Bertil68 180 Skrevet 10. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/showad/401541 Hun ser jo ret skøn ud, men der findes ingen anmeldelser , og det gør mig lidt skeptisk om hun leverer det hun lover .. Er der nogen der har noget info om damen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 967 Skrevet 10. Maj, 2024 Hun rejser ihvert fald meget rundt. Og det er indenfor 1 uge. Hun var første gang i Rødovre, så i Hvidovre og nu Aalborg. Håber os lidt der kommer mere info, for du har ret - Hun ser ret skøn ud, og et godt mix af Thai og Brazil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 10. Maj, 2024 Det må være en afløser for Ninah og Pam ,som brugte den samme annoncetekst ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 180 Skrevet 10. Maj, 2024 Vendelboen skrev, for 1 minut siden: Det må være en afløser for Ninah og Pam ,som brugte den samme annoncetekst ... Vel ikke helt, men den minder da lidt om. Det samme gør ydelserne . Jeg har besøgt Pam, og det var ikke en super oplevelse , fin nok men knap så kinky som lovet., 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 15. Maj, 2024 Jeg er oss nysgerrig på hende, ingen som kender hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg