Hop til indhold

Recommended Posts

Så er jeg kommet hjem, efter min vildeste sex oplevelse. Det var lige før den skulle skrives i den tråd der hedder “hvad er det vildeste I har prøvet”. Ja det kan jeg svare på nu, og du kan læse det i denne anmeldelse.

Link først, der er IKKE noget link, men søg og du skal finde, bare søg under PP eller gib, så dukker der en masse op, og jeg har de sidste dage gennem trawlet det helt til side 72, og læst alt om PP og de 3 skønne piger.

nu til de hårde fact. Jeg har længe ønsket at prøve en rigtig sexet oplevelse, og efter hvad jeg kunne læse så er Gib garant for det, og det er hun, kan jeg nu sige.

skrev en høflig forspørgsel for nogle dage siden, men et ønske om at møde Gib, og det fik vi aftalt, og da aftalen var på plads, ville jeg forgribe begivenhederne ved selv at bringe en ekstra pige på banen, og det fik vi også aftalt, så tænkte jeg at så var der ikke mere at handle om, der blev jeg så snydt på den rigtig gode måde. Ved ankomsten blev jeg hurtig lukket ind, skrev en sms, da jeg var ca 1 minut væk, og døren blev åbnet hurtigt, og så så jeg Gib for første gang, og ja hun er lækker, rigtig flot krop, og de meste levende øjne man kan tænke sig. Kom ind i rummet og fik afregnet til den aftalte pris, og her kom Gib’s handelstalent frem ( jeg troede mig sikker da jeg havde valgt 2 piger) men Gib var frisk på om vi ikke skulle spille med fuld plade, så der ikke skulle sidde en pige tilbage i køkkenet, og efter først at have sagt pænt nej tak, blev jeg alligevel lidt fristet, så takkede ja tak til nummer tre, og det fortrød jeg ikke, men min hjerne var flere gange ved at korslutte helt, der var bryster, hænder og kønsdele alle steder og det var sku helt svært at finde ud af hvem der lavede hvad, for det meste af tiden var mit ansigt begravet i en lækker fisse, det eneste jeg ved er at jeg fik smagt på alle tre, men hvem der var oppe at sidde på mig det ved jeg ikke, men lækkert var det.

startede med lidt massage, en i hver ende, hoved og fod og en på midten, og så slappede jeg bare af og nød det, da jeg åbnede øjnene, og så i spejlet så jeg 3 smilende, skønne og lige pludselig nøgne thaier, det syn sidder fast i min hjerne til jeg drager mit sidste suk, og det var lige ved at det blev der, det var ubeskriveligt, og jeg er så glad for at jeg lod mig overtale. 
efter jeg var kommet første gang fik jeg mere massage, i alle ender og kanter, og Mint stod og åbnede og lukkede døren så der kom lidt vind i lokalet, for vi svedte bravt alle kvinder om ene mand. Så mente Gib at jeg var klar til anden omgang, hun havde “truet” mig med tre piger er lig med tre omgange, det viste jeg godt ikke kom til at ske, og på trods af en KÆMPE indsats af alle tre så kom jeg heller ikke igennem 2 omgang, og det indrømmede jeg også at det sker aldrig for mig, men hold da op hvor var vi tæt på et par gange, og hvis jeg ikke viste bedre vil jeg sige at jeg fik flere orgasmer, men kun en udløsning, og nu hvor jeg sidder og skriver alt dette er der stadig INTET liv i min pik, ja i øjeblikket ligner det mere en tissemand, for han er helt gået i hi, og jeg tror der går længe inden han er klar til noget action, han er meget træt.

da tiden var ved at være gået skulle jeg lige i bad, og der var Gib også med, havde jeg været 30 år yngre havde hun fået en tur i bruseren, for hun fristede og “drillede” godt nok noget, det var så skønt, men han var færdig.

så en tår at drikke lidt snak med dem alle tre, en lille knus og klem til alle og farvel og tak for idag og et “ses vi næste uge”?  Der må jeg så melde pas, men jeg kommer helt sikkert igen og ved allerede hvornår, der er lige en ferie der skal overstået og så skal jeg besøge dem igen.

opsummering. Det er de bedste penge  jeg nogen sinde har givet ud, og jeg kommer aldrig til at fortryde, og nej jeg nævner ikke prisen, den fremgår ikke af deres annonce og så må man aftale den med Gib. Kommer jeg til at opleve 3 igen ?  Det er jeg ikke helt sikker på, min hjerne kan ikke rumme det, så 2 bliver nok standart, men en 2 timers aftale med en af pigerne er også i mine tanker, så bliver der meget tid til at snakke, nusser og give massage også fra mig til hende, det er jeg også vild med. 
Pigerne. Ja jeg ved der er nogen som vil spørger ind til udseende mm.

