erjobareenmand 14 Skrevet 22. Maj Hej er der nogen der har tjekket ægtheden af hende her Slagelse 18 år på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detektiven 17 Skrevet 24. Maj Den er oppe igen (annoncen) https://annoncelight.dk/showad/402433 Har besøgt hende i dag. Så ægtheden af hende og billederne kan bekræftes herfra. Der er nem og god kommunikation via sms. Stedet er ganske fint og diskret. Og Isabella er en ganske sød pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 25. Maj Detektiven skrev, for 17 timer siden: Den er oppe igen (annoncen) https://annoncelight.dk/showad/402433 Det kan være at det er en af disse "døgn annoncer", der skal genaktiveres dagligt efter midnat. En del af pigerne bruger disse da de er gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 25. Maj Hey folkens Isabella her jeg har valgt og lukke anouncen ned i noget stykke tid der en kunde har smittet mig med kyssesyge men jeg vender tilbage igen om nogle uger (: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 8. Juni Jeg er blevet rask jeg kommer til Slagelse imorgen vennner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 190 Skrevet 8. Juni Hvornår kommer annoncen på isabella. Og er du virkelig kun 18 ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 8. Juni F-jernet skrev, Lige nu: Hvornår kommer annoncen på isabella. Og er du virkelig kun 18 ?? Ja jeg er 18 år den er oppe imorgen kl 15 eller senere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr04 0 Skrevet 8. Juni Isabella27 skrev, for 2 timer siden: Ja jeg er 18 år den er oppe imorgen kl 15 eller senere Tager du også imod anal og hvad er dine priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr04 0 Skrevet 8. Juni Isabella27 skrev, for 2 timer siden: Ja jeg er 18 år den er oppe imorgen kl 15 eller senere Tager du også imod anal og hvad er dine priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr04 0 Skrevet 9. Juni Kom du til Slagelse i dag og hvor er annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 9. Juni Fyr04 skrev, for 2 minutter siden: Kom du til Slagelse i dag og hvor er annoncen Announcen er oppe søde og ja er påvej til Slagelse nu er aktiv kl 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lummerkurt 1 Skrevet 10. Juni Hun er ægte nok. Billederne passer meget godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 10. Juni Hey folkens det var dejligt i Slagelse så længe det varede men er dsv blevet smidt ud af hotellet på stop 39 meget mærkeligt så har lukket anouncen skal nok komme til Slagelse igen en dag når jeg finder et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 10. Juni Isabella27 skrev, for 2 minutter siden: skal nok komme til Slagelse igen en dag når jeg finder et sted Hvor kan man ellers møde dig ? Og hvor er din annonce ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 10. Juni Blue man skrev, Lige nu: Hvor kan man ellers møde dig ? Og hvor er din annonce ? Jeg har lukket announcen ned ligenu men tager til Vejle nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 10. Juni Isabella27 skrev, for 2 minutter siden: Jeg har lukket announcen ned ligenu men tager til Vejle nu Okay det lidt langt for en sjællænder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 10. Juni Blue man skrev, for 2 minutter siden: Okay det lidt langt for en sjællænder Bare rolig skal nok komme til Slagelse igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 10. Juni Lummerkurt skrev, for 1 time siden: Hun er ægte nok. Billederne passer meget godt. Tak for den søde kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 10. Juni Isabella27 skrev, for 4 timer siden: Jeg har lukket announcen ned ligenu men tager til Vejle nu Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Juni exostar skrev, for 2 timer siden: Link Det er der nok ikke, når hun skriver annoncen er taget ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detektiven 17 Skrevet 24. Juli (edited) Så er Isabella tilbage, denne gang i København https://annoncelight.dk/showad/402433 Redigeret 24. Juli af Detektiven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella27 1 Skrevet 15. Oktober Hey venner jeg kommer til københavn Omkring Ved Glostrup Og arbejder jeg vil være aktiv fra kl 8 Jeg glæder mig til og se jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 16. Oktober Hej Isabella27 skrev, for 15 timer siden: Hey venner jeg kommer til københavn Omkring Ved Glostrup Og arbejder jeg vil være aktiv fra kl 8 Jeg glæder mig til og se jer Har du et link, så man kan komme i kontakt med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 16. Oktober Isabella27 skrev, for 15 timer siden: Hey venner jeg kommer til københavn Omkring Ved Glostrup Og arbejder jeg vil være aktiv fra kl 8 Jeg glæder mig til og se jer Det ville være fint, hvis du linkede til din evt. annonce 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg