageklinik - så behøver man heller ikke at have paraplyen med, og det er altid utur at tøjet stadig er vådt af regnen efter akten.

Haha, med eller uden paraply synes jeg selv netop ikke det gør noget hvis vejret er lidt gråt til et GP-besøg.

frisk fyr skrev, for 40 minutter siden:

Ja det var den, men den er fra d. 5 april i år, eller tar jeg fejl?

Tak for dit svar. Som sagt havde jeg selv netop først kun fundet en fra sidste år. Jeg har linket til begge tråde. Netop rigtig godt set af dig at der også var den anden. Jeg havde netop ikke selv kunne finde nogen om det de sidste 2-3 måneder. Jeg har netop nu forsøgt at linke til dem begge. Jeg håber at det giver mening? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, den 7.5.2024 at 22:09:

Normalt plejer foråret at gøre folk ekstra kåde :P

Dig bliver man altid extra kåd af :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 36 minutter siden:

Born to be Wild;):D du er da en charmerende mand sveske , smiler ❤️ 

Jeg gør skam mit bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...