Vendelboen19 13 Skrevet 19. Maj (edited) Jeg indrømmer jeg har været ved nogle glædelses piger/kvinder. Jeg må nok sige SweettieDk er nok den bedste jeg har oplevet. Annonce:https://annoncelight.dk/showad/379414 Website: https://sweettiedk.wixsite.com/sweettiedk Jeg har nogle ting som jeg holder meget øje med og jeg vil gerne fortælle hvad det er ved mine første besøg ved en glædepige/kvinde og jeg starter altid med et bj (blowjob) billedet = IRL (In Real Life): jeg så sweettieDk have både billeder på hendes annoce og hendes website og må sige jeg billederne de løj ikke for hun lignede hende på billederne og må sige hold da op en skønhed Ydelsen: jeg bestilte bj og ja det gør jeg ved alle som jeg skal prøve for første gang og må sige jeg har aldrig fået et bj som jeg fik der vil jeg sige mange siger de kommer i den 7’ende himmel men jeg må sige jeg kom længere op det var dejlig sloppy, slikkede kuglerne, fik titjob og ja stangen blev slikket. Glemte at sige hun skriver at GFE (girlfriend experience = kæreste oplevelse) det opfylder hun til stjernerne stemningen: Jeg indrømmer at jeg er meget skæptisk hvordan stemningen er da jeg har været udsat for at stemningen altid har været det skulle overstås ved mange men her følte jeg mig virkelig velkommen der var rent, der lugtede ikke af tobaksrøg eller noget, jeg kom ind i hendes Arbejdsværelse som var dejligt roligt (ikke støjende med en masse ting) troværdighed i følge annonce/website: SweettieDK’s annonce og website var jeg skæptisk med da jeg er blevet snydt med mange ting, men jeg vil tage det tilbage da hendes annonce og website talte sandt med det hun yder Socialt: Da jeg kom ind til hende snakkede vi mens jeg gjorde mig klar og betalte, vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Efter det dejlige samvær med SweettieDK fik vi endnu en god snak igen og må sige det har jeg aldrig oplevet før og det at hun er socialt anlagt gør hun stiger meget i min bog. Vil jeg komme igen?: om jeg vil komme igen der må jeg sige da det vil jeg 100% jeg har sagt til mig selv jeg vil hellere over til SweettieDK end andre. Karakter til hende: 9 ud af 10 hjerter Jeg anbefaler hende så meget Redigeret 19. Maj af Vendelboen19 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 19. Maj Ja Sweettie er sgu en gæv kvinde og hun vil bleve savnet, så håber i vil passe godt på hende i det nordjyske nu hun er flyttet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg