skivemd 326 Skrevet 11. Maj (edited) Hey eroguide Jeg forsøgte at få et møde med Kvindedin fra Randers. Ditte mener jeg hun kalder sig selv. Jeg kom desværre aldrig så langt at vi skulle mødes for jeg fik en sviner i telefonen og valgte i stedet en trekant med Anna B og Marika i Viby De to kan jeg tilgengæld godt anbefale En anbefaling, nej tak. Vi var ikke et match https://annoncelight.dk/showad/400467 Redigeret 11. Maj af skivemd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2407 Skrevet 11. Maj @skivemd hvorfor fik du en sviner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 12. Maj lille_peter skrev, for 10 timer siden: @skivemd hvorfor fik du en sviner? Ikke af nogen god grund :D Jeg har slettet årsag mv fra opslaget fordi hun i en anden tråd, fremstår truende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 208 Skrevet 12. Maj Hun er også at finde på sugardaters. Jeg droppede hende, da hun har ekstrem kort lunte og er agressiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bonderøv 81 3 Skrevet 25. Maj Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende det bliver ikke til en gentagelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 25. Maj Har også besøgt hende. Og vil ikke anbefale andre at spilde tiden på hende. Dårlig blow. Hun er mere eller mindre bare en hustler. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pm199 7 Skrevet 11. Juni Kan det passe hun har en bodyguard? Fik af vide sidste der vil være en fyr ved hende så sprang over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. Juni Pm199 skrev, for 3 timer siden: Kan det passe hun har en bodyguard? Fik af vide sidste der vil være en fyr ved hende så sprang over Vel nærmer en Alfons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 5. September Trucker skrev, den 25.5.2024 at 14:30: Har også besøgt hende. Og vil ikke anbefale andre at spilde tiden på hende. Dårlig blow. Hun er mere eller mindre bare en hustler. hvor meget skulle du give ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 13. September Og anden gang 700. Men synes ikke der var særligt godt. Og spild af penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
århusc 27 Skrevet 20. September (edited) Trucker skrev, den 13.9.2024 at 18:04: Og anden gang 700. Men synes ikke der var særligt godt. Og spild af penge havde hun en "alfons" / bodyguard Redigeret 20. September af århusc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 25. September Det skrev hun havde første gang. Men ved ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexS 19 Skrevet 25. September Jeg har også været der. Fik det ringeste blow ever. Hun rykkede i den så den var ved at gå i stykker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg