cassanova 575 Skrevet 21. Maj, 2024 Kære Glædespiger herinde. Det må en gang imellem ske at en kunde dukker op , som i bare ikke kan tage imod. Han er måske meget usympatisk og usoigneret, eller kemien er der bare ikke, er måske fysisk skræmmende at se på, hårdt pumpet med rødsprængte øjne og tatoveringer m.v. Hvordan pokker bærer i jer ad med at forklare kunden at han ikke er velkommen? Det må virkeligt være et dilemma at stå i , blir kunden agressiv m.v. Tusind tanker må fare rundt i hovedet på jer, angstprovokerende bare at tænke på. P.s. Lad nu være med som standard at skrive at alle kunder sandelig er velkomne uanset udseende , væremåde m.v. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 407 Skrevet 21. Maj, 2024 (edited) Jeg er ikke en gp, men har det har emne ikke været oppe flere gange ? @Larschristian lavede en tråd om cirka samme emne for nogle måneder siden. nå men anyways jeg holder mig til emnet, altså jeg tror ikke at hvis man kommer og er pisse usoigneret og respektløs osv at man er velkommen, men kommer man netop og er soigneret og respektfuld med en god portion pli, så er man jo nok velkommen. jeg ser denne verden som jeg ser det i dating verdenen, ville man selv gå på date med en der bare stank langt væk af prut og Los tissekonos stank af noget der blev fisket op fra en strand i Esbjerg i cirka år 1167 ? Nej vel ? Det tænker jeg ikke ellers så er man ihvertfald helt gokkelak. Og ligeså tænker jeg heller ikke gp’erne vil som der er skrevet i andre tråde om samme emne, kom soigneret ( gør noget ud af dig selv) have respekt for pigen og hendes grænser, og bliver man afvist, jamen så kom dog videre menneske og brug tiden på noget andet som at finde en anden pige, der er et hav af dem i hvert et hjørne af kongeriget. Redigeret 21. Maj, 2024 af etspil5moden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 21. Maj, 2024 cassanova skrev, for 1 time siden: P.s. Lad nu være med som standard at skrive at alle kunder sandelig er velkomne uanset udseende , væremåde m.v. Eller hvorfor ikke lade være med at svare overhoved? Det er mit tip til jer kære Glædespiger herinde. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 21. Maj, 2024 Jeg afviser mig selv, den dag jeg er blevet så frastødende, at gp'erne spekulerer på, hvordan de skal afvise mig. Den dag nærmer sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 22. Maj, 2024 cassanova skrev, for 12 timer siden: Kære Glædespiger herinde. Det må en gang imellem ske at en kunde dukker op , som i bare ikke kan tage imod. Han er måske meget usympatisk og usoigneret, eller kemien er der bare ikke, er måske fysisk skræmmende at se på, hårdt pumpet med rødsprængte øjne og tatoveringer m.v. Hvordan pokker bærer i jer ad med at forklare kunden at han ikke er velkommen? Det må virkeligt være et dilemma at stå i , blir kunden agressiv m.v. Tusind tanker må fare rundt i hovedet på jer, angstprovokerende bare at tænke på. P.s. Lad nu være med som standard at skrive at alle kunder sandelig er velkomne uanset udseende , væremåde m.v. Hvordan afviser i en kunde? I siger vel ikke bare “ du er uønsket , farvel og tak” og lukker døren, eller hvad? Jeg mener det må da være særdeles nervepirrende at stå over for en kunde som bare er frastødende , og som man som GP bare ikke kan se sig selv i at dyrke sex med. Tænker faktisk ofte på de spinkle små Dejlige søde Thaipiger , som arbejder enligt i lejligheder, hvad gør de når de åbner døre og der står en hårdtpumpet tatoofyr med blodsprængte øjne og cowboystøvler f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 22. Maj, 2024 (edited) cassanova skrev, for 13 timer siden: Kære Glædespiger herinde. Det må en gang imellem ske at en kunde dukker op , som i bare ikke kan tage imod. Han er måske meget usympatisk og usoigneret, eller kemien er der bare ikke, er måske fysisk skræmmende at se på, hårdt pumpet med rødsprængte øjne og tatoveringer m.v. Hvordan pokker bærer i jer ad med at forklare kunden at han ikke er velkommen? Det må virkeligt være et dilemma at stå i , blir kunden agressiv m.v. Tusind tanker må fare rundt i hovedet på jer, angstprovokerende bare at tænke på. P.s. Lad nu være med som standard at skrive at alle kunder sandelig er velkomne uanset udseende , væremåde m.v. Jeg tænker, at GP’er kan afvise klienter af mange årsager. Måske er det ikke lige typisk af de årsager du nævner. Typisk har piger en række kriterier. Det er bl.a. etnicitet og alder. Det kunne være en nedre aldersgrænse på f.eks. 25 eller 30 år – lidt mindre typisk har andre måske en øvre på f.eks. 60 år. Derudover så er det selvfølgelig måske også et spørgsmål om hvis vedkommende fremstår usoigneret etc. Nogen GP’er kan også udsættes for vold og trusler fra klienter men selvfølgelig også andre f.eks. bagmænd. Jeg tænker måske, at det dog netop er bedre at pigerne selv fortæller hvad de gør hvis den er helt gal med en klient. Jeg synes dog teknisk set, at de bør have lov til at svare at det tager imod alle hvis de har lyst til det – jeg kan se du ikke synes man må svare det. Jeg tænker for øvrigt heller ikke som udgangspunkt det må være angstprovokerende for en pige at afvise en klient – det tænker jeg de desværre med tiden bliver vant til. etspil5moden skrev, for 13 timer siden: (…) jeg ser denne verden som jeg ser det i dating verdenen, ville man selv gå på date med en der bare stank langt væk af prut og Los tissekonos stank af noget der blev fisket op fra en strand i Esbjerg i cirka år 1167 ? Nej vel ? Det tænker jeg ikke ellers så er man ihvertfald helt gokkelak. Og ligeså tænker jeg heller ikke gp’erne vil som der er skrevet i andre tråde om samme emne, kom soigneret ( gør noget ud af dig selv) have respekt for pigen og hendes grænser, og bliver man afvist, jamen så kom dog videre menneske og brug tiden på noget andet som at finde en anden pige, der er et hav af dem i hvert et hjørne af kongeriget. Jeg tror den anden tråd, du nævner handler mest om hygiejne, så det er da sikkert fint med en anden tråd der sætter fokus på emnet. Jeg nævner altid, at det er vigtigt med respekt for GP’en. Men jeg tror mange piger bliver udsat for hændelser der går ud over det. Her tænker jeg måske ikke så meget på ord som “pli” som du nævner. Men også piger der udsættes for klienter der ikke respekterer et nej etc. Jeg tror ikke, man skal glemme at der er piger der udsættes for trusler etc. Men netop ja som nævnt piger kan have forskellige kriterier f.eks. alder og etnicitet, er klienten usoigneret, er personen truende. Jeg tænker måske ikke lige tatoveringer som ts også er inde på f.eks. typisk ville være noget der fik en person afvist men jeg har set nogen piger frabede sig specifikke typer af tatoveringer. At være i for god eller dårlig form har jeg aldrig rigtig hørt om. For god form/pumpet er da en sjov tanke. Jeg tænker uanset hvad at det netop er afgørende med respekten for pigen. Nu ved jeg ikke hvad du tænker på med piger der får overtrådt deres grænser men jeg tror netop delen med trusler eller at der er nogen der ikke respekterer et nej kan være afgørende her. Om folk har lyst til at besøge den ene eller anden pige får du mig heller ikke til at svare på. Heller ikke om de skal gå videre etc. Den slags hverken blander jeg mig i eller gør jeg det i. Uanset hvad stakkels de piger der skal udsættes for os “usofistikerede” danske fyre/mænd… /TheLion Redigeret 22. Maj, 2024 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 22. Maj, 2024 (edited) cassanova skrev, for 6 timer siden: Hvordan afviser i en kunde? I siger vel ikke bare “ du er uønsket , farvel og tak” og lukker døren, eller hvad? Jeg mener det må da være særdeles nervepirrende at stå over for en kunde som bare er frastødende , og som man som GP bare ikke kan se sig selv i at dyrke sex med. Tænker faktisk ofte på de spinkle små Dejlige søde Thaipiger , som arbejder enligt i lejligheder, hvad gør de når de åbner døre og der står en hårdtpumpet tatoofyr med blodsprængte øjne og cowboystøvler f.eks. Jeg siger “jeg tror ikke jeg kan give dig den ønskede oplevelse” både til den hårdt pumpede tattoofyr og til Bent på 65 hvis jeg virkelig ikke føler for at tilbringe tid i deres selskab.. Hvorfor skulle jeg da være bange for at afvise nogen.? Jeg føler lidt det er det du søger efter.. Altså at vi skulle være bange.. Jeg håber da bestemt at piger der er bange eller nervøse for at gå på job stopper i det erhverv de nu skulle være i om det er kassedamen der bliver udsat for skældsord og overfald eller om det er glædespigen.. Redigeret 22. Maj, 2024 af JenniferRomantica 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 373 Skrevet 22. Maj, 2024 cassanova skrev, for 18 timer siden: Kære Glædespiger herinde. Det må en gang imellem ske at en kunde dukker op , som i bare ikke kan tage imod. Han er måske meget usympatisk og usoigneret, eller kemien er der bare ikke, er måske fysisk skræmmende at se på, hårdt pumpet med rødsprængte øjne og tatoveringer m.v. Hvordan pokker bærer i jer ad med at forklare kunden at han ikke er velkommen? Det må virkeligt være et dilemma at stå i , blir kunden agressiv m.v. Tusind tanker må fare rundt i hovedet på jer, angstprovokerende bare at tænke på. Jeg har altid en nogenlunde beskrivelse af mandens udseende, den får jeg i den korrespondance der er forinden et møde. Jeg fornemmer også om der er kemi. Har været så heldig at jeg ikke har haft brug for at afvise nogen når vi stod overfor hinanden, men der har været mænd som jeg ikke har ønsket at ses med igen. Det har været manglede kemi under mødet. Det med udseende er rigtig svært, forsøger ikke at dømme på forhånd. Har dog mødt den fineste direktør i dyr jakkesæt, som kunne formulere sig og sexen var fremragende, men han opførte sig som en lort da han skulle betale. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 22. Maj, 2024 lejogbrug skrev, 1 time siden: Jeg har altid en nogenlunde beskrivelse af mandens udseende, den får jeg i den korrespondance der er forinden et møde. Jeg fornemmer også om der er kemi. Har været så heldig at jeg ikke har haft brug for at afvise nogen når vi stod overfor hinanden, men der har været mænd som jeg ikke har ønsket at ses med igen. Det har været manglede kemi under mødet. Det med udseende er rigtig svært, forsøger ikke at dømme på forhånd. Har dog mødt den fineste direktør i dyr jakkesæt, som kunne formulere sig og sexen var fremragende, men han opførte sig som en lort da han skulle betale. Det har jeg aldrig oplevet, at skulle beskrive mig SEL før et GP møde. Det er nok den rigtige måde at gøre det på. Men jeg her set at nogle GP ere vil have tilsendt et foto af den potentielle kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 22. Maj, 2024 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Jeg siger “jeg tror ikke jeg kan give dig den ønskede oplevelse” både til den hårdt pumpede tattoofyr og til Bent på 65 hvis jeg virkelig ikke føler for at tilbringe tid i deres selskab.. Hvorfor skulle jeg da være bange for at afvise nogen.? Jeg føler lidt det er det du søger efter.. Altså at vi skulle være bange.. Jeg håber da bestemt at piger der er bange eller nervøse for at gå på job stopper i det erhverv de nu skulle være i om det er kassedamen der bliver udsat for skældsord og overfald eller om det er glædespigen.. Ja ok, en meget diplomatisk måde at få det sagt på. Søger ikke at i skulle være bange. Jeg tager udgangspunkt i mig selv, hvis jeg var GP og skulle afvise en kunde, så ville jeg nok være anspændt eller bange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 91 Skrevet 22. Maj, 2024 henlan skrev, for 18 timer siden: Jeg afviser mig selv, den dag jeg er blevet så frastødende, at gp'erne spekulerer på, hvordan de skal afvise mig. Den dag nærmer sig. Henlan det håber jeg da ikke da jeg ved hvor meget godt det gør for dig at besøge gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 373 Skrevet 22. Maj, 2024 cassanova skrev, for 10 minutter siden: Det har jeg aldrig oplevet, at skulle beskrive mig SEL før et GP møde. Det er nok den rigtige måde at gøre det på. Men jeg her set at nogle GP ere vil have tilsendt et foto af den potentielle kunde. Den måde fungere for mig, jeg vil kunne mærke lysten til at mødes med manden. Bliver lysten ikke vækket, mødes jeg ikke. Har nu aldrig bedt om foto, ville heller ikke selv sende et ansigtsfoto. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 22. Maj, 2024 torben35 skrev, for 21 minutter siden: Henlan det håber jeg da ikke da jeg ved hvor meget godt det gør for dig at besøge gp Ja, det har gjort mig meget godt, da jeg var aktiv sexkunde i 2022-23, men jeg mener, hvad jeg skriver. Den dag jeg føler mig gammel og frastødende er det slut. Og den dag nærmer sig, da jeg allerede er oppe i årene nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 22. Maj, 2024 cassanova skrev, for 2 timer siden: Jeg tager udgangspunkt i mig selv, hvis jeg var GP og skulle afvise en kunde, så ville jeg nok være anspændt eller bange. Men hvorfor tænker du at du vil have et job hvor du er bange.? Det da tosset.. Og hvorfor skulle du overhoved være bange for at afvise en.? Altså hvad frygter du skulle ske.? Jeg har da også afvist mænd i byen osv.. Afviser generelt altid uønsket opmærksomhed fordi jeg ikke har oplevet noget der skulle gøre mig konfliktsky i den forstand.. Det jo ikke alle mænd der er voldlige eller ubehagelige.. Faktisk er det et fåtal af mænd der er det.. Jeg er i mine 9 år i branchen endnu kun løbet på en situation hvor jeg følte gæsten var et fjols og det var ikke engang en gæst af huset men en gæsts taxachauffør der mente han skulle bestemme hvordan gæsten skulle bruge sin tid.. Stor ung arabisk mænd der følte sig smart.. Jeg sagde bare meget højt til den pige der havde haft gæsten at “næste gang sådan en psykopat-idiot-stodder gik ind på hendes værelse så havde hun fucking bare at ringe til politiet” og så ville han lige pludselig gerne gå.. Der jo absolut ingen grund til at være bange.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg