Vixenida 891 Skrevet 21. Maj, 2024 (edited) I morgen mellem kl. 17:00-19:00 søger jeg mænd til at komme forbi og lade mig sutte jer, diskret, uden bekymring for privatliv og med stor nydelse. Allerede nogen fra OnlyFans og Instagram der er kommer, men ville også lige dele med jer her da ikke alle er bekræftet. Så skriv endelig til mig, hvis du gerne vil møde op. Retningslinjer er, at min kæreste lukker jer ind på air bnb her i Aarhus. Både han og jeg vil have maske på, og ikke interesseret i snak, da vi ønsker fuld diskretion for os. I må gerne have maske på hvis I har lyst. Men ellers fint med åbent ansigt, og I gerne må snakke med hinanden også ok. Blot min kæreste og jeg ønsker at forholde os diskrete, så dette er den vigtigste retningslinje af privat karakter. Udover dette, så må I sperme på eller i min mund så mange gange i lyster Har fantaseret om dette flere gange, så nu det skal prøves, med en flok tændte mænd. Selvom det "kun" er oral, så = Husk at du skal være clean fra STD og tested fornyeligt! Har tilføjet billeder fra lidt forskellige møder, (normalt jeg kun laver "female gloryhole møder", men har også gjort i blowjobs. Her med tilladelse og samtykke fra Fans der har besøgt mig Kontakt mig på min Onlyfans, Instagram, eller her på Eroguide i privatbeskeder. Bliver frækt bestemt !! Redigeret 21. Maj, 2024 af Vixenida retning 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauyy 0 Skrevet 22. Maj, 2024 Hvordan tilmelder man sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DetErlkkeSåRingeEndda 15 Skrevet 23. Maj, 2024 Det var en fantastisk begivenhed, hvor alt bare spillede. Totalt i orden første oplevelse, at prøve at dele en meget smuk pige med den hotteste krop, sammen med andre mænd. Throat creampie i stor stil og så fantastisk at se hvordan hun sluger det hele fra flere mænd! Ikke meget snak... men snakkede da lidt med de andre. Uanset, var det fysiske og nydelsen helt i top! Jeg havde egentlig opgivet at kontakte hende, da hun var begyndt at ignorere mig, men så pludseligt i forgårs svarede hun. Jeg troede det var fordi hun nu kun svarer over OnlyFans (som jeg ikke ønsker at være på), så fik total optur, da jeg så hendes besked her. Har savnet hende! Jeg hååååber, at vi kan mødes flere gange @Vixenida ?, det var alt for længe siden sidst! Så, be om, ikke at ignorer mig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 891 Skrevet 24. Maj, 2024 (edited) Tak for dem der mødte op i Onsdags.. SÅ FRÆKT bestemt! Og tak for de fine ord også! Jeg svarer også herinde ja men større chance for at jeg svarer på min profil på OnlyFans, og det koster altså ikke noget hverken at oprette sig, eller at følge mig da min profil er gratis. Men, Eroguide forumet gør det også godt, så jeg også svarer herinde ofte Ignorer ihvertfald ikke bevidst. Redigeret 24. Maj, 2024 af Vixenida ændring 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En kvindes mand 0 Skrevet 28. Maj, 2024 Mange af dine fine billeder på IG er lige over for min arbejdsplads ;) Er der flere nye event med dig på vej? @Vixenida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterv 20 Skrevet 28. Maj, 2024 En kvindes mand skrev, for 4 timer siden: Mange af dine fine billeder på IG er lige over for min arbejdsplads Er der flere nye event med dig på vej? @Vixenida I bedste fald ligegyldig og overflødig viden at du arbejder hvor du gør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 891 Skrevet 28. Maj, 2024 (edited) En kvindes mand skrev, for 9 timer siden: Mange af dine fine billeder på IG er lige over for min arbejdsplads Er der flere nye event med dig på vej? @Vixenida Ja rundt omkring i Aarhus der er gode steder Og ja i løbet af sommer jeg gerne vil have flere events med flere mænd på en gang Redigeret 28. Maj, 2024 af Vixenida 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 471 Skrevet 29. Maj, 2024 Vixenida skrev, for 6 timer siden: Og ja i løbet af sommer jeg gerne vil have flere events med flere mænd på en gang Nogle i KBH, kan man måske håbe på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ShugD 1 Skrevet 29. Maj, 2024 Øv - jeg misser dig altid lige :/ Håber at kunne komme med næste gang :)! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daddy_Aarhus 3 Skrevet 2. Juni, 2024 Fantastiske billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg