Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/386050

Hende her er dukket op flere gange, er der virkelig ingen som har været forbi og kan bekræfte om det er hende på billederne samt oplevelse?

Jeg havde oprettet en efterlysning med samme link for noget tid noget. Er det okay man efterlyser samme pige igen. Hvordan er reglerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er over et halvt år siden, så det skulle nok ikke være noget problem.

Nogle mister tålmodigheden og gentager efter få dage, det kan godt give lidt sure miner...

Jeg kan se på det gamle opslag at flere forsøgte forgæves at få kontakt, det er jo ikke just et godt tegn. Måske du hellere må søge andre græsgange, der er jo mange andre søde piger derude;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKK4Ever skrev, 1 time siden:

Det er over et halvt år siden, så det skulle nok ikke være noget problem.

Nogle mister tålmodigheden og gentager efter få dage, det kan godt give lidt sure miner...

Jeg kan se på det gamle opslag at flere forsøgte forgæves at få kontakt, det er jo ikke just et godt tegn. Måske du hellere må søge andre græsgange, der er jo mange andre søde piger derude;)

Jeg har en fornemmelse at hun er reelt, måske hun kun besvarer seriøse henvendelser. 

Jeg kunne huske jeg lagde en besked til hende, men var bevidst ikke seriøs, da jeg bare havde tanker om at det er for godt til at være sandt. Fik vidst en besked tilbage, men kom ikke afsted. Det kunne være vi skulle sende en kriger ud og bekræfte min teori. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest meorts

Har skrevet til hende et par gange uden svar. Virkelig mærkeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
meorts skrev, for 1 time siden:

Har skrevet til hende et par gange uden svar. Virkelig mærkeligt.

Ja, meget underligt. Hun ser alt for godt ud til at være sandt, men det ved man aldrig før man har været forbi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marcus45 skrev, for 46 minutter siden:

har nogen besøgt hende endnu?

Det ser ud til at ingen har noget på hende endnu. Du må da gerne tage en for holdet og melde tilbage. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har observeret denne annonce i en uge nu. For en uge siden blev et af hendes billeder taget fra internettet (dette: https://x.com/elina_olssonn/status/1756030705325465657?s=46). På det tidspunkt tilbød hun kun en-times sessioner til en pris af 1600 kr. Men nu har hun sænket sine priser og tilbyder også 30- og 45-minutters sessioner. Jeg har forsøgt at kontakte hende mange gange, men har ikke fået noget svar. Det er mærkeligt, at der ikke er nogen anmeldelser af hende, selvom annoncen har været aktiv i nogen tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marcus45 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har observeret denne annonce i en uge nu. For en uge siden blev et af hendes billeder taget fra internettet (dette: https://x.com/elina_olssonn/status/1756030705325465657?s=46). På det tidspunkt tilbød hun kun en-times sessioner til en pris af 1600 kr. Men nu har hun sænket sine priser og tilbyder også 30- og 45-minutters sessioner. Jeg har forsøgt at kontakte hende mange gange, men har ikke fået noget svar. Det er mærkeligt, at der ikke er nogen anmeldelser af hende, selvom annoncen har været aktiv i nogen tid.

Det er et godt stykke arbejde af dig. Hvis en pige bruger falske billeder er det ikke et godt tegn og man skal holde sig væk, men man kan jo blive overrasket.

Ja, jeg synes også det er mærkeligt at der ikke har været noget på hende, har efterlyst samme annonce tilbage i oktober måned. Det kan være hun ikke svarer på taletidskort er mit gæt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brødre, hendes annonce er aktiv igen. Er det en, vi skal have undersøgt nærmere om? Det kunne være vanvittig, hvis det var hende på billederne man møder. Det virker meget skeptisk og underligt, at ingen har besøgt hende endnu og kan fortælle noget om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ShugD skrev, for 22 minutter siden:

hun skal besøges hvis hun bare minder om hende på annoncen - håber nogen ved noget

Du må meget gerne tage en for holdet og melde tilbage. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har også forsøgt at kontakte hende , uden svar . Jeg har på fornemmelse at det hende her , uden at være 100%. 
https://annoncelight.dk/showad/357363 

måske hun vil vælge med omhu hvem hun vil have sex med . 

Er det et taletidskort nummer du bruger? Jeg har oplevet det samme med mit taletidskort når jeg skriver til hende, men så testede jeg lige det med mit privat nummer og der svarede hun faktisk. Så mon det er derfor? 

Hende Leah tilbyder vist kun massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 5 minutter siden:

Er det et taletidskort nummer du bruger? Jeg har oplevet det samme med mit taletidskort når jeg skriver til hende, men så testede jeg lige det med mit privat nummer og der svarede hun faktisk. Så mon det er derfor? 

Hende Leah tilbyder vist kun massage. 

Jeg har brugt min Privet nummer . 
jeg er rat sikker at de er det samme pig . 
fordi billederne ligner hindenen , og jeg har lagt mærke til at de 2 annonce er altid på samtid i Århus . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har brugt min Privet nummer . 
jeg er rat sikker at de er det samme pig . 
fordi billederne ligner hindenen , og jeg har lagt mærke til at de 2 annonce er altid på samtid i Århus . 

Hmm, tror ikke det er samme pige, hvordan kan den ene tilbyde sex og den anden ikke? Kan godt se nogle ligheder mellem Leah og sayarous/Milena, som hun kalder sig for nu, at de begge er blondiner og har identiske kropsmål (højde). Men de ligner ikke hinanden i forhold til deres ansigter, måske kroppen.

Jeg har læst nogle tråde omkring Leah og det er en blanding af positivt/negativt, men det lyder til at man møder pigen på billederne når det er hos Leah, så hvis de to piger har forbindelser på en eller anden måde, er det måske et godt tegn?

Jeg håber at høre fra nogle brødre, som har haft held med at få en aftale i hus med savarous eller Milena? Hun skifter alligevel navn, som vi andre skifter underbukser. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu mener jeg at de ligner hinanden meget også i ansigtet .og det er  set før at gper har 2 forskellige annoncer . Men enig med dig , det ser ud til at hun er ægte , og mega flot pige. Og vil prøve igen . Fordi jeg god fornemmelse. Men en min favoritter er i Århus nu , så vil jeg prøve igen en gang i fremtiden . 

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er eddermame svært at få kontakt til, ellers havde jeg sgu taget en for holdet. Der er en, som lykkedes med at etablere kontakt og en aftale, men på selve dagen svarede hun ikke. Det virker alt for useriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...