SeriøsXXX 106 Skrevet 8. Maj Jeg var så heldig at en forespørgelse om en 90min session blev besvaret, posivtivt så alt passede med dag og tidspunkt. Jeg ankommer til en velkendt adresse som normalt er forbundet med kvalitet, og bliver mødt i døren af en smuk kvinde, og et kram med kindkys, ind på værelse, behagelig atmosfære og erotisk stemning, vi snakker kort om forventninger, og så i bad, Katia sæber mig ind de rigtige steder, inden afskyldning. Igen på værelset lader hun kjolen falde, og wow hvilken lækker veltrænet krop, helt som på hendes profil billeder, spænstig og veltrænet. Aftalt at vi varmer op med ryggen, den helt rigtige opvarmning og mærker hendes ånde og lyde i øret imens der også er små kys på kind, nakke. Vendt om, og her oplever jeg Katia som en ultra erotisk kvinde, under hele session er der en fræk erotisk aura, jeg nyder med skiftevis åbne og lukkede øjne, lader mine hænder glide over den spændstige krop, samtiddig med at hun udfører en fantastisk kombination af body massage og lingam teknik, på nogle tidspunkter tror jeg at hun giver blow, men nej... det er hendes fingre, eller at jeg trænger ind... men nej, det er hendes teknik og olie, så jeg lukker øjnene igen og bare nyder. Det ender med en orgasme, og det kunne sagtens være blevet til to. Katias indlevelse er unik, det samme er hendes kropslige udfoldelse. Til slut serveres kold drik, et bad, og hygge snak imens påklædning, intet tidspres, og fra jeg kom til jeg gik blev det nok til 100min. Det eneste negative er min lyst til at smage og tilfredsstille, det er så fristende med så smukke former fra alle frække vinkler, men jeg vidste jo at det er tantra uden sex, og berøringer med respekt. det var svært Og jeg skal helt sikkert besøge Katia igen, næste gang mulighed for dag og tidspunkt er der. Katia kan helt sikkert anbefales herfra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 8. Maj Og så lige er link https://annoncelight.dk/showad/383767 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 146 Skrevet 9. Maj SeriøsXXX skrev, for 20 timer siden: Jeg var så heldig at en forespørgelse om en 90min session blev besvaret, posivtivt så alt passede med dag og tidspunkt. Jeg ankommer til en velkendt adresse som normalt er forbundet med kvalitet, og bliver mødt i døren af en smuk kvinde, og et kram med kindkys, ind på værelse, behagelig atmosfære og erotisk stemning, vi snakker kort om forventninger, og så i bad, Katia sæber mig ind de rigtige steder, inden afskyldning. Igen på værelset lader hun kjolen falde, og wow hvilken lækker veltrænet krop, helt som på hendes profil billeder, spænstig og veltrænet. Aftalt at vi varmer op med ryggen, den helt rigtige opvarmning og mærker hendes ånde og lyde i øret imens der også er små kys på kind, nakke. Vendt om, og her oplever jeg Katia som en ultra erotisk kvinde, under hele session er der en fræk erotisk aura, jeg nyder med skiftevis åbne og lukkede øjne, lader mine hænder glide over den spændstige krop, samtiddig med at hun udfører en fantastisk kombination af body massage og lingam teknik, på nogle tidspunkter tror jeg at hun giver blow, men nej... det er hendes fingre, eller at jeg trænger ind... men nej, det er hendes teknik og olie, så jeg lukker øjnene igen og bare nyder. Det ender med en orgasme, og det kunne sagtens være blevet til to. Katias indlevelse er unik, det samme er hendes kropslige udfoldelse. Til slut serveres kold drik, et bad, og hygge snak imens påklædning, intet tidspres, og fra jeg kom til jeg gik blev det nok til 100min. Det eneste negative er min lyst til at smage og tilfredsstille, det er så fristende med så smukke former fra alle frække vinkler, men jeg vidste jo at det er tantra uden sex, og berøringer med respekt. det var svært Og jeg skal helt sikkert besøge Katia igen, næste gang mulighed for dag og tidspunkt er der. Katia kan helt sikkert anbefales herfra hun lyder godt nok fræk. hun har sidste dag den 13 maj, så er hun væk igen siger hun.. det passer dårligt for mig i silkeborg ærgeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 9. Maj Hun siger at hun kommer tilbage ca en gang i måneden. Og hun er mega fræk, men desværre No sex.. Men stadig et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1017 Skrevet 9. Maj (edited) Enig i anmeldelsen. Det er særdeles præcis og korrekt. Jeg oplevede det undertiden som om der blev udført en erotisk balletdans henover/ovenpå min krop, mens jeg lå på ryggen og ja det er en udfordring at der er begrænsninger på hvad man må og ikke må, men det er også pirrende. Skøn kvinde, skøn oplevelse og alt er som beskrevet Redigeret 9. Maj af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg