Hop til indhold
cassanova

Dejlige, nærværende JENNIE69 Esbjerg.

Recommended Posts

Jeg købte en times samvær med jennie. Hun var 100 % nærværende i den time, hun var der for mig som kunde, meget positivt. Hun er desuden meget indlevende, det virkede som om hun nød at dyrke sex. Vi var hele paletten igennem , dejligt. Dejlig petite , slank og smooth krop. Kan varmt Anbefale hende. Det eneste lille minus er massagen. Men jeg tror det bare er et spørgsmål om at fortælle hende hvad man ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 24.5.2024 at 13:20:

Jeg købte en times samvær med jennie. Hun var 100 % nærværende i den time, hun var der for mig som kunde, meget positivt. Hun er desuden meget indlevende, det virkede som om hun nød at dyrke sex. Vi var hele paletten igennem , dejligt. Dejlig petite , slank og smooth krop. Kan varmt Anbefale hende. Det eneste lille minus er massagen. Men jeg tror det bare er et spørgsmål om at fortælle hende hvad man ønsker. 

Hele paletten - kan du beskrive lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, den 27/5/2024 at 21:40:

Hele paletten - kan du beskrive lidt

69 , blow uden, doggy. Desuden kyssede hun. MEN det var min fornemmelse at det ikke er noget hun gørcmed alle kunder.Det var ikke noget jeg betalte ekstra for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...