Hop til indhold
Dillermand Junior

Mesterlige Magnetiske MileyForPleasure på Pussy Galore. 

Recommended Posts

Mesterlige Magnetiske MileyForPleasure på Pussy Galore. 

Jeg har alt for længe vendt tilbage til Mileys annonce igen og igen og haft lyst til at lave en aftale med hende men aldrig fået handlet på det eller gjort noget ved det. hvorfor skyldes mange ting jeg har haft mange planer og ting jeg ville prøve sammen med de GPer jeg besøger fast og mange lyster og fantasier at udleve som krævede aftaler med de GPer med de specifikke ting på menuen som jeg ønskede. 

Og når jeg ser hendes profil og især billederne så ligner hun noget fra mine hedeste, vådeste og mest lidderlige drømme da jeg var teenager / yngre. Det er indrømmet lidt intimiderende og kan gøre mig lidt nervøs eller det kunne det for nogen år tilbage

Men efter lidt casual skriverier her og der på Eroguide følte jeg at jeg bare måtte lave en aftale med hende og de skønne anmeldelser gjorde kun lysten endnu større så jeg besluttede at Maj måned skulle laves om til MileyForPleasure måneden, så  jeg fik endelig lavet en aftale. :D

Mit første besøg hos Miley var også mit første besøg hos Pussy Galore. 

Jeg mødte meget spændt op på adressen til en aftalt times fræk leg med den dejlige kvinde.

Det første der slog mig i mødet med Miley er at hun er 100 gange smukkere og mere sexet i virkeligheden end hun er på billederne og så er hun absolut et varmt, sødt, rart, imødekommende menneske med en fantastisk skøn humor og personlighed fra start til slut under en aftale. 

Efter Miley kom ind på værelset hvor jeg ventede på hende var der lidt kort snak så fik hun det aftalte beløb og en lille gave som hun gik kort ud af værelset med. 

Hvad der skete først da hun kom tilbage er min og Mileys hemmelighed men hun glemmer mig ikke er jeg sikker på. ;) :P

Resten af aftalen forløb markant anderledes end  standard aftalen for både hende og mig efter at vi fik hende ud af tøjet tilbød hun at starte med et blowjob men jeg afviste det for jeg havde lyst til noget helt andet den aften. 

Istedet for lagde hun sig på ryggen i sengen og så begyndte jeg forsigtigt at kysse mig ned af kroppen på hende til jeg nåede ned mellem lårene hvor jeg begyndte at slikke legende og lystigt. Efter at have gået ned på hende i et stykke tid lagde jeg mig på siden af hende og begyndte at give finger mens jeg skiftevis kyssede hende, kyssede bryster, kraveben og hals og nogen gange slikkede jeg hende i issen mens jeg gav finger. Sådan fortsatte vi i lang tid. 
Da jeg endelig begyndte at mærke en lille smule snigende træthed i armen skiftede vi bar stilling så hun fik puder under lænden der løftede hende og så fik hun finger igen mens jeg hvilede armen på hendes lår og gav hende frække skønne sorte kys imens. 

Da et blidt bank på døren indikerede at den ene time lakkede mod enden valgte jeg at onanere mig selv til udløsning udover hendes mave og bryster mens jeg nød synet af den smukke kvinde nøgen på sengen. Efter jeg var kommet slikkede jeg hende ren for min sperm. Der blev snakket en smule inden Miley hoppede i bad og jeg hoppede i tøjet igen. Og så gik jeg drømmende med et kæmpe smil på læben tilbage mod toget og hjemad igen. :wub: ^_^

Jeg er sikker på at Miley giver et skønt blowjob og at hun er en fornøjelse at kneppe med men jeg ved det ikke for det var ikke det vi brugte tiden sammen på. Nogen gange skal man ryste posen og prøve noget helt andet og det gjorde mig og Miley og jeg elskede hvert minut af den time sammen med hende. 

I sms skriverierne op til aftalen havde vi joket spøgfuldt med at jeg skulle bruge 55 minutter mellem lårene på Miley og så brugte hun fem minutter på mig til sidst det var næsten udfaldet af vores aftale. :lol:

Jeg skal helt sikkert forbi Miley igen til et dejligt genvisit. :wub:

MileyForPleasure får min allerstørste og gladeste Smiley For My Pleasure, og anbefaling. 
<3

MileyFor Pleasures annonce: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

slikkede jeg hende i issen

Når man er så oppe at køre over en skøn oplevelse at man overser en slåfejl og ikke når at rette den inden redigeringsmuligheden forsvinder :P :lol: Beklager @Miley_for_pleasure hvis nogen tror du har en isse som jeg slikkede :rolleyes: :blink: Især med det smukke hår du har 

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 4 timer siden:

hun ser dejlig ud.

Synes hun ser endnu bedre ud i virkeligheden ^_^ men er nok også en smule farvet af at jeg virkelig nød min time med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 1 time siden:

Jeg glemmer dig aldrig , det er sikkert babe

:D er jeg glad for

Endnu engang tak for vidunderligt selskab! ❤️

I lige måde det var en en kæmpe fornøjelse <3

maj er Miley 4 Pleasure måned B)

Skal gøre mit bedste for at du ikke først ser mig igen i maj 2025. :lol: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heldigt for dig, Dillermand, at du nåede frem. Miley er en vinder, og jeg skal snart opleve hende igen. 

Miley er en af gudinderne, der vogter den hellige flamme, ilden i mit "erotiske tempel", som jeg helst besøger en gang om ugen. Der er syv gudinder i alt inde bag søjlerne i dette tempel. De andre er:

..........hov, systemet gik ned......vender måske tilbage....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 20 timer siden:

Tak for anmeldelsen, hun ser dejlig ud.

Miley er ikk` så ringe endda ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun stemme i at Miley er en lækkerhaps der leverer varen.

Man skal ikke være bange for silikone, for der er godt fyldt på, men hun er virkelig sød, dejlig indlevende i sengen og nem at snakke med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, den 2.6.2024 at 22:08:

Kan kun stemme i at Miley er en lækkerhaps der leverer varen.

Man skal ikke være bange for silikone, for der er godt fyldt på, men hun er virkelig sød, dejlig indlevende i sengen og nem at snakke med. 

Tak sweetheart ❤️❤️❤️ jeg synes ellers der er mange som har større bryster end mig godt nok , men det er nok subjektivt, griner :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 52 minutter siden:

Tak sweetheart ❤️❤️❤️ jeg synes ellers der er mange som har større bryster end mig godt nok , men det er nok subjektivt, griner :lol:

Smag og behag er jo forskellige, men det vigtigste er at de sidder på en dejlig kvinde, som man kan rejse på vidunderlige små eventyr med <3

Hvis ikke jeg allerede havde fundet de kvinder jeg kan overkomme, så var jeg helt sikkert vendt tilbage, men man er jo trods alt kun et menneske ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...