Gid, silikone bryster, mine første, og de kunne godt snyde mig, de var så skønne, og Gib er selv skøn rigtig flot lille thai krop, og de skønne levende øjne.

Tong. Fantastiske bryster, lækker krop, kort hår og skøn personlighed, det har de alle tre.

Mint. Hvis jeg ikke var gift vil jeg ønske mig hende, hun er rigtig smuk, men nok en del for ung til mig, men hun er dejlig.

Hvis jeg skulle vælge en til mit næste besøg hvem vil jeg så vælge ?  Jeg ved det ikke og vil nok lade det være op til Gib at bestemme hvem det bliver.

nu er min eneste overvejelse, skal jeg vælge 2 i 1 time eller 1 i 2 timer, og jeg aner det ikke, men lige nu er jeg ikke i stand til at få det mindste sexuelle opstemt hed, og jeg tror der går et par dage inden “livet” vender tilbage til tissemanden og han igen kan blive til en pik.

Tak til de tre i PP for denne vilde oplevelse, og til alle jer andre, det er oplevelse I ikke må snyde jer selv for, som den gamle reklame for Always bind, kan jeg kun sige PRØV DET. jeg har aldrig prøvet en trekant, har flere gange ønsket det, men nu er en firkant prøvet og jeg har da været en idiot at vente til jeg var så gammel at kroppen ikke kunne så meget som hjernen gerne ville, men det bliver ikke sidste gang jeg skal opleve mere end tosomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudo skrev, for 3 minutter siden:

Link? 

Søg på Gib eller PP så kommer der nogle hvor deres annonce fremgår af, jeg kan ikke sætte link ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lovingthai skrev, for 49 minutter siden:

Så er jeg kommet hjem, efter min vildeste sex oplevelse. Det var lige før den skulle skrives i den tråd der hedder “hvad er det vildeste I har prøvet”. Ja det kan jeg svare på nu, og du kan læse det i denne anmeldelse.

Link først, der er IKKE noget link, men søg og du skal finde, bare søg under PP eller gib, så dukker der en masse op, og jeg har de sidste dage gennem trawlet det helt til side 72, og læst alt om PP og de 3 skønne piger.

nu til de hårde fact. Jeg har længe ønsket at prøve en rigtig sexet oplevelse, og efter hvad jeg kunne læse så er Gib garant for det, og det er hun, kan jeg nu sige.

skrev en høflig forspørgsel for nogle dage siden, men et ønske om at møde Gib, og det fik vi aftalt, og da aftalen var på plads, ville jeg forgribe begivenhederne ved selv at bringe en ekstra pige på banen, og det fik vi også aftalt, så tænkte jeg at så var der ikke mere at handle om, der blev jeg så snydt på den rigtig gode måde. Ved ankomsten blev jeg hurtig lukket ind, skrev en sms, da jeg var ca 1 minut væk, og døren blev åbnet hurtigt, og så så jeg Gib for første gang, og ja hun er lækker, rigtig flot krop, og de meste levende øjne man kan tænke sig. Kom ind i rummet og fik afregnet til den aftalte pris, og her kom Gib’s handelstalent frem ( jeg troede mig sikker da jeg havde valgt 2 piger) men Gib var frisk på om vi ikke skulle spille med fuld plade, så der ikke skulle sidde en pige tilbage i køkkenet, og efter først at have sagt pænt nej tak, blev jeg alligevel lidt fristet, så takkede ja tak til nummer tre, og det fortrød jeg ikke, men min hjerne var flere gange ved at korslutte helt, der var bryster, hænder og kønsdele alle steder og det var sku helt svært at finde ud af hvem der lavede hvad, for det meste af tiden var mit ansigt begravet i en lækker fisse, det eneste jeg ved er at jeg fik smagt på alle tre, men hvem der var oppe at sidde på mig det ved jeg ikke, men lækkert var det.

