Pallemand 43 Skrevet 11. Februar, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/104655/skal-du-forkaeles-af-en-fraek-latina-lige-nu Hej lurer lidt på hende her, virker fræk og liderlig, har mailet med hende og hun svarer, men ville lige høre om nogen havde prøvet hende?? Evt hende og søster som jeg også har set hende reklamere med?? Mere om hun er reel, og ikke en snyder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 11. Februar, 2014 Smed hende også en mail her i dag med en forespørgsel på prisen for en time med lidt af det hele. 3.500,- var svaret - Behøver jeg at nævne, at jeg omgående droppede projektet? Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2014 Hun er IKKE latina, men sort.. Men, ville have 2000kr, for en time, med anal og lidt af det hele...Men det der gjorde jeg sprang fra var at hun ikke vil sende et tydelig billede.... B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 12. Februar, 2014 Nu ved jeg ikke hvad du definerer som latina, men de kan bestemt også godt være "sorte". Det vil jeg dog ikke kalde hende her, hun er chokolade brun Jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten, men hendes billeder er ægte, da jeg kender hende fra en anden sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 14. Februar, 2014 Hvordan kender du hende?? Er hun reel??vil ikke hustles for mine penge :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snois 28 Skrevet 15. Februar, 2014 Jeg hørte hende også om prisen for en omgang i en time med anal... Men jeg fik at vide at det var 1100 uden anal og 1800 med anal... en halv time senere var prisen lige pludselig 1800 for en halv time med anal... Så ville jeg ikke mere, ville ikke hustles og jeg ville heller ikke prutte om prisen. Men ja hun virkede enormt fræk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg