Hop til indhold

Recommended Posts

100% Tammi. Hun er pisse lækker, og giver en kanon oplevelse. Kiki har jeg prøvet en gang, og synes hun var meget kedelig og uengageret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge kan være lidt en Lotto billet. Tammy kan noget i særklasse mens Kiki er ret så stort udstyret og kan dansk. 

Er man til det så Tammy glad for leg uden og samme med Kiki. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horus skrev, for 20 timer siden:

Begge kan være lidt en Lotto billet. Tammy kan noget i særklasse mens Kiki er ret så stort udstyret og kan dansk. 

Er man til det så Tammy glad for leg uden og samme med Kiki. 

Kan også klart anbefale Tammy.

Har besøgt hende en del gange. Sex uden kondom har ikke været på menuen. Er det egen erfaring? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, den 18.5.2024 at 13:37:

Hvis Tammi har en god dag er hun i særklasse

Jag har hört flera säga det och det stämmer säkert. Som motvikt vill jag bara säga att om hon har en mindre bra dag så är det bortkastade pengar att besöka henne, så det är lite av ett lotteri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thungur skrev, for 21 timer siden:

Jag har hört flera säga det och det stämmer säkert. Som motvikt vill jag bara säga att om hon har en mindre bra dag så är det bortkastade pengar att besöka henne, så det är lite av ett lotteri.

Det helt rigtigt, at har hun en mindre dårlig dag så det penge ud af vinduet, hun kan endda virke helt fjendtlig. Jeg har prøvet det. Det skal dog siges at hun skrev til mig efterfølgende og gav mig en hel time gratis, som undskyldning næste gang hun kom til byen og det overholdt hun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KOK skrev, for 21 timer siden:

Kan også klart anbefale Tammy.

Har besøgt hende en del gange. Sex uden kondom har ikke været på menuen. Er det egen erfaring? 

Ja og andre har også skrevet det. Dog aldrig uden hun spurgte først. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit svar.

Jeg har åbenbart vundet i lotteriet de gange, jeg har besøgt hende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen med Tammy 3 gange og kan klart anbefale hende. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at møde Kiki. Hun ser vildt fræk og lækker ud. Håber det lykkes en dag med Kiki.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi Tammy en enkelt gang i Kbh. Det var en ganske god oplevelse som jeg tænker der skal gentages på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...