Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige vundet 1 point. ikke fordi det siger mig en hylende sk.. 1point og hvor mange skal man samle for at få en karantæne eller udelukkelse??? 

1 point for at skrive at en anmeldelse er fake. Jeg vil til stadighed påstå, at enhver anmeldelse, som er skrevet på engelsk af en bruger med 1 anmeldelse er meget mistænkelig.

Nå men nu er admin da glad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 18 minutter siden:

 

1 point for at skrive at en anmeldelse er fake. Jeg vil til stadighed påstå, at enhver anmeldelse, som er skrevet på engelsk af en bruger med 1 anmeldelse er meget mistænkelig.

Så er vi to 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest henlan
Bgo skrev, for 1 minut siden:

Så er vi to 

Tre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

5…

Men jeg har 2…. ;o) og ja, aner ikke hvilken forskel det gør…. 
Afsporing af tråde. Men så må alle jo have MANGE point. Jeg tænker der var én der havde besøg fra Rusland, de dage jeg fik mine flotte point….

Det virker som om admin er gået fuldstændig rougue og set fra min stol har det fået præcis den udgang som var forventet, nemlig at aktiviteten herinde er støt dalende….

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Èt fra eller til... Pyt. Jeg har 2, som er fuldt ud berettiget. Afsporing af en tråd, og for at kalde en GP for tyk ^_^ Kan jeg nøjes med et klip hvert 4. år, så er det da meget godt gået:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøj jeg føler mig pludselig hele lovlydig :) hvordan har Jennifer opnået 7 hakker?? Vildt. 

Men ingen ved, hvornår man får karantæne eller det der er værre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest henlan

Jeg fik mit første point, da jeg afsporede en tråd om slappe fisser.:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 23 minutter siden:

hvordan har Jennifer opnået 7 hakker?? Vildt. 

1 for at komme før tiden.

1 for at være for pretty. 

1 for ikke at gøre det gratis. 

1 for at være en frækkert. 

1 for at tale med mad i munden. 

1 for manglende nissehue. 

1 for at være for lækker.

Så de er fuldstændig berettiget :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
anmelder skrev, for 45 minutter siden:

Nøj jeg føler mig pludselig hele lovlydig :) hvordan har Jennifer opnået 7 hakker?? Vildt. 

Men ingen ved, hvornår man får karantæne eller det der er værre?

Jeg har haft forskellige længder af karantæne:ph34r:.. Tror alle mine point er for afsporing men det jo ikke renvasket tavle man kommer ud af karantænen med eller noget sååå:lol:..

Har lige godt været herinde i en deeel år efterhånden:P..

Kan se længste karantæne har været lige knap 3 måneder..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sq ikke mine var synderligt berettiget…. Hvis jeg da i det mindste bare havde kaldt eller anden tyk eller andet godt….

Bevares… kan da sagtens se at der en gang i mellem er nogen der trænger til en løftet pegefinger…. Men synes at det måske lige har taget overhånd med de advarsler der…. 
Synes at man burde være skarpere på at få fjernet falske anmeldelser og fjerne utilsigtet reklame fra pigerne herinde…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg fuldt med i en del tråde herinde og må sige at for mindst 50 % af gangene bliver folk advaret om af de afsporer tråden  .men de fortsætter som om de har skyklapper på

Hvis man ikke forstår en advarsel må man tage konsekvensen uden at pive

Vh B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæst for en stund
Oldtimer skrev, for 49 minutter siden:

Er jeg mærkelig?

Jeg har ingen og har dog været med i en del år. :D

Pas på med at afspore tråden med ordet “mærkelig”. 
Tråden handler om point. Du kan nu se frem til mindst 1 point. ;)

Tror der bliver kørt razzia af manden med kantet kasket i øjeblikket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
anmelder skrev, den 13.5.2024 at 18:24:

Jeg har lige vundet 1 point. ikke fordi det siger mig en hylende sk.. 1point og hvor mange skal man samle for at få en karantæne eller udelukkelse??? 

1 point for at skrive at en anmeldelse er fake. Jeg vil til stadighed påstå, at enhver anmeldelse, som er skrevet på engelsk af en bruger med 1 anmeldelse er meget mistænkelig.

Nå men nu er admin da glad :)

Der er ingen admin her. Han/hun har forladt stedet. I stedet er der to der modererer  inkonsistent som bare pokker. Men sådan har det altid været.

Ham Stapler slår dog rekorden og blev for ikke længe siden omtalt med "Vi har en syg høne ombord". Meget ramende . Der er noget galt med den fyr.

Der er nemt at se at noget er galt når så mange har forladt stedet. De har lugtet lunten. I stedet er Cassanoca og Signor Cuoco blevet de erfarne på sitet. Hvor trist.

 

lille_peter skrev, for 20 timer siden:

1 for at komme før tiden.

1 for at være for pretty. 

1 for ikke at gøre det gratis. 

1 for at være en frækkert. 

1 for at tale med mad i munden. 

