Hop til indhold
Guest longdong

Eventyrlysten, Kbh

Recommended Posts

Guest longdong

Er der mon nogen som har været hos hende her. Hun er meget åben, og det er muligt at få en aftale hos hende til en meget rimelig sugar.

Jeg kan være lidt urolig for at møde hende. Billig sugar og mødes på Nørrebro. Man kan jo aldrig vide om hendes store norske kæreste står bag døren med et baseballbat

https://sugardaters.com/da/profile/0yzVl7JyW3

Så lad mig høre om der er nogen erfaring

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende, men det virker lidt for godt til at være sandt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg siger ikke at hun gør det samme, men: jeg har gennem tiden skrevet med flere jenter, der er nemme at få en aftale med. Profilen har lignet denne i teksten - en pige med meget få grænser, og som kan fås relativt billigt.

Det er bare chat, og der kommer aldrig en aftale ud af det. Omvendt, du kommer heller ikke af med nogen penge 

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mistænker, at det folkene bag sugardaters, der forsøger at lokke folk til at blive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
longdong skrev, den 22.5.2024 at 09:20:

Er der mon nogen som har været hos hende her. Hun er meget åben, og det er muligt at få en aftale hos hende til en meget rimelig sugar.

Jeg kan være lidt urolig for at møde hende. Billig sugar og mødes på Nørrebro. Man kan jo aldrig vide om hendes store norske kæreste står bag døren med et baseballbat

https://sugardaters.com/da/profile/0yzVl7JyW3

Så lad mig høre om der er nogen erfaring

profilen er væk ?? hvis det er en norsk kæreste, er det en skovhuggerøkse ikke et basebalbat ??? : har prøvet det i oslo , kom hjem i en fart fra hytten da manden hendes, ringede ))9

Del dette indlæg

Link til indlæg
godkendtsd skrev, for 9 timer siden:

profilen er væk ?? hvis det er en norsk kæreste, er det en skovhuggerøkse ikke et basebalbat ??? : har prøvet det i oslo , kom hjem i en fart fra hytten da manden hendes, ringede ))9

Jeg kan godt slå profilen op

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...