startede med lidt massage, en i hver ende, hoved og fod og en på midten, og så slappede jeg bare af og nød det, da jeg åbnede øjnene, og så i spejlet så jeg 3 smilende, skønne og lige pludselig nøgne thaier, det syn sidder fast i min hjerne til jeg drager mit sidste suk, og det var lige ved at det blev der, det var ubeskriveligt, og jeg er så glad for at jeg lod mig overtale. 
efter jeg var kommet første gang fik jeg mere massage, i alle ender og kanter, og Mint stod og åbnede og lukkede døren så der kom lidt vind i lokalet, for vi svedte bravt alle kvinder om ene mand. Så mente Gib at jeg var klar til anden omgang, hun havde “truet” mig med tre piger er lig med tre omgange, det viste jeg godt ikke kom til at ske, og på trods af en KÆMPE indsats af alle tre så kom jeg heller ikke igennem 2 omgang, og det indrømmede jeg også at det sker aldrig for mig, men hold da op hvor var vi tæt på et par gange, og hvis jeg ikke viste bedre vil jeg sige at jeg fik flere orgasmer, men kun en udløsning, og nu hvor jeg sidder og skriver alt dette er der stadig INTET liv i min pik, ja i øjeblikket ligner det mere en tissemand, for han er helt gået i hi, og jeg tror der går længe inden han er klar til noget action, han er meget træt.

da tiden var ved at være gået skulle jeg lige i bad, og der var Gib også med, havde jeg været 30 år yngre havde hun fået en tur i bruseren, for hun fristede og “drillede” godt nok noget, det var så skønt, men han var færdig.

så en tår at drikke lidt snak med dem alle tre, en lille knus og klem til alle og farvel og tak for idag og et “ses vi næste uge”?  Der må jeg så melde pas, men jeg kommer helt sikkert igen og ved allerede hvornår, der er lige en ferie der skal overstået og så skal jeg besøge dem igen.

opsummering. Det er de bedste penge  jeg nogen sinde har givet ud, og jeg kommer aldrig til at fortryde, og nej jeg nævner ikke prisen, den fremgår ikke af deres annonce og så må man aftale den med Gib. Kommer jeg til at opleve 3 igen ?  Det er jeg ikke helt sikker på, min hjerne kan ikke rumme det, så 2 bliver nok standart, men en 2 timers aftale med en af pigerne er også i mine tanker, så bliver der meget tid til at snakke, nusser og give massage også fra mig til hende, det er jeg også vild med. 
Pigerne. Ja jeg ved der er nogen som vil spørger ind til udseende mm.

Gid, silikone bryster, mine første, og de kunne godt snyde mig, de var så skønne, og Gib er selv skøn rigtig flot lille thai krop, og de skønne levende øjne.

Tong. Fantastiske bryster, lækker krop, kort hår og skøn personlighed, det har de alle tre.

Mint. Hvis jeg ikke var gift vil jeg ønske mig hende, hun er rigtig smuk, men nok en del for ung til mig, men hun er dejlig.

Hvis jeg skulle vælge en til mit næste besøg hvem vil jeg så vælge ?  Jeg ved det ikke og vil nok lade det være op til Gib at bestemme hvem det bliver.

nu er min eneste overvejelse, skal jeg vælge 2 i 1 time eller 1 i 2 timer, og jeg aner det ikke, men lige nu er jeg ikke i stand til at få det mindste sexuelle opstemt hed, og jeg tror der går et par dage inden “livet” vender tilbage til tissemanden og han igen kan blive til en pik.

Tak til de tre i PP for denne vilde oplevelse, og til alle jer andre, det er oplevelse I ikke må snyde jer selv for, som den gamle reklame for Always bind, kan jeg kun sige PRØV DET. jeg har aldrig prøvet en trekant, har flere gange ønsket det, men nu er en firkant prøvet og jeg har da været en idiot at vente til jeg var så gammel at kroppen ikke kunne så meget som hjernen gerne ville, men det bliver ikke sidste gang jeg skal opleve mere end tosomhed.

Så Gib tilbage .. Afsted det går

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Rudo skrev, for 1 time siden:

Link? 

Stop nu dig selv, det skriver han der ikke kommer. 

Bertil68 skrev, 1 time siden:

Stop nu med at citere hele indlægget, for den ligegyldige info. 

@Lovingthai tak for en fed beretning. 

Redigeret af AlfaN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbassen skrev, for 8 minutter siden:

Min drøm er at prøve Gip og Mint sammen.. 