1 for manglende nissehue. 

1 for at være for lækker.

Så de er fuldstændig berettiget :D:P

Her er virkelig også noget galt når man  føler behov for at flirte her... med en købedame oven i købet

 

B70 skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg fuldt med i en del tråde herinde og må sige at for mindst 50 % af gangene bliver folk advaret om af de afsporer tråden  .men de fortsætter som om de har skyklapper på

Hvis man ikke forstår en advarsel må man tage konsekvensen uden at pive

Vh B70

Og nogle af dem der afsporer mest er selv moderatorer - både som moderatorer og med egen nick.

Citat

Tror der bliver kørt razzia af manden med kantet kasket i øjeblikket. 

Det er ligemeget. Manden, også kaldet "den syge høne ombord", har ingen troværdighed

Redigeret af Dybde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dybde skrev, for 1 time siden:

Der er ingen admin her. Han/hun har forladt stedet. I stedet er der to der modererer  inkonsistent som bare pokker. Men sådan har det altid været.

Ham Stapler slår dog rekorden og blev for ikke længe siden omtalt med "Vi har en syg høne ombord". Meget ramende . Der er noget galt med den fyr.

Der er nemt at se at noget er galt når så mange har forladt stedet. De har lugtet lunten. I stedet er Cassanoca og Signor Cuoco blevet de erfarne på sitet. Hvor trist.

 

Her er virkelig også noget galt når man  føler behov for at flirte her... med en købedame oven i købet

 

Og nogle af dem der afsporer mest er selv moderatorer - både som moderatorer og med egen nick.

Det er ligemeget. Manden, også kaldet "den syge høne ombord", har ingen troværdighed

Brugeren her er naturligvis en genganger, der er smidt ud i andre navne. Det skete så igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, den 13.5.2024 at 18:24:

Jeg har lige vundet 1 point. ikke fordi det siger mig en hylende sk.. 1point og hvor mange skal man samle for at få en karantæne eller udelukkelse??? 

1 point for at skrive at en anmeldelse er fake. Jeg vil til stadighed påstå, at enhver anmeldelse, som er skrevet på engelsk af en bruger med 1 anmeldelse er meget mistænkelig.

Nå men nu er admin da glad :)

Det er muligt, at det ikke siger dig en hylende skid. Meningen er dog, at du skal tage det til efterretning. 
Læs retningslinier. Punkt 3.7 beskriver den overtrædelse, som du har lavet. 
 

Vi modtager meget gerne rapporter på mistanker om falske anmeldelser. Lad være med at afspore trådene med dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Jeg har haft forskellige længder af karantæne:ph34r:.. Tror alle mine point er for afsporing men det jo ikke renvasket tavle man kommer ud af karantænen med eller noget sååå:lol:..

Har lige godt været herinde i en deeel år efterhånden:P..

Kan se længste karantæne har været lige knap 3 måneder..

Der er spørgsmål til, hvor mange advarsler man kan modtage, og om tavlen bliver vasket ren. 
Tavlen bliver ikke vasket ren. 
Ved 7 point, bliver man smidt ud. Hvorfor det ikke er sket med @JenniferRomantica og de syv point, vil jeg ikke bruge tid på. 
 

Men for dig Jennifer betyder det så, at skulle der opstå en ny advarsel, så bliver du faktisk smidt ud. 
 

Men der er jo ingen grund til at det skulle ske. 
 

God aften til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HardWorker
Dybde skrev, for 4 timer siden:

Der er ingen admin her. Han/hun har forladt stedet. I stedet er der to der modererer  inkonsistent som bare pokker. Men sådan har det altid været.

Ham Stapler slår dog rekorden og blev for ikke længe siden omtalt med "Vi har en syg høne ombord". Meget ramende . Der er noget galt med den fyr.

Der er nemt at se at noget er galt når så mange har forladt stedet. De har lugtet lunten. I stedet er Cassanoca og Signor Cuoco blevet de erfarne på sitet. Hvor trist.

 

Her er virkelig også noget galt når man  føler behov for at flirte her... med en købedame oven i købet

 

Og nogle af dem der afsporer mest er selv moderatorer - både som moderatorer og med egen nick.

Det er ligemeget. Manden, også kaldet "den syge høne ombord", har ingen troværdighed

Enig, han er meget ulogisk. Jeg har også anmodet om at de sletter min konto, der er alligvel ikke mange aktive tilbage på fyn forum. Åbentbart at sige at man kan ringe til politiet, er en opfordring til trusler :D

 

"Hey, forlad min lejlighed, ellers ringer jeg til politiet" - En trussel i Staplers øjne :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Især ikke hvis man ikke tør skrive mere:ph34r::lol:.. 

Forummet uden dig og @SweetKisses vil ikke være godt - I giver så meget og altid (imo) dejlige, nuancerede samt friske kommentarer - det kan være jeg skal søge "jobbet" som Moderator

Redigeret af Uomo di cioccolato

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...