Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve sådan en lingam massage hos episkm.com

De skriver jo på deres website, at de ikke har lagt billeder op af deres massører, da det er massagen der er i centrum og ikke udseendet på massøren. Det kan jeg sagtens forstå og jeg synes det giver rigtig god mening, men efter at have set deres video (den øverste på https://www.episkm.com/film-billeder) må jeg indrømme at jeg virkelig godt kunne tænke mig at blive masseret af hende der er på fra 1:47 til 2.06. Jeg synes hun ser alt for sød ud og det ligner at hun har en rigtig god teknik :) Er der nogen herinde der ved om hun stadig er tilknyttet episkm.com og i så fald hvad hun hedder, så jeg kan få booket en tid hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke at det er optaget på deres klinikker, da jeg prøvede det i Randers sad jeg bare i en lænestol Imens at hun udførte det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 10.5.2024 at 13:22:

Jeg tror ikke at det er optaget på deres klinikker, da jeg prøvede det i Randers sad jeg bare i en lænestol Imens at hun udførte det. 

Hej - det er ikke fordi jeg vil gå off topic her, men jeg vil bare lige informere om, at vi ikke har lænestole i vores klinikker. Kun brikse. Du er velkommen til at booke i Randers hos mig. Mvh. Gry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...