Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hey eroguide
Jeg forsøgte at få et møde med Kvindedin fra Randers. Ditte mener jeg hun kalder sig selv. 

Jeg kom desværre aldrig så langt at vi skulle mødes for jeg fik en sviner i telefonen og valgte i stedet en trekant med Anna B og Marika i Viby ;) De to kan jeg tilgengæld godt anbefale :D

En anbefaling, nej tak. Vi var ikke et match :Dhttps://annoncelight.dk/showad/400467

Redigeret af skivemd

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 10 timer siden:

@skivemd hvorfor fik du en sviner?

Ikke af nogen god grund :D 

Jeg har slettet årsag mv fra opslaget fordi hun i en anden tråd, fremstår truende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er også at finde på sugardaters. Jeg droppede hende, da hun har ekstrem kort lunte og er agressiv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende. Og vil ikke anbefale andre at spilde tiden på hende. Dårlig blow. Hun er mere eller mindre bare en hustler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det passe hun har en bodyguard? Fik af vide sidste der vil være en fyr ved hende så sprang over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pm199 skrev, for 3 timer siden:

Kan det passe hun har en bodyguard? Fik af vide sidste der vil være en fyr ved hende så sprang over

Vel nærmer en Alfons

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, den 25.5.2024 at 14:30:

Har også besøgt hende. Og vil ikke anbefale andre at spilde tiden på hende. Dårlig blow. Hun er mere eller mindre bare en hustler. 

hvor meget skulle du give ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, den 13.9.2024 at 18:04:

Og anden gang 700. Men synes ikke der var særligt godt. Og spild af penge 

havde hun en "alfons" / bodyguard

Redigeret af århusc

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der. Fik det ringeste blow ever. Hun rykkede i den så den var ved at gå i stykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...