Hop til indhold

Recommended Posts

Først det vigtigste; et link https://annoncelight.dk/showad/366471

og ja det er pigen på billederne du møder.

har for ca 20 gang besøgt mika i thisted her til aften og som sædvanlig skuffer hun aldrig, hun er i min optik det bedste massage og FP man finder her på egnen ( THY-MORS  )

Hun er altild sød og smilende og snakker forståligt engelsk; man føler altid at det er en gammel veninde man besøger og ikke en vildt fremmed.

Der er mulighed for bad bagefter også hvis man lyster ved jeg; stedet er altid rent og pænt og diskret nok til mig ( Øverste  sal i en boligblok )

Så hus, pige og sted får 10/10 herfra og min varmeste  anbefalinger, så bare kom afsted derude 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort ser enig i ovenstående…Men… 

Synes ikke billeder er retvisende… Hun er noget større idag.. Så hvis billeder er af hende, er de gamle…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luxuria skrev, for 4 timer siden:

Synes ikke billeder er retvisende… Hun er noget større idag.. Så hvis billeder er af hende, er de gamle…

Det var sådan hun så ud da jeg mødte hende i Vejle for mange år siden. Og hun var den der fik mig til at interessere mig for thai piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luxuria skrev, for 8 timer siden:

Fuldstændig enig. Men servicen er stadig i top, og en af de bedste B2b i hele Jylland :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swappie skrev, for 14 timer siden:

Fuldstændig enig. Men servicen er stadig i top, og en af de bedste B2b i hele Jylland :)

Helt rigtig, billederne er ikke helt nye og hun er altså blevet noget større og ældre, men hun er stadig et rigtig godt valg hvis ikke det er  en helt petit, lille og ung thai man går efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige været der, god b2n. Og rimelig massage.. ikke den bedste.

Men jeg studsede over hun har en meget dyb stemme? Er vi sikker på hun er født kvinde

Kiggede ikke efter men en lækker b2b

Og dejsligt hj.

Og meget sød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvis du er til en lidt stor pige er priserne standart.. spørg i en sms…Hun er god til at svare…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...