Hop til indhold

Recommended Posts

NewPunter skrev, den 8.5.2024 at 11:24:

De ser jo begge to sindssygt lækre ud, så hvem skal man dog vælge? :) 

https://annoncelight.dk/showad/393913 - Bowie

https://annoncelight.dk/showad/392383 - Milin

Jeg har før besøgt June i samme lokaler som Milin, desværre synes jeg ikke at stedet er særligt diskret.

Er der nogen der ved hvor Bowie holder til? :) 

Jeg er ny på dette Forum. Men kan anbefale Milin. Jeg besøgte hende sidste uge. Og hun er virkelig lækker. Og tager en hele vejen. Bj uden, og lækker krop. Naturlige bryster, tungekys og jeg valgte afslutning i munden. For fanden hun er god. 
tænker at lave en anmeldelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.swingking skrev, for 14 timer siden:

Jeg er ny på dette Forum. Men kan anbefale Milin. Jeg besøgte hende sidste uge. Og hun er virkelig lækker. Og tager en hele vejen. Bj uden, og lækker krop. Naturlige bryster, tungekys og jeg valgte afslutning i munden. For fanden hun er god. 
tænker at lave en anmeldelse 

Jeg bliver vist nødt til at mødes med Milin. Alle anmeldelser ser også ud til at være meget positive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewBear skrev, for 16 timer siden:

Jeg overvejer også at besøge hende- lige et spørgsmål: Har hun hår på missen?

Nej - jeg husker hende som glat 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke mig... Jeg havde en klar aftale med hende i går. Døren blev åbnet af en anden, noget kraftigere kvinde, som fortæller hun er ude... Jeg gik selvfølgelig igen og gider aftale med hende igen. 

Så lad være at køre for langt efter det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en aftale med Milin i dag, men hendes annonce har været mede i et par dage, så det bliver nok ikke til noget...

Så er det godt at jeg fik en god tur på Lisa Bording i mandags...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne desværre ikke få min kalender til at passe med Milin, som jeg ellers havde udset mig.

Tog i stedet en time med Cherry i Nørresundby, og det var bestemt ikke en fejl, for hun er godt nok fræk og fantastisk at være sammen med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 11 minutter siden:

Jeg kunne desværre ikke få min kalender til at passe med Milin, som jeg ellers havde udset mig.

Tog i stedet en time med Cherry i Nørresundby, og det var bestemt ikke en fejl, for hun er godt nok fræk og fantastisk at være sammen med!

Kan du give lidt mere end "Cherry" - det kommer der ikke noget på når man søger i AL - evt. et link, eller navn på stedet.... Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, Lige nu:

Kan du give lidt mere end "Cherry" - det kommer der ikke noget på når man søger i AL - evt. et link, eller navn på stedet.... Tak :)

Jeg prøvede at finde en annonce for hende og sætte et link ind, men hun har ikke en aktiv annonce i dag.

Her er hendes profil: https://annoncelight.dk/profile/Cherry2022

Der er lidt filter på billederne, og hun er nok lidt ældre end hendes alder i annoncen, men hun er stadig super lækker og mega fræk.

Blev nærmest overfaldet med tungekys lige så snart jeg kom ind ad døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 2 minutter siden:

Jeg prøvede at finde en annonce for hende og sætte et link ind, men hun har ikke en aktiv annonce i dag.

Der er lidt filter på billederne, og hun er nok lidt ældre end hendes alder i annoncen, men hun er stadig super lækker og mega fræk.

Nice - er det i Vestbyen, eller hvor er hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
kingdane68 skrev, for 4 minutter siden:

Nice - er det i Vestbyen, eller hvor er hun?

Det er i Nørresundby. I en lejlighed.

Redigeret af NewPunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 1 time siden:

Jeg skriver løs til hende for at få en aftale - men der kommer intet svar -- som i intet....

Og jeg er førstegangs besøgende hos hende så .... det er underligt og ærgerligt, for hun skulle virkelig være dejlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.swingking skrev, for 59 minutter siden:

Jeg skriver løs til hende for at få en aftale - men der kommer intet svar -- som i intet....

Og jeg er førstegangs besøgende hos hende så .... det er underligt og ærgerligt, for hun skulle virkelig være dejlig

Det er underligt. Hun svarede mig indenfor få minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...