jalokin71 90 Skrevet 9. Maj https://annoncelight.dk/showad/400563 Nyt sted i Ringsted. Ligger ikke så diskret men det er bestemt et besøg værd . Fik lækker b2b hvor jeg fik valget mellem erotic eller hård massage .valgte erotic og det var som om hendes hænder var lavet af fjer. En helt fantastisk oplevelse. Sluttede af med et hj men blev tilbudt mere . Virkelig en god oplevelse. Rene lokaler og meget imødekommende pige. Besøger dem nok igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 9. Maj Hvis det er den ved "bananen" så er den anmeldt tidligere. Men ja, det er god massage m.m. Charoen Thai Wellness - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrigbruger 18 Skrevet 19. Maj Det er ikke den samme, den nye ligger ved siden af Felix. super super service, og virkelig søde piger. man kan få det hele, men vil kart anbefale Linda hvis man vi have FP. Hun er charmerende ud over det sædvanlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 19. Maj Nysgerrigbruger skrev, for 1 time siden: Det er ikke den samme, den nye ligger ved siden af Felix. Tak - den må så også prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 20. Maj Kan se de har op til flere annoncer, og mindst 2 piger, - har andre været der, - Og er det i en kælder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 20. Maj Milner skrev, for 56 minutter siden: Kan se de har op til flere annoncer, og mindst 2 piger, - har andre været der, - Og er det i en kælder?? Ikke i en kælder. Lige ud til vejen. Cat og Mona fast nogle gange en anden også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 20. Maj Lars40 skrev, for 21 minutter siden: Ikke i en kælder. Lige ud til vejen. Cat og Mona fast nogle gange en anden også Det er ikke dem denne tråd handler om ,- det er ved siden af "Felix", - men jeg er jo ikke helt lokal kendt.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 20. Maj Milner skrev, for 34 minutter siden: Det er ikke dem denne tråd handler om ,- det er ved siden af "Felix", - men jeg er jo ikke helt lokal kendt.?? Ahhh my bad, jeg så forkert. De andre kender jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 50 Skrevet 28. Maj Lyder som et lækkert sted at besøge. Det er dog midt i Ringsted og som tidligere beskrevet, ikke særlig diskret. Så det bliver desværre nok ikke til et besøg. Jeg kender nærmest halvdelen af byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 30. Maj 44Knudsen skrev, den 28.5.2024 at 16:55: Lyder som et lækkert sted at besøge. Det er dog midt i Ringsted og som tidligere beskrevet, ikke særlig diskret. Så det bliver desværre nok ikke til et besøg. Jeg kender nærmest halvdelen af byen. Tjah, tjoh.. jeg besøger et "helt grønt" sted i min egen by.. når man møder folk man kender tror ingen på at man besøger et saftigt sted midt i byen, hvor man bor... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forfjamsket 5 Skrevet 15. Juni Var forbi tidligere på ugen, havde satset på en gang 4 hånds, men er kun mutter selv i øjeblikket, det var umiddelbart ikke muligt med andet end et HJ, så fik en times erotisk massage + HJ, det var så til gengæld til UG med kryds og slange :) kunne godt finde på at komme igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 22. Juni Jeg nåede også forbi i sidste uge. Der var ejeren, en pæn og slank dame medio 40. Massagen var en gang værdiløst oliegnideri - der hverken var fugl eller fisk. HJ var ok. Hun er også at finde her https://sudjai.dk/ Jeg tvivler stærkt på en gentagelse. Tog en tur til Ploy (Buriram) efterfølgende og fik hvad jeg ønskede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg