Hop til indhold
Soenderjyden999

Mor sælger frækt Haderslev - Snapchat

Recommended Posts

Hej!

Jeg har luret lidt på en profil på Snapchat, som tilbyder blowjob og sex for 500 kr. for en halv time. Meget billigt må man sige. Næsten for godt til at være sandt. "Mor sælger frækt" er hendes navn på Snapchat. 

Kan se, at der er en anden tråd herinde, hvor flere nævner, at det er en fake-profil fordi hun kræver 200 kr. i forskud. Dog kan jeg se på hendes Snap, at hvis man mødes med hende i Haderslev, så er det ikke nødvendigt at betale de 200 kr. Ved ikke lige hvorfor, men det står der. Derudover nævner en, at hun ikke dukkede op til en aftale, men det er jo trods alt sket for en del, som ikke nødvendigvis er fake.

Jeg er forholdsvis ny i det her game, så er der nogle der kan give deres bud på om det lyder for godt til at være sandt?

Hun har nogle kæmpe patter, ser ganske dejlig ud og samtidig indgår anal også som en del af den service, hun tilbyder. Vel og mærke til 500 kr.

Nå, håber nogen har mødt hende tidligere, som kan give et klart svar.

Tak på forhånd! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er fake. Hun har haft mindst 100 forskellige snap-navne.  Altid noget med moden, eller Tina. Og altid noget med vip. Men hvis snap'en konstant bliver slettet eller udskiftet er din vip status ikke meget værd. 

Men ja, hvis man kunne møde hende på billederne var jeg også klar. Hun ser godt ud. Men tror altså at det er en "onkel Henning" der står bag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soenderjyden999 skrev, den 13.5.2024 at 17:42:

Næsten for godt til at være sandt

Nej. Slet ordet næsten. Og fremover bare glem og spring over alle lignende annoncer med snap, vipmedlemskab, løfter. S.v.i.n.d.e.l.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...