Det vel bare at komme afsted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Lovingthai skrev, for 23 timer siden:

Så mente Gib at jeg var klar til anden omgang, hun havde “truet” mig med tre piger er lig med tre omgange ..

Klassisk Gip :D  Hun har ved flere lejligheder startet en seance med at smide en håndfuld kondomer på sengen og truet med ikke at åbne døren, før de er fyldt.

Fed oplevelse :)

Redigeret af snakie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad Godt prøve alle 3. Gad vide hvor mange kontanter man skal medbringe ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, for 3 timer siden:

Gad Godt prøve alle 3. Gad vide hvor mange kontanter man skal medbringe ??

Det er ikke så dyrt som man kunne tro, men spørg og det er det hele værd og mere til.

Liderbassen skrev, for 4 timer siden:

Min drøm er at prøve Gip og Mint sammen.. 

se det troede jeg også var min drøm , men den blev så lige 50% bedre af at Tong lige kom med. Det er noget jeg kan anbefale alle at prøv, og det er rigtig hjernen er ved at kortslutte, den kan næsten ikke følge med i hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 14 minutter siden:

Byder damerne på lesbisk show???

Det kan jeg ikke svare på, da min time drejede sig om mig, og alt opmærksomhed fra pigerne var rettet mod mig, hvilket var helt til min tilfredshed :biggrin:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 43 minutter siden:

Byder damerne på lesbisk show???

Tvivler jeg på, men ved det ikke.. Det ville næsten være FOR meget af det gode :-; 

Anyway , der er masser af anmeldelser men ingen hvor hvor de også har sex med hinanden , så vidt jeg kan se 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 22.5.2024 at 22:04:

Alt for mange afsporinger = ferie. Når nu du kommer tilbage, så hjælp dine brødre herinde med at lade  være med at citere flere meter lange tindlæg blot for at komme med ligegyldige kommentarer, der ikke hjælper nogle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vælger 3 piger skal man være opmærksom på at ringer det på døren og der kommer en ny kunde så forsvinder en af pigerne og kommer der en mere forsvinder den næste. Også selvom du har tid tilbage. Synd det er lidt af en pengemaskine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daddy_Aarhus skrev, den 8.6.2024 at 14:07:

Pris for denne drøm?

Spørg pigerne, der er ikke angivet priser i deres annonce, så jeg vil ikke sige noget. Men det var ikke dyrt, og jeg har slet ikke fortrudt, og er ved at se hvornår jeg kan besøge dem igen, om det så blive en eller to er jeg ikke klar over endnu, eller om jeg vælger en i to timer, hvad jeg nok hælder mest til, men uanset hvad det bliver, så ved jeg at det bliver rigtig godt, og jeg ser frem til det.

Zar skrev, for 3 timer siden:

Hvis man vælger 3 piger skal man være opmærksom på at ringer det på døren og der kommer en ny kunde så forsvinder en af pigerne og kommer der en mere forsvinder den næste. Også selvom du har tid tilbage. Synd det er lidt af en pengemaskine.

jeg ved ikke om jeg var heldig, eller de havde slukket for ringklokken, for der var ingen forstyrrelser af nogen slags, heller ikke telefoner mm. Den eneste gang der ikke var 3 piger hos mig var da der blev hentet lidt at drikke, og åbnet døren for lige at lufte lidt ud, ellers havde jeg selskab af de 3 skønne piger hele tiden. Dog var det kun Gib der gik med i badet efterfølgende, og det var også rigeligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tak for denne fine beskrivelse Lovingthai.

Jeg var forbi Gip, Torsdag for snart 14 dage siden. Dette var mit første besøg hos disse skønne thaipiger der gir lidt mere end massage og jeg fortryder det ikke. Normalt har jeg kun besøgt thaimassage hvor der er fuld focus på massage og intet andet, men beskrivelsen af disse 3 piger/damer hos PP gjorde mig meget nysgerrig og havde endelig fundet lidt penge frem til et besøg.
Jeg blev lukket ind af kælderdøren af Tong vil jeg tro, efter beskrivelsen om kort hår. Blev ført ind i et rum hvor jeg klædte af og lagde mig på Briksen. Gip kom ind og spurgte hvad jeg ønskede og jeg sagde FP. Hun spurgte 2 piger eller kun hende. Jeg var temlig nervøs og fortalte det var min første gang så jeg ville nøjes med 1 denne gang. Gip ser fantastisk godt ud, lækker krop og ja, de bryster ser næsten ægte ud. Vi hyggede os og hun var rigtig god til at give en GF følelsen hvilket kun gjorde det meget bedre. Da jeg var kommet spurgte hun om jeg var klar på en omgang mere, men lige der var jeg godt nok død, så det blev massage resten af tiden. Jeg lider af rigtig meget spændinger i ryggen og det fandt hun hurtigt ud af. Damn den lille thai kan tage hårdt fat. Hun sagde jeg skulle komme tilbage, for de spændinger vil hun gerne arbejde videre på. Så tur nr 2 er lagt i bageovnen og pengene ved at være der. Nu er spørgsmålet om man kun skal tage Gip igen eller man skal prøve en trekant (drengedrøm) og hvis det skal være trekant hvem bør man så tage af enten Mint eller Tong?

Jeg håber ikke man blir afhæning af de her piger, for så blir det et dyrt bekendskab i fremtiden :P

Redigeret af KomBareDo

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 6 timer siden:

r. Nu er spørgsmålet om man kun skal tage Gip igen eller man skal prøve en trekant (drengedrøm) og hvis det skal være trekant hvem bør man så tage af enten Mint eller Tong?

3 kant eller 4 kant:D

de 3 damer er meget forskellige, gib er sex overdrive, tong er hygge og Mint er bare lækker. Jeg ved ikke selv hvem jeg vælger næste gang, men ender nok med gib eller mint eller begge to eller !!!

ja det ender nok med at jeg bare bestiller en time med en eller to og så ser hvem jeg får, for de har alle tre deres force, og jeg har ikke opdaget noget som gør at jeg vil fravælge en. 
det eneste jeg ved jeg ikke skal mere, er en 4 kant, ja det var fantastisk at prøve, men nu er det prøvet, og så går vi tilbage til tosomhed eller tresomhed. 4 så er det lidt forvirrende, men mega lækkert, det skal prøves mindst en gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 7 timer siden:

Nu er spørgsmålet om man kun skal tage Gip igen eller man skal prøve en trekant (drengedrøm) og hvis det skal være trekant hvem bør man så tage af enten Mint eller Tong?

Jeg ville klart vælge Mint. Hun er super lækker og fræk. Sidste gang jeg besøgte hende gik hun på knæ foran mig og gik i gang med at sutte min pik, mens jeg sad på sengen og var ved at finde penge frem til hende. Mens det foregår kommer Thong ind og siger "hello, how are you today?" mens Mint bare guffer videre. Mega frækt. Gip og Mint, de to er virkelig en genial duo. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville klart vælge Mint. Hun er super lækker og fræk. Sidste gang jeg besøgte hende gik hun på knæ foran mig og gik i gang med at sutte min pik, mens jeg sad på sengen og var ved at finde penge frem til hende. Mens det foregår kommer Thong ind og siger "hello, how are you today?" mens Mint bare guffer videre. Mega frækt. Gip og Mint, de to er virkelig en genial duo. 

Fedt....så vil jeg prøve Gip og Mint næste gang jeg skal på besøg hos PP :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun gib der har silikonebryster? Hvordan er højde og drøjte på mint of thong? Jeg overvejer nemlig at kigge forbi dem senere på ugen, da jeg alligevel skal til århus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur i Århus i denne uge og efter de gode historier om gip og de andre kvinder hos pp massage måtte jeg en tur forbi, jeg havde aftalt en times hygge med gip og thong, puha det blev en hæsblæsende time, gip har det mest fantastiske forførende og frække smil, Hvis jeg havde haft tiden alene med gip havde hun nok kneppet mig ihjel, det var en forrygende time, der desværre gik alt for hurtig, afsluttet med et bad men gip, på vej fra badet tilbage til mit tøj, mødte jeg mint, hun direkte ned mellem mine ben sagde waauv og satte sig på knæ, desværre havde jeg ikke tid, ellers havde jeg nok også fået et verdensklasse fra hende, næste gang jeg kommer forbi Århus skal det lille sted helt sikkert besøges igen, dog bliver det nok kun med gip, så må vi håbe jeg overlever en time alene den den thailandske skønhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På trods af at jeg sidder i Thailand, så savner jeg sku PP massage, og de står øverst på ønske seddelen når jeg kommer hjem. Der skal nok komme en beretning om det kommende eventyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...