Forsigtig fyr 21 Skrevet 13. Marts, 2014 Med alle de rygter om politi så er det i hvertfald en pige som man bør tænke dig godt om før man besøger! Det virker som et sted hvor der foregår temmelig lyssky ting og sager 1 Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 14. Marts, 2014 Med alle de rygter om politi så er det i hvertfald en pige som man bør tænke dig godt om før man besøger! Det virker som et sted hvor der foregår temmelig lyssky ting og sager Med dine dårlige læseevner, vil jeg da anbefale, at du køber et par briller først. Admin bad om, at denne debat ikke blev afsporet mere, og det vælge du direkte at ignorerer. Du kan bare besøge Nicki et andet sted end i Herning, hvis du er nervøs. Hun er sikkert til at tale med ligesom alle andre i denne verden. Jeg fatter ikke din hate mod det stakkels pigebarn, som skal udsættes for løse rygter, som hun ikke har en chance for at forsvare sig imod. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 95 Skrevet 15. Marts, 2014 (edited) Meget passende at første besked fra profilen "Herning" er at forsvare "nicki" og stedet i Lind. Det er uden tvivl alfonsen som står bag Nicki og stedet, som ikke vil have sit sted smudset. Hvordan skulle han ellers vide at en anden på vejen har en søn som er panser og besøger ham... Den slags betragtninger kan du passende holde for dig selv, med mindre du har noget konkret at have det i og i så fald meddele det til ledelsen i en PM og ikke i tråden! Organizer Redigeret 15. Marts, 2014 af Organizer 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig fyr 21 Skrevet 15. Marts, 2014 Med dine dårlige læseevner, vil jeg da anbefale, at du køber et par briller først. Admin bad om, at denne debat ikke blev afsporet mere, og det vælge du direkte at ignorerer. Du kan bare besøge Nicki et andet sted end i Herning, hvis du er nervøs. Hun er sikkert til at tale med ligesom alle andre i denne verden. Jeg fatter ikke din hate mod det stakkels pigebarn, som skal udsættes for løse rygter, som hun ikke har en chance for at forsvare sig imod. Jeg afsporer sgu da ikke en skid! Jeg kommenterer på stedet og de ting der sker der! Det er DIG der begynder at kommentere på hvad jeg gør og afsporer anmeldelsen! Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 15. Marts, 2014 Da nogen brugere åbenbart stadig ikke har forstået, at de ikke skal afspore anmeldelsen. Låses tråden hermed. 4 Del dette indlæg Link til indlæg