jesperhansendk 34 Skrevet 24. Maj Hej alle sammen, Så er Pia klar til et frækt GB mere. Fredag d.31/5-2024 fra kl.22:00 - 23:00. *foregår privat i lånt lejlighed I 4180 Sorø. Pris 700kr pr. Deltager til Pia. Adressen fås på dagen. Ingen anal og sex foregår m. Gummi. *Der må cummes ovenpå mis og bryster. (Ta gerne dit eget Gummi med ved speciel mål.) Skriv privat besked til mig Jesper herinde for deltagelse. (Det er kun folk til GB vi søger.. forespørgsler om hun vil alene eller lign. frabedes og bevares ikke.) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 24. Maj Det ville jeg gerne have deltaget i men har desværre ikke mulighed. Hun ser godt nok mums ud, lige en kvinde for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 25. Maj Pt. 1 tilmeldt. Kom frisk gutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 29. Maj 2 tilmeldte til på fredag kl.22.00. Vi har plads til 3 mere, holder arrangementet uanset hvad, da tøsen er liderlig. skriv til mig for tilmelding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesperhansendk 34 Skrevet 31. Maj Vi aflyser, da de eneste to tilmeldte ikke har meldt tilbage om de kunne. Ærligt pisse irriterende man bruger tid på dette. Og syndt for damen som havde glædet sig til masse pik. Men dejlig weekend alle. ❤ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 1. Juni Jeg har haft tilmeldt mig nogle af Pia`s tidligre GB`s som også er blevet aflyst. Det sene tidspunkt afholdte mig fra at tilmede mig, ligesom de tidligere GB også har ligget meget tidligt om formiddagen. Jeg ved det er sikkert noget logistik som skal passe sammen, men tidspunkterne er uheldige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Provernytnu 0 Skrevet 14. Juni Hej. Har i tænkt jer at gentage dette? Jeg kunne ikke på dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg